ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دعایت می کنم دخترم

1390/9/22 23:22
نویسنده : مامان
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی

خداوندا گل زیبایم را به دستان پر مهر تو میسپارم تا بهتر از من آنگونه که شایسته وجود شکننده اش است از او نگهداری کنی... و من را وسیله ای قرار دهی تا بتوانم دخترکم را از گزند بلاهای کوچک و بزرگی که در انتظارش هست در امان دارم...

گاهی چنان خطرهای بزرگی از پیش چشمان غافلم عبور میکند و  از کنار گوش دخترکم می گذرد که مرا بار دیگر به یاد بزرگی خدایم می اندازد که چگونه فرزندم را از چنین بلایی در امان داشت...  و  فکر  آن "اگر چنان میشد" ساعت ها و روزها آسایش ام را از من میگیرد.

آوای خوش بهار زندگی ام:

دعایت میکنم خوشبخت باشی... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا
23 آذر 90 0:25
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@