ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکا با قیافه ی جدید

1391/5/5 13:37
نویسنده : مامان
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من و بابا ملیکا رو بردیم ارایشگاه و موهاش رو کوتاه کردیم البته من می خواستم خیلی کوتاه تر از الان بکنم ولی ملیکا خیلی نا ارومی کرد و اقای ارایشگر بیشتر از این کوتاه نکرد این اولین باری هست که موهایه ملیکا رو کوتاه می کنیم یعنی در 1 سال و 2 ماه و 7 روزگی موهایه ملیکا کوتاه شد

وقتی ملیکا رو باردار بودم خیلی دلم می خواست پر مو نباشه و خدا ارزویه من رو براورده کرد و وقتی ملیکا بدنیا اومد خیلی کم مو بود و تقریبا کچل بود و بعد کم کم موهاش بلند شدن

اینم ملیکا با قیافیه جدید پسرونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اینده ( فرزند صالح)
6 مرداد 91 17:56



ممنون عزیزم