ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تولدت مبارک دخترم

1393/2/26 12:47
نویسنده : مامان
430 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل دخترم ببخشید که دیر اومدم این چند وقت خیلی کار داشتم و نتونستم بیام تا خاطرات قشنگت رو ثبت کنم ولی الان با یه مطلب خوب اومدم

یکشنبه 28 اردیبهشت جشن تولد 3 سالگی ملیکا جون هست

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

تم تولد خاصی رو انتخاب نکردم و قرار هست خونه مامان جون مراسم جشن رو بگیریم البته به خاطر من و داداشی قرار شد که اونجا مراسم رو بگیرم تا کمتر اذیت بشم و امروز جشن بگیریم اخه روز 28 شیفت بابایی هست و نمی تونه خونه باشه واسه همین امروز جشن می گیریم

خاله الهام اینا هم اومدن کلا 15 نفر هستیم امیدوارم که همه چی به خوبی و خوشی انجام بشه

 خیلی خوشحال هستم که دخترم بزرگ شده و هر روز مستقل تر از دیروز

مطالب و عکسهایه بیشتر رو تو پست بعدی میزارم

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
26 اردیبهشت 93 18:55
تولدت مبارک خانوم خوشگله.ایشالا هزاران سال موفق وموءیدباشی.اتفاقی اومدم وبلاگتون.وبلاگ خوشگلی داری خاله جون.خاله قربونت ملیکای عزیز سلام عزیزه دلم ممنون خیلی خوشحال شدم که به وبلاگ دخترم سر زدید .امیدوارم که باز هم بیایید
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
27 اردیبهشت 93 12:38
سلااااااااااااااااام خوشمل خاله.خاله مهسا دوست دارههههههههههه(-:بله عزییییییزم همیشه میام دیدنتون(-:شمام به ماسربزنیییییییین سلام عزیزم . خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما رو دارم .
مامان امیـــرحسیــــن
27 اردیبهشت 93 19:15
تولدت مبارك عزيزم سلام عزیزم . ممنون
مامانی
28 اردیبهشت 93 10:09
ملیکا جون ایشالا صد ساله شی منتظر عکسایه تولد هستیم مامانش تند و تند عکس بندازی ها یادت نرههههههههههههههه جایه ما رو خالی کنید ممنون عزیزم چشم حتما تو این هفته عکسها رو میزارم جایه شما سبز تولد خیلی خوبی بود
مامانی
28 اردیبهشت 93 11:35
تولدت مبارک عزیزم ان شالله جشن هزار ساله ممنون دوست خوبم
مامان شینا
29 اردیبهشت 93 10:38
تولدت مبارک عروسک ممنون عزیزم ادرس وبت رو واسم بزار تا بهت سر بزنم