ملیکاملیکا13 سالگیت مبارک
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

امروز تولد منه .....

1390/11/7 2:53
نویسنده : مامان
840 بازدید
اشتراک گذاری

شانس خوبیست در زمستان به دنیا آمدن مانند تمام روزهای دیگر و عاشق در  دنیا آمدن، زیستن با تمام مشکلات و با اجازه خداوند تا روز نهایی ماندن و…

 دوباره هفت بهمن امد تا من به این فکر کنم که یکسال دیگر به عمرم اضافه شده و روزها و ماهها و سالها پی در پی از جلوی چشمم گذشته اند ...

نمی دونم تا تولد اینده ام زنده ام یا ...خوشحالم یا ...خوشبختم یا ... خدا داند ...

اما الان زنده ام به امید روز های بهتر ....خیال باطل

 روز تولد من آنچنان اتفاق خاصی نیافتاده است. زندگی همچنان جریان دارد
و هر کس دنبال دغدغه‌هایش می‌دود.
 روز مرگ من نیز یک روز عادی خواهد بود. مثل همه‌ی روز‌های دیگر.
و من امروز 2٧ بار دور خورشید سوزان چرخیده ام
با این تفاوت که امسال رسما تو هم دخترم با من همسفر شده ای .

خدایا ...

لذت محبت کردن را از من نگیر ... تنهایم نگذار.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فارسیکا
7 بهمن 90 3:39
سلام براي اولين بار در فروشگاه هاي اينترنتي ايران فروش دي وي دي هاي شبکه بي بي تي وي به زبان انگليسي http://farsika.ir/ask/?link=218 http://farsika.ir/ask/?link=185 http://farsika.ir/ask/?link=166 آموزش اعداد کليپ هاي تصويري و babytv cuddlies همچنين دي وي دي هاي آموزشي ديگر بي بي انيشتينmagic english ,dora, baby can read و .... و همين طور مجموعه هاي کارتون مانند پينگو، پت و مت ، بره ناقلا ، برنارد ، مستر بين و ... با 10 درصد تخفيف براي وبلاگ هاي کودکانه در صورت تمايل به خريد و دريافت تخفيف با ايميل daryaei@gmail.com تماس بگيريد
مامان زهرا نازنازی
7 بهمن 90 4:34
تولدت مبارک عزیزم

الهی 120 ساله شی




ممنون عزیزم
امیر حسین
7 بهمن 90 10:06
سلام اولا تولد نینی مبارک باشه ایشالله

تولد عروسیشو جشن می گیریم...

چرا پس وبلاگتون تو بلاگفارو تعطیل کردین؟

یه بار اومدم نظر دادم گفتم خوشحالم که وبلاگم رو که پاک کرده بودم دست شما
افتاده ولی مثل اینکه از حرفم ناراحت شدین
که پاکش کردین !!!






سلام
ممنون
فکر کنم اشتباه گرفتید
مامان زهرا نازنازی
7 بهمن 90 11:59
سپاس از لطف و محبتتون


بووووس
بابكي
9 بهمن 90 10:04



عزيزم تولدت مبارك
ايشاا..... صدسال زنده باشي



سلام
وقتی می بینم کسانی از دوستام هستند که وبلاگ من و ملیکا رو می خونن روحیه میگیرم و دلم می خواد خوب بنویسم امیدوارم بتونم لحظات خوبی رو واسه شما ایجاد کنم
بازم بابت تبریکتون ممنون
ایشالله خدا یه نی نی سالم نصیب شما بکنه