ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ووووووویییی

1393/2/18 14:17
نویسنده : مامان
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

بزرگ شده ای ،اینقدر که میتوانم دست و پا و سرت را از هم تشخیص دهم .حس خوبی است این که چیزی دارم و چیزی را حس می کنم که هیچ کس نمی تواند ببیند...دوست دارم این خلوت دو نفره مان را...درست است که گاهی آنچنان ارتباط برقرار میکنی که برق سه فاز از سرم می پرد و مجبورم میکنی که یا از خواب بیدار شوم یا از حالت خوابیده به حالت نشسته درآیم ، اما می دانم که حتی دلم برای این کارهایت هم تنگ می شود وقتی بیایی!!! جالب است این که وقتی برای پدر  توضیح می دهم که این کجای بدن توست مبهوت و با هیجان تو را لمس می کند و فکر میکنم این صدای آشنایی برای تو باشد که  با هیجان فریاد میزند ووووووووووویییی و آن وقت است که من می خندم و از حرکات شکم حس می کنم تو هم می خندی و این باعث می شود تا بیشتر بخندم و پدر با دیدن خنده ما همپای ما شود...حالا دیگر همه شادی هایم حول آمدنت می چرخد ، این که می آیی و شادی بیشتری برایمان می آوری ....از طرفی با تعریف هایی که از تو به ملیکا کرده ام او نیز ذوق دارد که زودی داداشی بیاد و بغلش کند .... پس همه چی اماده ی امدن توست

پسرم من و بابایی و ابجی ملیکا خیلی دوستت داریم

هفته 29

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرنسی تم
18 اردیبهشت 93 14:26
سلام خدا ملیکا خانم وداداشی قشنگشو براتون حفظ کنه . به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم . سلام عزیزم .ممنون
مامانی
21 اردیبهشت 93 12:02
مامانش همه چیزو گفتی جز اسم این آقا پسرکاکلی زری رو. قرار نیست که بدون اسم بمونه سلام عزیزم راستش یه عالمه اسم تو ذهنم هست ولی هنوز به نتیجه ای نرسیدم .خوشحال می شم کمکم کنید و تو انتخاب اسم منو راهنمایی کنید
مامانی
22 اردیبهشت 93 8:55
خواهش خانومی منم خوشحال میشم راستش و بخوای خوب سلیقه ها با هم فرق میکنه شاید اسمهایی که من میگم پسند شما نباشه با همه اینا چندتا که به ذهنم رسید و به ملیکا میخوره یکی مسیحا و سپنتا،سینا، نیما سلام عزیزم .ممنون از پیشنهادات منم مسیحا رو دوست دارم خودم اسمهایه محمد . مهیار . مهرزاد.مسیحا . مهبد . مهرسام .سهیل . مبین .مازیار . کاوه رو دوست دارم با یه عالمه اسم دیگه از توشون باید یکی انتخاب کنم امیدوارم اسم خوبی انتخاب کنم بازم ممنون
مامان ارمیتا
28 اردیبهشت 93 12:43
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى ممنون دوست عزیزم ارمیتا جون رو ببوس
مامانی مهربون
19 خرداد 93 13:31
وای خیلی وبلاگت قشنگه عزیزم ممنونم که به وبلاگ منم سر زدی بازم بیا ممنون عزیزم نظره لطفته بازم بهت سر می زنم شما هم تشریف بیارید