ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دخترم روزت مبارک

1392/6/16 15:56
نویسنده : مامان
510 بازدید
اشتراک گذاری
 
از بین همه فرشته های پاک ومعصومش خداوند ملیکا را به ما بخشید

 

نعمتی که شکرش را نتوان برزبان جاری ساخت ....

واینک دخترم تو همان نور گم گشته زندگی من هستی نوری که بر زوایای تاریک و زنگار گرفته  قلبم درخشیدوجلا بخش روح وجانم گشت .

دخترم ان هنگام که دستان کوچکت را در میان دستانم میگیرم ..

ان هنگام که پوست لطیف تو را لمس میکنم...

ان هنگام که تپش قلبت راحس میکنم...

دلم میخواهد با تمام وجود فریاد برآرم خداوندا شکرت چراکه من خوشبخت ترین بنده تو رو ی زمینم.................

دخترم دوستت داریم با تمامی احساسی که از عمق جانمان ریشه میگیرد

                             روزت مبارک

پی نوشت:امروز 16 شهریور 92 هست و من و بابایی ملیکایی قرار یه جشن سه نفره داشته باشیم یه کیک هم واسه ملیکا سفارش دادم البته چند دست لباس هم واسش خریدم پارسال بابایی یه ماشین بزرگ خریده بود امسال من خریدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عمه ی آتنا
16 شهریور 92 16:15
دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان...

ملیکای ناز روزت مبارک


سلام عزیزم . مرسی از نظرت زیبا بود
خدا اتنا جون رو هم واسه عمه مهربونش نگه داره عزیزم باز هم به ما سر بزن
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
16 شهریور 92 16:15
سلام ملیکا جون روزت مبارک



تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من



با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .



عزیزم روزت مبارک !!!

به ما هم سر بزنید بیشتر با هم آشنا بشیم عزیزم




سلام عزیزم خیلی خوشحالم که از وبلاگ من و دخترم دیدن کردی خدا بچه هایه مثل ماهت رو واست حفظ کنه وشاهد شکوفا شدنش باشی عزیزم

خیلی خوش حالم که بیشتر با هم دوست باشیم

ایشالله خدا یه پسر هم به من بده تا جنسم جور بشه ایشالله






ریحانه
16 شهریور 92 23:39
من که دخمل ندارم. ولی روز تموم دخمل کوچولوها مبارک باشه
روز ملیکا کوچولو هم مبارک باشه


سلام عزیزه دلم
مرسی که به ما سر زدی و نظر گذاشتی
ایشالله در اینده مزه شیرین دختر داشتن رو خدا نصسیت بکنه عزیزه دلم
مرسی از تبریکت
مامان ساحل
17 شهریور 92 13:48
روز دختر بر دخترخوشگلت مبارک


سلام عزیزم . مرسی گلم . دختره نازتو ببوس
مامان غزل
17 شهریور 92 15:21
مبارک باشه عزیزم


مرسی عزیزم
گلشن
17 شهریور 92 15:29
روز دختر که بهترین آفریده خداوند هست بر همگان خجسته باد،




سلام عزیزم . مرسی ابجی گلم . دوست دارم هر روز به وبم سر بزنی و نظراتت رو ببینم


مامان راحیل
17 شهریور 92 17:37
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت روز دختر را اول به خودت و خودم و بعد به دخترهامون تبریک و شادباش میگم


سلام عزیزم . مرسی دوست و ابجی گلم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
17 شهریور 92 17:42
سلام مامان ملیکا جون
ممنون که دعوتمونو پذیرفتید وتشریف اوردید
عزیزم ادرس نذاشته بودیدتوسایت جستجو کردم تا بالاخره پیداتون کردم من لینکتون می کنم با اجازه انشالله دوستای خوبی برا هم باشیم
عزیزم الان وقت زیادی ندارم دوباره میام بهت سر می زنم ویه راهنمایی دارم که حتمآ خدمتتون عرض می کنم دختر گلم رو ببوس ملیکا خاله جون فداااااااات


سلام عزیزه دلم . بچه های نازتون رو می بوسم . عزیزم حتما شما رو لینک می کنم و امیدوارم که دوست خوبی برای شما باشم
منتظر دوباره نظرت هستم عزیزم