ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دخترم هوای دل بابایت را داشته باش

1393/2/22 14:12
نویسنده : مامان
469 بازدید
اشتراک گذاری

تا می توانی هوای پدرت را داشته باش دختر جان..پدر جواهری است که برای مادخترها نبودنش به هیچ طریقی جبران نمی شود...دختر که باشی و پدر که داشته باشی پشتت گرم است..مطمئنی که اگر همه دنیا پشتش را به تو کرد یکی هست که عاشقانه حمایتت می کند ومطمئنی کسی هست بعد از مادرت و گاهی بیشتر از مادرت هوای دل دخترانه ات را دارد...هوای دلش را داشته باش..آنقدر خوب هست که دلت بخواهد برای همه عمرت داشته باشیَش...

پدرم را عاشقانه و خالصانه دوست دارم...آنقدر که وقتی می بینم غصه ای دارد انگار کسی تمام وجودم را می خراشد..درد می افتد به تمام جانم...از احساساتی شدن و دل نازکش احساساتی می شوم و اشکم در می آید ناخود آگاه..غصه می خورم  برای غصه هایه  پدرم ،...دلم می گیرد و دعا می کنم تا خدا هرانچه می خواد به او بدهد دلم می خواهد تمام ارزوهایش را براورده کنم ولی نمی توانم پس فقط می توانم خوشبخت زندگی کنم تا غصه ی زندگی مرا نخورد و از خدایم بخواهم که پدرم را به ارزوهایش برساند و قسمتش کند تمام خوبی ها را ...غصه می خورم برای دلتنگی که برایمان دارد برایه نگرانی هایی که برایمان دارد ....پدرم را عاشقانه دوست دارم.

اصلاً ما دختر ها بابایی هستیم ..باید بابایی باشیم..دختر هوای دل بابایش را نداشته باشد قطعاً نمی تواند هوای دل هیچ کس دیگری را داشته باشد...

هوای دل بابایت را داشته باش..نمی دانی با بابایی بابایی هایی که می کنی چه حظی می برم...بابایی باش دختر

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی
28 اردیبهشت 93 11:34
سلام دوست من.وبلاگ قشنگی داارید بخصوص متن هایی که می نویسید .من همیشه تمامی مطالب شما را میخونم والبته با اجازه شما امروز از مطالب شما تقلبی کردم امیدوارم مرا ببخشید .من وبلاگ دخترتان را لینک کردم ودوست دارم شما هم وبلاگ دخترم ولینک کنید وبه وبلاگش سر بزنید ونظر بدهید سلام عزیزه دلم .نظر لطفتونه خیلی خوشحالم که از نوشته هام خوشتون اومده عزیزم ایرادی نداره وبلاگ خودتونه باعث افتخاره که شما رو لینک کنم عزیزم حتما به وبلاگ دختر نازتون سر می زنم