ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

علت تاخیرم

1392/8/27 19:15
نویسنده : مامان
409 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیزم از اینکه برای من نظر گذاشتید ممنونم

خیلی دلم واستون تنگ شده

این چند مدت که نبودم در حال اسباب کشی بودم در حال حاظر هم اینترنت ندارم هر زمان درست شد کلی عکس و مطلب واستون می زارم

می بوسمتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

گلشن
28 آبان 92 4:17
سلام عزیزدلم خسته نباشی گلم،گرچه مارو قابل نمیدونی ولی خبر میکردی تو اسباب کشی کمکت میکردم سلام عزیزم این چه حرفیه اگه نزدیکم بودی می تونستی خیلی کمکم باشی مرسی عزیزم
مامان ساحل
28 آبان 92 10:49
سلام سمیه جیگری عزیزم چرا همیشه اسباب کشی دارید همیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اولین بار موقعی بود که تازه ازدواج کرده بودم که هنوز خونه خوذمون اماده نشده بود و الان بعد 4 سال اومدیم خونه ی خودمون یعنی دو بار اسباب کشی داشتم که اولی همون چیدن جهیزه ام بود که اصلا من کاری انجام ندادم
مامان راحیل
28 آبان 92 11:53
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت دلم برات تنگ شده بود عزیزم سلام عزیزم من هم خیلی دلم واستون تنگ شده ایشالله تو هفته جدید مشکل اینترنتم حل می شه و دوباره با کلی عکس و مطلب برمی گردم
مامان دیانا
4 آذر 92 15:27
سلام عزیزم خوبین سلام عزیزم . شکر خدا خوبیم . شما خوبید؟
مامان ساحل
7 آذر 92 13:52
سلام سمیه جیگری،میخوام دعوات کنم چرا دیگه به روز نیستی ها؟؟؟ سلام اره به خدا دعوام کن . مامان ساحل جان اینترنتم مشکل پیدا کرده و خیلی ناراحت هستم بدجور بهتون عادت کره بودم امیدوارم مشکلاتم حل بشه تا دوباره با هم باشیم
مامان غزل
7 آذر 92 15:04
سلام عزیزم خودت و ملیکاکوچولو خوب و سلامتین،خیلی وقته نیستید? سلام عزیزم خوبی؟ منوملیکاهم خوبیم فقط یه چند روزی هست که سرماخوردیم.اره خیلی وقته نمیتونم بیام که خیلی ناراحت هستم اینترنت خونه درست نشده ومن هم خیلی کلافه هستم امیدوارم هرچه زودتر مشکلات اینترنتم حل بشه تا دوباره بتونم باشمادوستان خوبم باشم.
مامان الهام
8 آذر 92 14:54
سلام سمیه جان خوبی عزیزم بازم تشکرمیکنم بخاطر مشاورتهای راضی و خوشحالم سلام عزیزم باعث افتخار منه که براتون مفید بودم . مواظب خودت باش
مامانی
12 آذر 92 10:28
منتظریم هاااااااااااااااااااااااااا سلام عزیزم . ایشالله زودی میام مرسی از نظرت
مامان دنیز
25 بهمن 92 23:46
سلام عزیزم خوبی؟ عکسای دخملت زیر درخت خرمالو خیلی قشنگه +خودت دخملت که نازه سلام عزیزم . چشمات قشنگ می بینه دوست خوبم .مرسی که بهم سر زدی