ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

می خواهم باور کنی دوست داشتنم را پسرم...

1393/3/4 15:14
نویسنده : مامان
602 بازدید
اشتراک گذاری

حالا که دیگر شبها در حالت  بیداری می خوابم تمام فکر و خیالم دور این می چرخد که درست جا به جا شوم ،  درست بلند شوم تا مبادا جا را از اینی که هست برایت تنگ تر کنم .اما دلم می خواهد بدانی هر کاری می کنم  فقط و فقط برای این است که دوستت دارم برای این است که تو راحت باشی و هیچ منتی هم برای این کارهایم ندارم...چون می دانم وظیفه است هر چند خیلی سنگین باشد....

گاهی اوقات این تو هستی که صبح ها زودتر از من بیداری و وقتی چشم باز می کنم و می بینم که در حال  حرکتی فقط خودم و خدایم می دانیم که چقدر خوشحالم و شاد ...این روزها هم که کارهای جدیدتری یاد گرفته ای مثل ناخن کشیدن یا فرو کردن دست و پای کوچکت به این پوست کش آمده و شرحه شرحه ام  دلم میخواهد فریاد بزنم تا همه بیدار شوند و ببیند که چه می کنی با این دلم... فکر می کنم خودت هم فهمیده ای که عاشق این حرکات عجیبت هستم و هر گاه که  خواهش کنم برایم تکرارش می کنی ...دلم می خواهد همه ببینند این حرکاتت را ...

 می دانم که روزهای سختی را می گذرانی...این را می شود از حرکات سنگینی که می کنی فهمید ...اما باور کن کاری نبوده که فکر کنم برایت خوب است و راحت تر می کند جای تنگت را که انجام نداده باشم.... می خواهم باور کنی دوست داشتنم را و تلاشم را برای راحتیت.......

پسندها (5)

نظرات (2)

negar
4 خرداد 93 22:15
ای جونمممممممممممممم سحر مهربونم چقدر عالی مینویسی لحظه لحظه اش رو انگار حس میکنم سحر عزیزم از خدای مهربون بخواه که تمام این لحظات رو نصیب تمام منتظرها کنه و در آخر هم بنده حقیر رو به عنوان خواهرت هیچ وقت فراموش نکن چون من هم همیشه به یادتم به یاد محبتی که در حقم کردی امیدوارم لایق داشاتن باشم خواهر گلم سلام به خواهر خوب و مهربونم عزیزه دلم خیلی خوشحالم که مطالب منو می خونی و خوشت میاد از ته قلبم از خدا می خوام خیلی زود حاجت روا بشی تا من کلی برات ذوق کنم عزیزم قابل تو رو نداشت اینقدر منو شرمنده نکن فقط منو پسرم رو دعا کن من هم اگه لیاقت داشته باشم دعات می کنم از ته قلبم می بوسمت
مامان سامیه
10 خرداد 93 8:56
سلام مامان ملیکا مطالبت خیلی زیبا ورویایی هستند وتمام احساست را به زیبایی بیان میکنی دعا می کنم که همیشه هر دوی کوچولوهات سالم باشند سلام عزیزم ممنون نظر لطفتونه خیلی خوشحال هستم که مطالب من به دلتون نشسته از دعایه قشنگتون ممنون باز هم به ما سر بزنید