ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

اتلیه 3 سالگی

1393/4/18 12:39
نویسنده : مامان
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

دیروز به همراه ملیکا رفتیم اتلیه و هم من عکس گرفتم و هم ملیکا خانم این چندتا عکس رو که هنوز طراحی نشده رو گذاشتم چون ممکنه به خاطر زایمانم یه مدتی نتونم بیام

خیلی منو دعا کنید تا همه چی به خوبی و خوشی انجام بشه

 

پسندها (18)

نظرات (10)

ملیحه
18 تیر 93 15:41
ایشالله زایمان راحتی داشته باشی دخترتو ببوس ایشالله عزیزم
سمانه
19 تیر 93 1:06
جیگرتو بخورمممممممممممم خاله جونم ماشالله تکیییییییییییییییییی سلام ممنون
نیکــو
19 تیر 93 2:16
ماشالا ماشالا هزار ماشالا به این عروسک نااز خیلی خوشگل شدن عکساش.. دوستم ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی و کاکل زری به سلامتی به دنیا بیاد سلام عزیزم ممنون عزیزم چشماتون قشنگ می بینه عزیزم
مامان دوقلوها
19 تیر 93 12:18
سلام ماشا اله عجب خانمی شده دخمل خوشگلت انگار همین دیروز بود پشت میز اداره نشسته بودم تو عالم خودم یه جعبه شیرینی خوشگل اومد جلوم سرموبالا گرفتم دیده بهه آقای ه خوشحال وخندون میگه نوه دار شدم گفتم اسمش شاید ملیکا حالا اون ملیکا احتمالی شده خانومی وخوب بلده دلبری کنه خدا بهت ببخشه خانوم تو این روزهای عزیزانشا اله زایمان راحتی داشته باشی همینجا زایمان می کنی یا نه؟ببخشید فضولیه اما دوست دارم بدونم. موقع زایمان برای هرکی دعا کردم جواب گرفتم موقع زایمانت ما را فراموش نکن التماس دعا سلام عزیزه دلم اره انگاری همین دیروز بود خیلی زود می گذزه و بچه ها بزرگ می شن خوب شد این وبلاگ رو ساختم و خاطرات دخترم رو یاداشت کردم تا با خوندنشون یادم بیاد چه روزهایی رو گذروندم و به این سرعتی که به چشم میاد نگذشته وقتی به گذشته فکر می کنم به روزهایه اولی که ملیکا بدنیا اومده بود سریع میام وبلاگش رو می خونم و انگیزه می گیرم به امید خدا می خوام برم یزد تا ببینم چی پیش میاد حتما دعاتون می کنم و از خدا می خوام یه دختر نازو و تپلی گیرتون بیاد که هر روز موهاشو شونه کنید و گیره هایه ناز تو موهاش بزنید خیلی خوشحال می شم وقتی نظراتتون رو می بینم خوشحال تر می شم اگه بتونم ببینمتون به امید دیدار خیلی دعا کنید منو تا همه چی به خوبی و خوشی تموم بشه و با اومدن نی نی همه خوشخال بشن پسراتون از طرف من ببوسید
مامان آرسام
19 تیر 93 15:03
سلام عزیزم همه عکسها قشنگ شدن.ممنونم که به ما سر زدین سلام عزیزم ممنون
مامانش
19 تیر 93 17:03
ماشالا دخمل ناز و خشگلی دارین.خدا براتون حفظش کنه.ایشالا به سلامتی آقا پسرتونم دنیا میاد. ممنون عزیزم
مامان زهره
20 تیر 93 1:47
سلام مرسی که به وبلاگ آریا جون سر زدید ماشاالله ملیکا جون چه جذابیتی داره خیلی به دل میشینخ عاشقشم .راستی عزیزم حتما برای دختر نازت اسپند دود کن سلام مامان اریا جان ممنون گلم نظر لطفته اریا جون رو می بوسم
مامان ناهید
22 تیر 93 12:55
عکسهای نازی گرفتی ملیکا جان انشالله با داداشت به زودی عکسهای خوشگل بندازید ممنون دوست خوبم ایشالله
مامان سپهر كوچولو
23 تیر 93 16:55
سلام عزيزم ماشالله به اين دختر ناز ، ايشالله ني ني تون صحيح و سالم بو دنيا بياد سلام عزیزم ممنون از دعایه قشنگت
مامان النا
22 شهریور 93 13:29
پس چرا ما رو لینک نکردید؟
مامان
پاسخ
سلام دوست خوبم با افتخار لینکتون کردم