ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

پسر دار می شوم

1393/2/5 15:58
نویسنده : مامان
398 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی جنسیتت را به ما نشان دادی شرایط برایمان فرق کرده ...تو بالاخره خودت رو نشان دادی درست در 18 هفتگی ....چقدر شیرین است این مرحله به مرحله پیش رفتنمان اینکه تو پله پله و قدم و قدم من و بابایی را با خود همراه می کنی

تنها خدا می داند که در این دوران شیرین همیشه ارزویم بوده و هست که سالم باشی و کمتر به جنسیت فکر کردم و همه چی رو به خدا سپرده ام ....

از وقتی فهمیدم تو پسری دقیقا حال انسانی رو دارم که مجبور است برنامه ریزی های جدی تری را داشته باشد میدانم که خدا کمکم می کند ...

فهمیدن هم جنس بودنت با بابایی شیرینی دارد غیرقابل بیان اما می دانم که حتی اگر همجنس من بودی این شیرینی برایم وجود داشت. فکرش را بکن حالا شدیم دو به دو دیگر زور من و ملیکا به بابایی نمی رسد و هم زور شده ایم چقدر لذت بخش است که مزه پسر دارشدن را هم می چشم خدایا شکرت

سر ملیکا علاوه بر چیزهایه مشترکمان جنسیت مشترک هم داشتیم و این لذت شیرینی بود ولی حالا این تضاد خیلی برایم هیجان اور است ...از حالا باید فکر مرحله بعد بود باید به فکر انتخاب اسمی شایسته باشیم ....من که فکر می کنم این جزو سخت ترین کارهای دنیاست ...

خدایا تو را شاکرم برای تمام شادی هایم

هفته 25ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دوقلوها
5 اردیبهشت 93 16:07
سلام دوست عزیز دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین و دوقلوهامون رای و امتیاز5 رو بدین سلام عزیزم حتما میام و رای می دم
مامان النا
8 اردیبهشت 93 11:05
سلام مادرین نمیدونی چقد خوشحالم خدارو شکر ایشالا که سالم سالم باشه نی نی های هر دوتون مبارکه عزیزم فقط قربونت برم شروع اهنگ وبلاگته دو متر ادمو از جاش میپرونه. به وبلاگ النا هم سر بزن با معرفت .elene92.niniweblog.com سلام مامان شکلات خوبی عزیزم النا خوبه؟خیلی دلم واستون تنگ شده اخر هفته با ابوالفضل بیایید اینورا ممنون عزیزم دعا کن این دو سه ماهه اخر به خوبی واسه من و پسری بگذره تو فکرم اهنگ رو عوض کنم در اسرع وقت چشم سر می زنم تا الان ادرسش رو نداشتم می بوسمت هم خودت و هم نی نی النا رو مواظب خودتون باشید
مامانی
10 اردیبهشت 93 12:17
به به به سلامتی پس نی نی یه پسر کاکل زریه به سلامتی به دنیا میاد و خوشیتون دو برابر میشه سلام عزیزم خیلی ممنون دوست عزیزم انشالله شادیهایه شما هم مستدام