ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

خبر خبر خبر

1391/5/9 3:04
نویسنده : مامان
416 بازدید
اشتراک گذاری

خبر اینکه دخترم بالاخره راه افتاد ! هورااااااااااااااااااااااااااااااا

ملیکای ما بعد از اینکه  در ١١ تیر ٩١یعنی در ١٣ ماه ١٤ روزگی چند قدم برداشت بالاخره امروز ٨ مرداد ٩١ یعنی در ١٤ ماه ١٢ روزگی راه افتاد

همیشه دوس داشتم وقتی راه افتادی و خواستم خاطره شو ثبت کنم موضوع اونو بزارم " اولین قدم " ......

 ولی خب دیگه شکوفه ی قشنگم!گل سرخ آبی رنگم!اننننننننققققققققققدر مامان وبابا رو تو خماری گذاشتی....که ما از انتظار چشمامون سفید شد!!!

 با وجود اینکه تمام مهارتهای حرکتیت(برگشتن روی شکم و سینه خیز شدن و چهار دست وپا رفتن و با کمک ایستادن و حتی برای ثانیه های طولانی روی پای خودت ایستادن و .... ) جلوتر از همسن  و سالات بود ولی نمیدونم چرا قدم برداشتنت انننننقققققدر طولانی شد؟؟؟؟؟

 ولی بالاخره امروز یعنی ٨ مرداد ٩١ یعنی در ١ سال دو ماه ١٢ روزگی کاملا راه افتادی و بدون کمک و تشویق خودت شروع کردی به راه رفتن البته از یک سالگی به بعد رویه پاهات میاستادی و الان دوسه هفته ای بود که ٣ تا ٤ قدم بر می داشتی و مدت ایستادن رو پاهات هم طولانی شده بود که از دو روز پیش مهارتت تو راه رفتن خیلی بهتر شد و امشب که خونه عمو مرتضی افطاری دعوت بودیم با راه رفتنت همه رو غافلگیر کردی و من و بابایی رو سر افراز اخه هی می پرسیدن ملیکا راه نیفتاده؟؟؟؟؟؟؟ و با این سوالشون ما رو نگران می کردن که نکنه خدایی نکرده مشکلی داشته باشی . دخمل مامان دوستت دارم که خوشحالمون کردی

امشب که راه رفتی طبق معمول مار و نگاه میکردی و منتظر اون تشویقای با هیجانمون بودی....

 منم که داشتم ذوق مرگگگگگگ میشدم از شدت خوشحالی! بابایی هم خیلی با افتخار می گفت که : ببینید دخمل من داره راه میره . قربونت

دختر خوشگل مامان!الهی که تو راههای خدائی قدم ورداری....الهی پاهای کوچولو تو  ٬ تو جاهای بزرگ بزاری....

دختر قشنگم : امیدوارم این اولین قدمها مقدمه ای باشه برای گامهای استواری که در آینده به سوی موفقیت و خوشبختی برمی داری . خیلی دوستت داریم عشق من..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
10 مرداد 91 14:39
اولین قدم های کوچولوت مبارک

ضمنا عکس دخترتون در ویترین هم چشم نوازی می کنه

مبارک باشه


ممنون عزیزم خوشحال شدم