ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

شب ارزوها

1391/3/4 3:53
نویسنده : مامان
471 بازدید
اشتراک گذاری

شب آرزوها مبارک

بعضی از روزها و شبهایی وجود دارن که پیش خدا خیلی عزیزن و برای ما انسانها بزرگ و پر برکت.شب آرزوها یا همون لیله الرغائب هم یکی از همون شبهاست.حیفه که این شبها رو از دست بدیم شاید این آخرین شبیه که میتونیم آرزوهامونو بکنیم.بعضی از دعاها برای خودمون و خانواده هامون هستن و بعضی دیگه برای همه مردم.میگن خدا دعای اونایی رو زودتر قبول میکنه که دعاهاشون از روی خودخواهی نباشه.همه رو با هم دعا کنن و خودشونو هم در بین همه قرار بدن.از خدا خجالت نکشین و هرچی تو دلتونه بریزین بیرون.بگین هر چی که دلتون میخواد.آخه خدا خیلی بزرگتر از اونیه که ما فکر میکنیم.اونقدر بزرگ و مهربونه که حتی در تصور ما هم نمیگنجه.

خدا جون خودت بهتر از هرکسی میدونی تو دلمون چی میگذره.ولی من میخوام همه اونا رو برات بگم.خدای مهربون من میخوام اول از همه ازت تشکر کنم که هیچ وقت نبودنت رو احساس نکردم.همیشه تو رو در تو تمام لحظه های زندگیم حس کردم.می خوام ازت تشکر کنم که بهم یه دختر سالم  یه شوهر دلسوز و خانواده ای خوب دادی می خوام ازت تشکر کنم که هیچ وقت تنهام نگذاشتی.اینبار هم به تو پناه آوردم.تنهام نزار.دلم شکسته.فقط تویی که میتونی التیامش بدی.دست مهربونتو بکش بر روی دل شکسته ام.خدایا همه بیمارهارو شفا بده اونم خیلی زود.خدایا هیچ کس را ناامید نکن.خدایا سلامتی پدرو مادرم و خواهرانم و دخترم و شوهرم رو از تو می خوام خدایا همه ی ارزوهایه پدر و مادرم رو براورده کن خدایا از ته قلب ازت می خوام خواهرانم خوشبخت باشن و به ارزوهاشون برسن خدایا ارزوهایه منو رو که می دونی پس براودشون کن .خدایا امشب میام میشینم سر سجاده ام و تسبیح ام رو در دست میگیرم و همه اونچه که در دلم دارم و نتونستم به کسی بگم فقط به خودت میگم.آخه کیه که بیشتر از تو به من نزدیک باشه؟کیه که بیشتر از تو منو دوست داره؟کیه که مهربون تر و بزرگتر از تو باشه؟

از همتون التماس دعا دارم.تو رو خدا شفای بیمارها رو یادتون نره.امشب رو از دست ندین.هرجایی که هستین میتونین تو دلتون با خدای خودتون خلوت کنین.حتما این کارو بکنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
4 خرداد 91 9:04
عزیزم ممنون از پست قشنگت ... من دعا گو هستم توم با دل پاکت من و دعا کن و تو دعای شفای مریضا اگه دوست داشتی اسم مامان منم بیار ....


حتما عزیزم حتما شما رو دعا می کنم از خدا می خوام به تمام ارزوهات برسی و به زودی یه نی نی ناز بیاد تو بغلت
بابای ملیسا
4 خرداد 91 12:00
سلام . بازم مثل همیشه وبلاگتون زیبا و قشنگ به روز شده . ملیسا خانم منتظر شماست تا عکسهای جدیدش رو ببینید و با گذاشتن نظر خودتون هر چند کوتاه خوشحالش کنید . منتظرتون هستیم .

سلام . خیلی ممنون از نظرتون. حتما بهتون سر می زنم

عمه شیپلپلون
4 خرداد 91 20:39
سلام خانمم .مثل همیشه آرزوی خوشحالی وسعادت براتون دارم ما رو هم امشب دعا کنین دوستتون داریم ملیکا و مامان عزیز


ممنون عزیزم
لیلا
7 خرداد 91 1:09
بدو بیا ما آپیم...


چشم لیلا جون