ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1391/2/6 16:17
نویسنده : مامان
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان

این روزاها خیلی شیطون شدی و همش باید تو رو از جاهایه خطرناک بیارم تازگی ها یاد گرفتی پف کنی و هر چی بهت می دم بهش پف می کنی مخصوصا یه سوت داری که تا بهت میدم می کنی تو دهنت و بهش فوت می کنی و با شنیدن صدایه سوت به وجد میایی و هی این کارو تکرار می کنی . راستی دیشب یه مراسم از طرف اداره مامان جون به مناسب شهادت حضرت زهرا دعوت بودیم و من و تو خاله ستاره و سمانه و مامان جون رفتیم اونجا و تو اصلا مامانی رو اذیت نکردی تو همش می گفتی نه نه نه نه نه

الان یه بادکنک واست باد کردم و تو اینقدر دوست داری باهاش بازی کنی که نگو و من هم همش دعا می کنم نترکه . تو اینقدر فشارش می دی و به زور می کنیش تو دهنت و با هاش صدا در میاری که هر لحظه می گم الان می ترکه ولی تو همچنان داری باهاش بازی می کنی......وای الان ترکید و تو فقط یه نگاه تعجب امیز بهش می کنی و یه نگاه به من و می گی هِ هِ اِ اِ ای جووووووووووون ولی زود فراموش کردی رفتی دنبال یه اسباب بازی دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا از نی نی وبلاگ213
7 اردیبهشت 91 18:45
سلااااااام به کوچولوی عزیزم و مامان مهربونش.
من زهرا هستم یه پسر کوچولودارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکت کنم.مرسی


سلام عزیزم واقعا از اشناییتون خوشبختم
باعث افتخار بنده است که با شما تبادل لینک کنم
مامانی
9 اردیبهشت 91 13:04
مامانی تازه داری اول راهی
موفق باشی با این فسقلی


سلام عزیزم
ممنون که به ما سر زدید
بابكي
10 اردیبهشت 91 12:16
سلام
قالب وبلاكت خيلي قشنك شده
اكه اشتباه نكنم تولد يه سالكيش نزديك
اول به مامان مليكا تبريك ميكم واسه اين خوشبختي بزركش بد به مليكا جون واسه تولدش و داشتن مامان كلش @}@};


سلام دوست خوبم
ملیکا خیلی به شما خاله ی مهربونش سلام می رسونه و همین جا اعتراف می کنه که روزایی که مامانی کلاس داره شبش تا صبح بیدارمی مونه تا مامانی خواب بمونه و دیر بیاد سر کلاسش و همین جا از شما معذرت خواهی می کنه
اره 28 این برج یعنی اردیبهشت تولدش هست و من می خوام واسش یه جشن خوب بگیرم و خیلی خیلی سرم کا ریخته امیدوارم یه جشن قشنگ و خاطره انگیز بشه
مامان زهرا نازنازی
10 اردیبهشت 91 18:17
الهی همیشه سلامت و شاد باشی نازنینم


ممنون عزیزم