ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

اینم عکسایه 4تا 5 ماهگیت

1390/7/24 21:36
نویسنده : مامان
885 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه عکس قشنگ دیگه جووووووووووووووووووون

دورت بگردم

اینم عکس ملیکاامروز تو بغل باباش (دیشب گوش دخترم رو سوراخ کردیم)

این یه عکس از بعد خواب ملیکا

وای که چقدر عزیزی واسه من

اینم یه عکس دیگه از عشقم

اینم عکس دستایه کوچولویه ملیکا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علي خوشتيپ
25 مهر 90 1:08
الهييييييييييييييييييييي
چقدر نازه اين دختره
اسپند دود كنيد براش



ممنون عزیزم خیلی خوشحال میشم من رو لینک کنید من شما رو لینک می کنم
مامان علی خوشتیپ
25 مهر 90 14:36
خوشگل خاله با افتخار لینکت کردم


ممنون
لیلا
25 مهر 90 17:18
سلام آدرس جدید ما http://arsam1boy.blogfa.com
مامان ثنا و ثمین
26 مهر 90 1:02
ماشاله به دخملی.بخوولمت
خدا حفظش کنه.به ما هم سر بزنین خوشحال میشم


سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که به ما سر زدی
چشم حتما به شما سر می زنم من شما رو لینک می کنم شما هم منو لینک کنید