ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

با هم رفتیم خرید

1390/8/23 11:05
نویسنده : مامان
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

دیروز من و تو و خاله سمانه رفتیم بازار تا واسه تو لباس گرم بخریم الهی دورت بگردم اصلا مامانی رو اذیت نکردیniniweblog.com  همش کنجکاو بودی هی اطراف رو نگاه می کردیniniweblog.comو حسابی واست خوش می گذشت واست یه سری لباس گرم قشنگ خریدم راستش می خواستم واست ببافم ولی کلاس هایه دانشگاه و مدرسه و پایان نامه ام این اجازه رو بهم نداد واسه همین مجبور شدم بخرم . خیلی لباس هایه قشنگی واست خریدم یه شال با کلاه ناز هم گرفتم niniweblog.com.

 ملیکایه من چقدر شیرینه که واسه تو لباس بخرم خدایا چه لذتی داره که ادم واسه دختره نازش خرید کنه خدایا خیلی دوستت دارم که ملیکا رو به من دادی خدایا شکرت

                                                           niniweblog.com

اصلاحیه زبان:(همش بغل خاله سمانه بودی و منم تونستم تمام خریدامو بکنم فکر نکنی دوست نداشتم بغلت کنم نه اخه خاله سمانه دوست داشت تو رو بغل کنه)

ملیکا الان 5 ماه و 26 روزش هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمانه
23 آبان 90 0:32
الهی فدات شم که مامانت یادش رفت بگه تو خرید همممممممممممممممممممش بغل من بودددددددددی و مامانت کیفی خرید میکردولی ملیچ کلی حال کردم بغلم بوددددددی شیطونم[hr
اره خاله راست می گه همش بغل خاله بودی و حسابی حال می کردی