ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

وروجک ها سرما خوردن

1397/9/22 2:16
نویسنده : مامان
307 بازدید
اشتراک گذاری
سلام و درود
الان نصف شب هست و هر سه وروجک های من تب دارن و من باید تا صبح بیدار باشم .اولش آریان مریض شد بردیمش دکتر ولی الان آنیتا و ملیکا هم از آریان واگیر کردن و هر سه مریض شدن و چون همشون علائم سرماخوردگیشون یه جور هست همون دارو های آریان رو به هر سه می دم
چقدر سخته جگر گوشه ات تو تب بسوزه انگار دارن تو رو اتیش می زنن یه حس ناخوشایند هست که ایشالله هیچ پدر و مادری حس نکنن
الان تب هر سه رو چک کردم اریان و آنیتا کمی خنک شدن ولی ملیکا همچنان داغه مدام هر سه رو پاشویه با اب ختمی می کنم و هی دستمال خیس روی پیشونیشون می زارم به انیتا و اریان شربت دادم ولی به ملیکا شیاف گذاشتم ایشالله که هر سه تایی شون بتونن با این ویروس هم مبارزه کنن و خوب بشن
وقتی با خودم فکر می کنم می بینم چقدر خدا بهم انرژی داده که بتونم واسه بچه هام مادری کنم چقدر بهم گذشت و مهربونی داده که بتونم خانواده ام رو عاشقانه دوست داشته باشم چقدر بهم صبر داده که بتونم با شرایط سختی که دارم کنار بیام
خدای خوبم ممنونم ازت که منو لایق مادر شدن دونستی و سه تا بچه سالم بهم دادی ایشالله که هر سه عاقبت به خیر بشن و در پیری دست منو باباشون رو بگیرن
دوستان گلم دعا کنید بچه های من زود خوب بشن که دلم واسه شیطونی هاشون واسه ریخت و پاش هاشون واسه جیغ و داد و فریاد زدناشون واسه بازی هاشون و ...تنگ شده
خدای مهربونم بچه هام رو به خودت سپردم مراقبشون باش و همچنان به من انرژی بده تا بتونم مادر خوبی واسه بچه هام باشم
پسندها (1)

نظرات (0)