ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1392/12/9 9:36
نویسنده : مامان
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ابجی جونم

سلام نفس من....طلای من.... جیگر من....عسل من..... هر وقت میبینمت دوتایی باهم اینارو میگیم به هم خخخخخخخخ

واااای با یک عالمه حرف میام که اینجا بگمشون اما دوست داشتنت اونقدر فراتر از ذهنمه که همه چی اینجا یادم میره بخدا تموم دنیام شدی دختری جونم ......همه ی ارزوم و امیدم دیدنه تو و شیرین زبونیاته . ای خدااااااااااا دلم برات تنگ شد الان داری چکار میکنی عسل من....... هیچ وقت فکر نمیکردم دوست داشتنت اینقدرررررررررررررر شیرین باشه هر وقت میبینمت قلبمم جون میگیره طلا خانم واااااااااااااااای عجب زبونی داری خاله شیرینه مثل قند...صداتو دوست دارم..... حسنی نگو بلا بگوتو دوس دارم ..... ای خدا همینجور داری روز به روز بزرگتر میشیو روز به روز جمله های زیباتر و لحنتم دوست داشتنی تر میشه میخوام تک تک حرفات و تک تک اداهات یادم بمونه دوست ندارم یادم بره مرحله مرخله زندگیتو میخوام حس کنم درک کنم میخوام با دیدن لبخندت زندگی کنم....همیشه دوستم داشته باشو بدون خاله سمانت عشقش شدی تو ملیکایی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمانه
13 اسفند 92 1:51
ممنونم ایشالله نینی بعدی هم یه سلامتی بیاد بغلت امااااااا اینو بدون ملیکایی یه چیزه دیگه هستااااااااااااااااا سلام خواهش می کنم