ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دختر نفس باباست

1392/6/14 16:01
نویسنده : مامان
530 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر که باشی


  نفس بابایی


  لوس ِ بابایی


  عزیز دردونه بابایی


  حتی اگر بهت نگه .


  دستت رو میذاره روی چشماشو میگه :


 این تویی که به چشمای من سوی دیدن میدی


   خلاصه دختر


   یک کلام ....

   نـــفــــس بـــابــــاســــت ... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ساحل
14 شهریور 92 20:39
سلام سمیه جیگری،خوشبختانه ساحل نفس منه


سلام عزیزم مطمئنا بابش هم دوسش داره عزیزم
مامان ساحل
14 شهریور 92 21:11
سمیه جیگری دوووووستت دارم


سلام عزیزم منم دوستت دارم و ساحل رو می بوسم
مامان راحیل
14 شهریور 92 22:23
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت قربون ملیکا بشم


سلام عزیزه دلم . می بوسمت
مامان غزل
14 شهریور 92 23:30
عزیزم این رسم روزگاره که دخترها بابایی میشن


اره عزیزم حق با شماست
میترا قاسمی
15 شهریور 92 11:31
سلام عزیزم منم هم دیدم هم شنیدم دخترها بشدت بابایی هستن، منکه فعلا ازدواج نکردم فعلا عقد هستیم،با نامزدم قرار گذاشتیم که بعد ازدواج تا5سال اول بچه دار نشیم تا از زندگی حسابی لذت ببریم بعدش دیگه ببینم چی پیش میاد


سلام عزیزه دلم ایشالله که همیشه شاد و خوشبخت باشی عزیزم 5 سال یه کم دیر نیست ؟؟. باورت نمی شه ولی وجود بچه به زندگی ادم یه گرمایی می بخشه که پیش خودت می گی کاشکی زودتر بچه دار شده بودم . شادی هاتون مستدام
مامان ساحل
15 شهریور 92 13:31
سلام سمیه جیگری دیروز رفتم یک عطر فوق العاده خوشبو با ماندگاری زیاد خریدم




سلام عزیزم .مبارکت باشه به شادی استفاده کنی منم عطر خیلی دوست دارم


مامان راحیل
15 شهریور 92 15:32
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم قراره فرداصبح دوستم بیاد اینجا


سلام عزیزم . شادی هاتون مستدام عزیزم
گلشن
16 شهریور 92 9:24
سلام خانم محترم و گرامی/(سپاس)


سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که دوباره پیامت رو دیدم ایشالله بیام شهرتون و از نزدیک ببینمت
مامان ساحل
16 شهریور 92 11:33
سلام سمیه جیگری چه خبرتازه؟


سلام عزیزم . خبر خاصی نیست فقطامروز روزه دختره و قراره واسه دخترم یه جشن سه نفره بگیریم کیک هم واسش سفارش دادم
سمانه
16 شهریور 92 15:42
سلام
3 نفره نه
4 نفره
خاله چی پس؟


سلام عزیزه دلم یه جشن با تمام کسانی که دوستشون دارم که البته تو هم تو لیست بهترین های من هستی
مرسی که همیشه کنارم هستی
گلشن
16 شهریور 92 18:19
اصلا فکرنمیکردم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سلام عزیزم . تمام دوست داشتنت رو درک می کنم ولی نمی دونم چرا منو درک نمی کنی
مامان راحیل
16 شهریور 92 18:57
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عزیزم



سلام عزیزم . خوش بگذره

گلشن
17 شهریور 92 1:49
سلام عزیزم خسته نباشی(سپاس)


سلام عزیزه دلم . زنده باشی
مامان ساحل
17 شهریور 92 11:55
سلام سمیه جیگری


سلام عزیزم . قدر خودتو بیشتر بدون عزیزم
رها
25 شهریور 92 13:35
بله دیگه همینه قابل توجه اقا پسره ما نفس بابایم راستی دخترت خیلی خیلی ناز مامانی از طرف من ماچش کن


سلام عزیزم . مرسی عزیزم . شما هم پسر قند عسلتون رو از طرف من ببوسید