ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

سه سال است که مادرم

1393/2/28 13:22
نویسنده : مامان
435 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تمام آن اتفاق شیرین و مهم سه سال پیش جلوی چشمانم رژه می رود..خسته ام انقدر خسته که نه دستی مانده برایم و نه پشتی که راستش کنم اما همه اش فدای یک تار مویت...شیرین زبانی تو جبران می کند همه ی دلتنگی ها و خستگی هایم را همان وقتی که با ناز عشوه همراه با شیطنتت خود را می چسبانی و می گویی دوستم داری...

سه سال است که مادرم...سه سال است که متفاوت تر از قبل زندگی می کنم و گاهی بچه تر از بچگی هایم زندگی کردم...سه سال است که بیشتراز قبل شاکرم...خدایا شکرت..شکرت برای داشتن همه آن چیزی که بزرگی و کرمت را نشانم می دهد.. شکر برای تمام ثانیه های این سه سال برای تمام حرصی که خوردم و می خورم...برای همه اشکی که به خاطر نادانیم ریختم و می ریزم...شکر که هستی دختر تا باشی همدم همه تنهایی و دلتنگی ام...

دلم تنگ شد برای اولین گریه و اولین بوسه ات دختر..چه زود بزرگ می شوی... هنوز صدای گریه ات توی گوش هایم است ..گریه ای که با تمام گریه ها فرق می کرد...

تولدت مبارک دخترم

پسندها (10)

نظرات (7)

مامان ارمیتا
28 اردیبهشت 93 13:28
سلام ... مرسی عزیزم با اجازتون ما هوادارتون شدیم وشما رالینک کردیم .. سلام عزیزم باعث افتخار منه من هم شما رو لینک می کنم
مامانی
28 اردیبهشت 93 14:09
قابل شما رو نداشت ممنون عزیزم
❀مامان علی خوشتیپ❀
28 اردیبهشت 93 14:42
عزیزممممممممممم سه سالگیت مبارکالهی 120 ساله بشی خوشگلم سلام عزیزم ممنون گلم
مامان و بابای النا
29 اردیبهشت 93 11:21
سلام جیگلا تولد ملیسا جون مبارک .تو رو خئا یه عکس فوت کردن شمع و بذار انقد دوست داشتو عجله داشت فوت کنه. راستی اون نی نی بزرگه رو چکارش میکنی که داره شمع فوت میکنه سلام الی جون خوبی عزیزم . یکدفعه رفتی نشد درست ببینیمت مشکل من هم همینه که تا الان عکس نزاشتم اخه نی نی بزرگه تو همه عکسها هست
مامان امیـــرحسیــــن
29 اردیبهشت 93 15:42
تولدت مبارك عزيزم آخي نمي دونستم حامله اين؟؟؟ مبارك باشه! سلام عزیزم ممنون گلم خیلی خوشحال می شم پیامهاتو می بینم دوست خوبم امیر حسین رو از طرف من ببوس
مامان ارمیتا
30 اردیبهشت 93 8:30
باشه حتما عزیزم به زودی عکساش ومیزارم سلام ممنون عزیزم
مامان دوقلوها
31 اردیبهشت 93 19:12
سلام خیلی تبریک به ملیکا خانوی که حالا کلی بزرگ شده تولد دختر عزیزت به خودت وباباش وبه ویژه پدربزرگش مبارک باشد ایشااله تولد120 سالگیش خیلییی خوشحالم که یه نی نی دیگه داری بیشتر حوشحالم که نی نی پسمله اول تا 6-5 سالگی با شیشه بری قرار دادببند چون حداقل سالی دو بار شیشه ها پایین می آن از 10-9 سالگی با مغازه تعمیر دوچرخه کل تابستون قرار داد ببند کاری که الان ما انجام دادیم وماهی یه بار با تعمیرکار دوچرخه سر کوچه تسویه حساب می کنیم از حالا بهتون گفتم نگی نگفتم انشااله پسری مثل مامانش عاقل وسنگین باشه نه مثل پسرای ما که یه محله از دستشون عاصی شدن به پدر عزیر وگرامی خیلی سلام مخصوص برسون سلام عزیزه دلم خیلی خوشخالم که پیام شما دوست خوبم رو می بینم از اینکه به ما سر می زنید خوشحالم بزرگ کردن بچه خیلی سخته مخصوصا پسر اونم دوقلو پسر خدا بهتون صبر بده اره می دونم با داشتن پسر کلی مسولیتم سنگین می شه ولی خیلی خوشحالم که نی نی ام پسره ایشالله که سالم باشه شما هم منو دعا کنید تا این دوره بارداریم به سلامتی طی بشه و نی نی ام سهی و سالم بیاد بغلم همش می ترسم با وجود ملیکا به بچه نرسم و کم بیارم امیدوارم خدا کمکم کنه تا بتونم خوب تربیتشون کنم چشم حتما سلام شما دوست عزیز و مهربونم رو می رسونم از طرف من پسرهایه شیطونتون رو ببوسید امیدوارم که همیشه شاد و خرم زندگی کنید خواهر عزیزم می بوسمت