ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

مرد من روزت مبارک

1391/3/15 2:57
نویسنده : مامان
560 بازدید
اشتراک گذاری


Hearts

جواد جان 

یک ساله بابا شدی گلم روزت مبارک بابا کوچولو روزت مبارک مرد من روزت

مبارک هزار هزار بار ممنونم بابت همه خوبیات بابت بابا بودنت

 بابت همه چیز.......نمیدونم چیزی تو دنیا میتونم پیدا کنم که

  جبران همه این خوبیا باشه


دوستت دارم و بهت افتخار میکنم مرد من

Hearts

بی پرده بگم :مرد من روزت مبارک

هی نوشتم ،هی پاک کردم ....

 نوشتم : خیلی مهربونه ، خیلی هوامو داره ، خیلی عاشقشم .... پاک کردم

نوشتم :آقامون روزت مبارک دوستت دارم ....پاک کردم

نوشتم :وقتی بغلم میکنی ،محکم ، گرم و آروم ....پاک  کردم

نوشتم :چقدر خوبه که تو هستی ، تا بگم منم مردی دارم که بهش تبریک بگم ... پاک کردم.

نوشتم :ببخش اگر گاهی ناخواسته ناراحتت کردم .... پاک کردم ...

هی پاک کردم و هی نوشتم ....ولی نشد اونی که میخوام برات بنویسم

ولی این پاک کردنا و هی نوشتنا مهم نیست : مهم خود تویی که فقط مال منی .

و اما در اخر :

♥مرد من روزت مبارک ، همین .♥

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)