ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عشق من بابات

1390/5/22 11:30
نویسنده : مامان
390 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام 

خدایا تو این روز قشنگ بندبند وجودم تو رو شکر می کنه بخاطر

 نعمتی که به من عطا کردی ....

کمکم کن لیاقتش رو داشته باشم ....

و بتونم تو زندگی مشترکمون بهش آرامش بدم ...

و بتونم خوشبخت ترش کنم ....

امروز  با خبرای خوش اومدم

niniweblog.com

می دونی امروز چه روزیه ؟

امروز یه روز مهم تو زندگ من و باباته .... 

یه روز خیلی مهم ...

 امروز روزیه که خدا وقتی هنوز دنیا نیومده بودم به فکرم بود ....

امروز روزیه  که وقتی هنوز دنیا نیومده بودم خدا بهم با مهربونی نگاه کرد ....

روزیه که خدا بهترین و قشنگترین نعمتش رو بهم عطا کرد .... وقتی هنوز نبودم ....

خدای خوب و بزرگ و مهربون شکرت...

شکرت که جوادم رو برای من افریدی ....

بلی امروز سالگرد ازدواج منو باباست....

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنیا
22 مرداد 90 12:02
سلام اول از همه بهتون این روز به یاد ماندنی رو تبریک میگم و براتون ارزوی سلامتی میکنم به امیدی که سایه تون همیشه بر سر نازدونتون باشه .ثانیا وبلاگ زیبائی دارین بازم بهتون تبریک میگم به پرنیا جونم اگه دوست داشتین سر بزنین و پیام بزارین ممنون





مامان پرنیا ممنون این نظر لطفتونه
خوشحال می شم بازم به منو ملیکا سر بزنید
حتما بهتون سر می زنم