ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دلخوشی من با دختر سه ساله ام

1393/2/3 21:41
نویسنده : مامان
450 بازدید
اشتراک گذاری

روزها انقدر با شتاب میگذرند که باورم نمیشود سه سال پیش ملیکا نوزادی  بیش نبوده ولی اکنون ...

خانم خانه ام است!
با هم ظرف میشوریم، او به گفته ی خودش "کف کفی" میکند و من میشورم.
روزی چندین بار میز شیشه ای را با شیشه پاک کن (شما بخوانید آب) و دستمال پاک میکند.
باقالی پاک میکنیم، و حتی چند روز بعدتر میگوید: دیگه نداری پاک کنم؟!
ظرف های ظرفشویی را به دستمان میدهد که سر جایش بگذاریم.

هنگام سفره انداختن پا به پایه من کمک می کند

اصلا هر کاری من شروع می کنم میاید و خودش را دخالت می دهد و بیشتر وقتها کارمان به دعوا می رسد که دختر نکن نریز نپاش ....

تفریح سالممان این است که عصرها چایی درست کنم و با هم بریم رو حیاط و چای بیسکویت بخوریم و تو شروع کنی به بازی و من هم تو را تماشا کنم و گاهی شعری کتابی ...بخوانم!

و روزهاییکه انتظارش را میکشیدم کم کم دارد میرسد! چراهای کودکانه!

دلخوشی کودکانه اش این است که با بابایی کشتی بگیرند و ضربه فنی کند و فیتیله پیچ شود و اخرش بگوید برنده برنده  .

شب ها کنار هم دراز میکشیم و با هم حرف میزنیم! از دلخوری هاییکه از هم داشتیم تا اتفاقات آن روز و حتی اعترافات چندین ماه پیش!! از بچگی هایش میگویم و او لذت میبرد. بماند که من بیشتر حرف میزنم! قصه میگوید و من گوش میدهم.و من کم کم خواب می روم و او نیز می رود و سر جایش می خواب

و زیادند این شادی های مادرانه ...

حالا چند ماه دیگر پسر نازم هم اضافه می شود و دوباره مادرانه هایه من فروان ...................

خدایا شکرت.
خدایا این شادی ها و این روزها را نصیب همه مادران منتظر بگردان :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)