ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکس هایه ملیکا تا دو سال و 3 ماه و 12 روز

1392/6/7 21:16
نویسنده : مامان
598 بازدید
اشتراک گذاری

اسلام دوستان گلم

اینم چند تا عکس از ملیکایی

شب سالگرد ازدواج من و بابایی(چهارمین سالگرد)

این عکس مال دیروز 6 شهریور هست که بابایی واسه ملیکا قطار و خونه سازی خریده که البته من و بابایی بیشتر باهاشون بازی می کنیم

اینم عکس دیشب خونه خاله سمانه که نمی زاشتی ازت عکس بگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان راحیل
8 شهریور 92 0:26
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عکسهای دخترت مثل همیشه قشنگ بود ولی چه فایده عکس سالروز ازدواجتون عکس خودت با شوهرت نبود یا حداقل عکس خودت با دخترت نبود!!


سلام عزیزم . اینجا فضا مجازی هست و درست نیست که عکسایه شخصی خودم رو بزارم .ایشالله از نزدیک همو می بینیم
مامان ساحل
8 شهریور 92 0:52
سلام سمیه جیگری فدای عروسک خوشگل با نمکت بشم میبوسمش


سلام عزیزه دلم . مرسی گلم . ملیکا هم خاله اش رو می بوسه
مامان ساحل
8 شهریور 92 3:55
سلام سمیه جیگری حدس بزن الان دارم چکار میکنم


سلام عزیزم . نمی دونم خودت بگو عزیزم
مامان غزل
8 شهریور 92 9:24
عکسا قشنگ بود عزیزم


مرسی عزیزم
مامان راحیل
8 شهریور 92 15:08
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت انشاالله شاد و تندرست باشی


سلام عزیزه دلم . و همچنین شما
مامان راحیل
8 شهریور 92 16:43
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت خوشبختانه آقارحیمی که گفتن شاید 80درصد فردا بیان الان خبردادن که فردا صدرصد میان،پس جلسه دعوتی اول با شرکت[مامان غزل][مامان ساحل]خانمها[میتراقاسمی][سمیراعامری]وآقای[رحیمی]و [خودم]برگزارخواهدشد،جلسه بعدی باشرکت این عزیزان سمیه عزیزم خواهد بود،بگو انشاالله


سلام عزیزم بهتون خوش بگذره به همه سلام من رو برسون .
ایشالله
میتراقاسمی
8 شهریور 92 18:05
سلام عزیزم عکس اولی خیلی خووووووووووشگل بود


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان راحیل
9 شهریور 92 10:28
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم تا الان که برات پیام میزارم،خانم میتراقاسمی،مامان ساحل جان،و آقای رحیمی رسیدن اینجا،فعلا مامان غزل جان و خانم عامری نرسیدن،،عزیزم فعلا برم به مهمونام برسم آخرشب بازم برات پیام میزارم،مرسی گلم


سلام عزیزم . خوش بگذره
فهیمه کینگشاد
9 شهریور 92 14:59
سلام عکسهای باحالی بود گلم تشکر


سلام عزیزم . خواهش می کنم
مامان ساحل
10 شهریور 92 8:16
سلام سمیه جیگری صبح یکشنبه بخیر


سلام عزیزه دلم وقت شما هم بخیر گلم
مامان ساحل
10 شهریور 92 9:29
ازت دلخورم سمیه جیگری دیروز چرا نبودی


سلام عزیزم . من شرایطم سخت بود واسه اومدن با بچه و همسر نمی شد ایشالله دفعه اینده
مامان ساحل
10 شهریور 92 17:20
سمیه جیگری مگه بقیه بچه و شوهرنداشتن پس چرا اومدن


سلام عزیزه دلم . نمی دونم شاید من با همتون فرق دارم راستش از بعد ازدواجم کم پیش اومده تنها جایی برم اونم با بچه . دختر من فوق العاده بابایی هست و من اصلا نمی تونم تنها جایی برم اگه هم قسمت بشم که بیام حتما با همسرم میام
مامان راحیل
10 شهریور 92 22:37
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت دیروز یک روز خاطرانگیز در زندگی من بود بخدا خیلی دوست داشتم بودی خودت و دخترت را رو چشم میزاشتم..


