ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

می نویسم تا فراموش نکنم

1395/8/30 15:52
نویسنده : مامان
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک ها

آمدم تعریف کنم یه لحظه هایی از زندگیم با فرشته هام رو که با گذشت زمان فراموش نکنم که چه روزها و شبهایی داشتم چه دلخوشی ها و آرزو هایی داشتم اره می خوام بنویسم تا یادم نره

زندگیم و همسر و بچه هام رو دوست دارم و شاید همین نیروی عشق هست که بهم توانایی داده که با تمام سختی ها و مشکلاتی که دارم کم نیارم اره معجزه عشق هست که بهم قدرت می ده 

چشمم رو که رو هم میزارم و به گذشته فکر می کنم می بینم من روزهای سختتر از الان رو هم با توکل به خدا سپری کردم پس میتونم مادر خوبی باشم 

تفاوت سنی ملیکا با آریان ۳ سال و دو ماه هست و آریان با آنیتا ۲ سال و یک ماه پشت سر هم شاید آگه به گذشته بر می گشتم تفاوت سنی بیشتری رو در نظر می گرفتم ولی ناشکری نمی کنم و خدا رو به خاطر بچه هام و قدرت بزرگ کردنشان شکر می کنم

پسندها (2)

نظرات (3)

نازنین
2 آذر 95 17:48
سلام نفس. این نظر رو گذاشتم که بدونی به وبلاگت سر میزنم و به داشتن دوست بااراده ای مثل تو افتخار میکنم. راستی عکس روی جلدی هم که انتخاب کردی خیلی قشنگه می بوسمت عزیز دلم هر جا هستی شاد و جاری باشی
مامان
پاسخ
سلام گلم خیلی خیلی خوشحالم که بچه هام خاله ای به این خوبی دارن گلی نظر لطفتونه می بوسمت
ليلا
28 اسفند 95 12:49
سلام مادر خوب. اتفاقا بهترین فاصله سنی زیر سه ساله. وقتی بچه آخرتون سه سالش بشه این موضوع رو متوجه میشی. و از همه مهتر اینه که آگاهانه و عاشقانه مادری کنی. تا میتونی کتابهای تربیتی مطالعه کن. دعا کن من هم آگاهانه عمل کنم.
مامان
پاسخ
سلان دوست خوبم واسه داشتن بچه با فاصله سنی کم باید حوصله داشته باشی و هر لحظه بتونی با ابتکار سر وردجک ها رو گرم کنی تا حالا که خدا کمکم کرده ایشالله از این به بعد هم تنهام نمیزاره کتاب خیلی خوبه ولی من کمتر وقت می کنم ممنون که با پیامت خوشحالم کردی
ليلا
28 اسفند 95 12:51
سلام. تبریک میگم . داشتن سه تا بچه خوبه. مخصوصا با فاصله سنی کمتر از سه سال. یه کم بزرگ بشن متوجه میشی که خیلی هم خوب بوده که پشت هم شدن.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم انشالله