ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دختر داشتن

1392/8/3 15:43
نویسنده : مامان
457 بازدید
اشتراک گذاری

دختر داشتن یعنی کمدی پر از دامن های رنگی چین چینی

دختر داشتن یعنی اتاقی پر از عروسکای ریز و درشت که هروقت میری تو اتاق یه تیکه اش بره زیر پات و نفست ببره

دختر داشتن یعنی یه میز توالت بنفش پر از کش های رنگی رنگی

دختر داشتن یعنی رنگ زندگیت صورتی و بنفش

دختر داشتن یعنی پچ پچ های آخر شب مادر و دختری توی یه تخت کوچیک صورتی

دختر داشتن یعنی لاک های رنگی

دختر داشتن یعنی تتوهای رنگ به رنگ روی بازو


دختر داشتن یعنی رقص ، قر ، خنده های از ته دل ، موهای بلند ، دامن های زیبا ، کمد پر از لباس ، ناخن های لاک زده ، عروسکهای ریز و درشت ، میزتوالت پر از گل سر و گوشواره و ....

دختر داشتن یعنی عشق در یک کلام

ازت ممنونم که دخترم شدی 

ازت ممنونم که بهم دختر دادی

پسندها (1)

نظرات (3)

فهیمه کینگشاد
4 آبان 92 10:41
سلام عزیزم سلام هم استانی تشکر از دلنوشته قشنگت بقول معروف زنده باشه دخترت


پاینده باشی هم استانی
خدیجه جنوبی
4 آبان 92 14:51
سلام دوست عزیزم،مثل همیشه،مثل همه پستها دلنشین و خواندی بود،تشکر میکنم


سلام عزیزم .ممنونم
الهام مامان رامیلا
5 آبان 92 18:06
سلام ای جان چقدر این دخملی بزرگ شده خیلی وقته که ندیدمش
وای خیلی قشنگ نوشتی اگه اجازه بدی تو وب رامیلا هم بنویسمش مرسی عزیزم


سلام عزیزه دلم خیلی خوشحال شدم که اومدی به ما سر زدی عزیزم از اینکه از نوشته ام خوشت اومده ممنون بزارش تو وب دختره عزیزت و از طرف من رامیلا جون رو ببوس