ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

لذت با تو بودن

1390/7/27 11:11
نویسنده : مامان
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان 

الهی فدات بشم که روز به روز شیرین تر میشی،نمی دونی وقتی نگات میکنم چه حس قشنگی دارمماچ

قند تو دلم آب میشه وقتی واسم ذوق میکنی و میذارمت جلو تلویزیون تا کارامو انجام بدم سرتو میچرخونی و با نگات دنبالم میکنیقلبقلب

دلم میخواد دنیا بایسته وقتی تو بغل یکی دیگه ای دستتو به طرف من میگیری و سرتو تکون میدی و میخوای بیای بغل خودمماچماچ

وای که میمیرم واسه وقتایی که داری گریه میکنی ولی تا صدامو میشنوی آروم میشیقلبماچ 

منم آرامش دارم وقتی خوابی و چشماتو باز میکنی ببینی کنارت هستم یا نه و وقتی منو کنارت می بینی یه لبخند میزنی و آروم میخوابی،اون موقعست که دوس دارم از خوشحالی جیغ بزنم تا دنیا بفهمه عروسکم با خیال راحت خوابیدهقلبماچ

نمی دونی همه این چه لذتی داره نفس نمی دونی...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
1 آبان 90 1:07