ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

سلام دخترم سلام پسرم و سلام مهمان دل مامان

1395/2/24 21:45
نویسنده : مامان
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه های من 

سلام دخترم سلام پسرم و سلام ...نمی دونم چجوری اینقدر زود گدشت همین دیروز بود که داشتم با اسباب بازی هایی که مامانم واسم خریده خاله بازی می کردم و چقدر دوق داشتم که بشقاب و فنجان و گاز پلاستیکی دارم  چقدر واسه عروسک هایم تشک و متکا می دوختم وای چقدر زود گدشت وقتی به گدشته فکر می کنم دلم می گیرد و اشک چشمانم را پر می کند و بعص می کنم که چقدر زود بزرگ شدم 

الان 7 سال از زندگی مشترکم می گدرد و این دوره عین برق و باد گدشت الان دختر 6 ساله ای دارم که مثل خودم زودرنج و پر توقع هست که نمی توانم هم پایش بازی کنم و نفس کم میارم و پسری دارم که نگو از شیطنت هایش که امانم را بریده و حال یک تو راهی هم دارم ........

وای خدای من چند ماه دیگه یک عصو جدید هم به ما اصافه می شود مانده ام چگونه به هر سه برسم کمکم کن که مادر خوبی باشم

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان منصوره
27 اردیبهشت 95 18:14
سلام عزیزم.مطمئن باشید که خدا در شما توانایی ومراقبت وتربیت سه تا فرشته کوچولو رو دیده که به شما هدیه کرده.امیدوارم در پناه حق شما وفرشتهاتون همیشه سلامت باشید.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهم دلگرمی می دهید ار خدا می خوام که همه مامانا رو یاری کنه تا بتونن بچه های خوب تربیت کنن ممنون که به وب بچه های من سر زدید
بهار مامان شایلین
31 اردیبهشت 95 7:29
مامانی به وبلاگ ما هم سربزنید...منتظرم خانوومی ی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون که به وب بچه های من سر زدیدچشم حتما از وبلاگ شما دیدن می کنم
مامان دو قلوها
1 تیر 95 23:15
سلام حتما منو یادتون نیست من همکار سابق پدر گرامیتون هستم وای همون روز که نوشته بودی خبر جدیدی دارم حدس زدم تو راهی داری تبریک میگم بهتون انشا اله به سلامتی به دنیا بیاد و زیر سایه پدر گرامی و مادر فرهیخته ای مثل شما سالیان سال زندگی کنن
مامان
پاسخ
سلام عزیزم من شما رو همیشه به یاد دارم از زمانی که وبلاگ رو ساختم با نظراتتون به من امید می دهید که ادامه بدم ممنون عزیزم نظر لطفتون هست باز هم از وب من دیدن کنید
مامان دو قلوها
1 تیر 95 23:20
خسته نباشی مامان کوچولو خدا توانایی بهت میده که نمیدونی از کجا رسیده وقتی دو قلوها به دنیا اومدن 2سال تموم حتی یه شب 4ساعت پشت سر هم نمی خوابیدم حالا دگه بزرگ شون و من استراحتم کامل شده کلی هم هوامو رادن که خسته نشم به بابای گرامی خیلی سلام برسونید
مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم خدا دوقلوهاتون رو حفظ کنه خیلی دوست دارم ببینمتون از اینکه وقت می زارید و وب رو همراهی می کنید خیلی خوشخالم امیدوارم خدا یه دخمل خوشکل هم به شما بده تا دوباره نتونی یه شب بخوابی حتما بزرگیتون رو می رسونم راستی تو راهیم دختره