ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دو هفته مانده تا پایان این راه طولانی

1393/4/9 11:55
نویسنده : مامان
380 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم:

هیچ وقت فکر نمی کردم که با وجود این همه انتظار زمان برایم اینقدر سریع گذشته باشد...وقتی که به این هفته هایه گذشته نگاه  می کنم شاد می شوم از این همه راهی که طی کرده تا خودش را به اخر برساند ...دلم برایش می سوزد طفلکی پا به پای من و تو تمام راه را آمد و به اینجا رسید،هر چند هنوز هم این راه ادامه دارد اما یادمان باشد که حتما از او هم تشکری کنیم...  نمی گذرند این روزها  برایم، اصلا فکر نمی کردم که این تن ناتوانم اینقدر برایت جای مناسبی  باشد که بخواهی مدتی طولانی رادر آن بگذرانی...فکر می کردم دلت می خواهد زودتر از اینجا خلاص شوی...می دانم در جای تنگ و تاریک بودن برای منی که به یاد نمی آورمش حتی تصورش هم سخت باشد اما  تو خوب تحمل می کنی و دوست دارم این تقلاهایت را برای باز کردن جایت حتی اگر با شرحه شرحه کردن  پوستم  برایم به یادگار بگذاری!!!!!!!!! روزهای سختیند این روزها که تو درگیر جای تنگ و کم حوصلگی منی و برای من که کم نفس شده ام و تمام فکرم  سلامت توست...خدایا کمکمان کن تا این دوهفته ی باقی مانده هم به خوبی همین مدت طولانی گذشته بگذرد...

پسندها (13)

نظرات (6)

مامان امیـــرحسیــــن
11 تیر 93 13:48
_________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ ممنون عزیزه دلم
مامان امیـــرحسیــــن
11 تیر 93 13:49
ايشالا اين روزاي آخر هم به سلامتي طي بشه و محمد متين گل به دنيا بياد كه بي صبرانه منتظر ديدن روي ماهش هستيم! سلام عزیزم ممنون گلم انشالله
نیکــو
12 تیر 93 0:52
ایشالا به سلامتی روی ماه کاکل زری رو ببینید عزیزم ممنون عزیزم
خاله مریم
13 تیر 93 14:49
ایشالا که به سلامتی گل پسری بیاد بغلتون ایشالله عزیزم ممنون
مامان سامیه
14 تیر 93 8:45
مارا هم در این روزها فراموش نکنید .التماس دعا سلام عزیزم اگه قابل باشم
مامانی
16 تیر 93 12:23
به سلامتی دیگه چیزی نمونده محمدمتین ازالان زمینی شدنتو تبریک میگم سلام عزیزم . اره چیزی نمونده ایشالله این هفته اخر هم به خوبی بگذره راستی اسم پسرم رو شاید آریان بزارم