ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

سرما خوردگی

1396/11/15 14:57
نویسنده : مامان
268 بازدید
اشتراک گذاری
سلام فرشته های دلبندم
این روزها هر سه سرما خورده اید و هر سرفه که می زنید این جگر من هست که پاره پاره می شود چقدر سخت است که جگرگوشه هایت بی حال باشند و مثل قبل شیطنت نکنند
همیشه فصل پاییز و زمستان را دوست داشتم ولی از زمانی مادر شده ام از این دو فصل متنفر ام چون که بچه ها سرما می خورند و من خیلی اذیت می شم و بچه ها بیشتر
خیلی سخته به هر سه رسیدن البته خدا بهم قدرتی داده که بتونم با انرژی از شما مراقبت کنم
ملیکا خدا رو شکر تو خوردن دارو هاش همکاری می کنه و همین باعث شده زودتر خوب بشه و آریان تا حدودی همکاری می کنه ولی آنیتا اصلا هیچی نمی خوره و از همه حالش بدتره همش تب و سرفه ..هر چی درست می کنم لب نمی زنه فقط شیر می خوره کلی ضعیف شده امروز دو تا وقت دکتر گرفتم وه اریان و انیتا رو ببرم ایشالله که خوب شن و دوباره صدای بازی هاشون بلند بشه
خدای خوبم می دونم ما ادم های بدی شدیم و دلت از ما گرفته ولی تو رحمت به این بچه های طفل معصوم بره که هیچ گناهی ندارن ازت یه خواهش دارم یه تمنا یه التماس که هیچ وقت ما بزرگتر ها رو با بچه هامون امتحان نکن
همه سرماخوردگی بچه هامو بریز تو وجود من تا دلبندای من خوب شن
خدای خوبم بارون برامون بفرست زمینت نشنه هست و دل ما ادما هم نشنه چشمات رو روی گناه های ما ببند و دوباره ما رو ببخش و واسه ما نه واسه این بچه های بی گناه بارون بفرست تا الودگی ها از بین بره
خدای خوبم لطفا حرفای منو گوش بده که بدون تو هیچ ام و به امید مهربونی های تو زنده ام و به بچه ها و همسرم زندگی می بخشم
مواظب فرشته های من باش مواظب همسر و پدر مادرم باش خدای خوبم منو ببخش که اینقدر دل نازک شدم حرف های من رو پای ناشکری نزار من وقتی بچه هام مریض بشن دست خودم نیست دل نازک می شم و به زمین و زمان گیر می دم تو بزرگی کن و دلم رو با خوب شدن بچه هام اروم کن
امروز ۱۶ دی ۹۶
اریان ۳ سال و ۶ ماه
انیتا ۱ سال ۵ ماه
ملیکا ۶ سال و ۸ ماه

این نوشته مال دو هفته پیش بوده
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)