ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

پدرم روزت مبارک

1391/3/15 2:56
نویسنده : مامان
385 بازدید
اشتراک گذاری

 بابای خودم روزت مبارک ایشالا سایه ات حالا حالا ها بالای سرمون باشه برات ارزوی سلامتی میکنم

 پدر جان ،باش و با بودنت باعث بودن ما باش. روزت مبارک.

 از صمیم قلب دوستت داریم

 

Hearts
 

این روز عزیز رو به بابای خودم  تبریک می گم چرا که تمام لحظات زیبای زندگی ام رو مدیون زحمات و تلاش های شبانه روزی او هستم... ازش ممنونم.

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

راضیه مامان محیا جون
15 خرداد 91 15:57
خانم طلا چه ناز و کمی شیطون شده


سلام عزیزم
ممنون که به ما سر زدی