ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

کارهایی که ملیکا جدیدا می کنه

1390/9/28 1:20
نویسنده : مامان
416 بازدید
اشتراک گذاری

 عسل مامان سلام 

تو بزرگ می شی و هر روز شیرینتر از روز قبل یه کار قشنگی که جدیدن

انجام میدی اینه که اواز می خونی و وقتی باهات حرف میزنم تو با اون

صدایه نازت جواب منو میدی منم ترجمه اش می کنم هههههههههههه

هر روز تو کارایه جدیدتری یاد می گیری و با مزه تر می شی وقتی باهات

بازی می کنم نگام می کنی بهم می خندی که همین لبخندت تمام خستگیم

رو از وجودم بیرون می کنه.وقتی با هات بازی می کنم موهامو می گیری و

می خوای بهت نزدیک تر بشم به صداها بیشتر عکس العمل نشون میدی

خیلی هم تلویزیون نگاه می کنی .

الان خوابی خیلی ناز خوابیدی شبا سر جات خوابت می کنم ولی صبح میبینم

حسابی چرخیدی گلم اصلا پتو رو خودت نگه نمی داری تا صبح بارها روت رو

میدم ولی کنار میزنی یه کار دیگه هم میکنیاینکه  اگه یه کم شیرت دیر بشه دو تا

دستاتو باهم می کنی تو دهنت تا من زود بیام شیرت بدم الهی دورت بگردم

تو تنها بهونه ی من واسه شاد بودنی خدا حفظت کنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)