ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تولد 5 ماهگی

1390/7/28 11:13
نویسنده : مامان
360 بازدید
اشتراک گذاری

تولد ٥ ماهگیت مبارک

ملیکا خانم امروز ٥ ماهش تموم شده و رفته تو ٦ ماه هوراااااااااااااااااااا

با اومدنت ، گذر زمان شدیداً از دستمون در رفته!!! حساب روزها و دقایق و لحظات تو رو داریم اما گذران عمر خودمونو  نه...

٥ ماه گذشت...٥ ماه شیرین و پر دردسر...دیروز وقتی داشتم عکسهای نوزادیت رو می دیدیم تعجب کردم از این همه تکامل و تحول...راستش دوست دارم عکسهات رو دیر به دیر ببینم چون بیشتر این رشدی که در پیش گرفتی به چشمم میاد...

هر روز شیرین تر از روز قبلی...هر روز کارهای جدیدتری می کنی..گاهی با خودم فکر می کنم اگر تمام این شیرین کاری هات قرار بود  یه دفعه رو بشه من حتما طاقتش رو نداشتم ،خدا رو شکر که این رشد و شیرینی ها مرحله به مرحله رو میشن !!!

Cupid Clipart Image: Grinning Cupid Holding a Hed Heart Valentine.

 

اونقدر شیرین و خوشمزه شدی  که گاهی دلم میخواد  قورتت بدم !!!

فکرش رو بکن می شم مادر بچه خوار!!!

 آرزو میکنم همیشه سالم و خندون باشی خوشگلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
1 آبان 90 1:06
ورود به 6 ماهگی مبارک گلم...