سلام عزیزه دلم منم خیلی دوست داشتم که کنارتون بودم خیلی دلم می خواست ببینمتون ولی نشد انشالله سریع بعد
مامان ساحل
11 شهریور 92 13:47
سمیه جیگری خجالت بکش همش میگی همسرم باید همه جا باهام باشه بابا یه ذره استقلال داشته باش یه ذره قدرت تصمیم گیری داشته باش


سلام عزیزم . درسته عزیزم ادم باید یه وقتایی واسه خودش باشه و تنهایی بره جایی ولی من این ازادی رو ندارم البته همسر من هم بدون من جایی نمیره عزیزم از جنبه ی عشق و دوست داشتنش نگاه کن یک نوع عشق متاقبل بین ماست که وجود ملیکا بیشترش کرده
(البته به این همه ازادی شما حسودیم می شه)
مامان ساحل
11 شهریور 92 18:02
سمیه جیگری دووووووستت دارم


سلام عزیزم . منم دوستت دارم
سمیرا عامری
11 شهریور 92 23:35
سلام خوشگل بانو،


سلام عزیزم بهتره اینبار خودت بهشون بگی تا از اطمینانت مطمئن بشه
مامان راحیل
12 شهریور 92 22:55
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم کم پیدایی


سلام عزیزم هستم عزیزم مشغول درست کردن رب هستم واسه همین نتونستم بیام تا به روز کنم کارام تموم بشه میام
مامان راحیل
13 شهریور 92 9:50
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،،عزیزم مگه شما هم درست میکنید!!!! مرسی


سلام عزیزم اره سالی یک بار درست می کنم می رم خونه پدر شوهرم و اونجا درست می کنم و اونا هم کمکم می کنن خیلی به صرفه هست
نه هنوز ندیدمش
مامان راحیل
13 شهریور 92 10:11
سلام به روی ماهت عزیزم


سلام عزیزم . نمی دونم
سمیرا عامری
13 شهریور 92 13:05
سلام خوشگل بانو،مرسی خوشگل بانو


سلام عزیزه دلم اگه می تونستم این کارو می کردم ولی اینبار از دست من کاری بر نمیاد خودت بهش بگو اصلا هم مشکلی وجود نداره مطمئن باش.موفق باشی
مامان ساحل
13 شهریور 92 23:26
سلام سمیه جیگری


سلام عزیزه دلم
مامان راحیل
14 شهریور 92 10:12
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،سلام به سمیه عزیزم نویسنده دلخواه من و بقیه دوستان،مرسی گلم


سلام عزیزم . مرسی از این همه لطف . مرسی عزیزم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
6 آبان 92 18:55
سلام عزیزم خوبید؟ ملیکای خاله خوبه؟ فداش بشم ابجی جون ببخشید من این مدت خیلی گرفتار بودم از بس بچه ها پشت سر هم مریض میشن که خسته شدم عزیزم تو فکرت بودم ولی یادم رفته بود اسم وبلاگتون چیه تو قسمت نظرات هم ادرس نذاشته بودید تا اینکه خودتون زحمت کشیده بودید اومدید پیشمون ولی بازم ادرس نذاشتید تااینکه گفتم فکر کنم شمارو لینک کردم دیدم اره تو لینکا هستید ببخشید که دیر شد من وقتی باردار شدم خواهر شوهر خواهرم بهم گفت ناهید شما که فکر نکنم بیشتراز دو بچه بخواین گفتم نه گفت شما که دختر دارید بیا این یکی پسر بشه گفتم چه جور گفت اسونه من انجام دادم نتیجه گرفتم به دیگران هم که گفتم نتیجه داده حالا شما هم بیاین انجام بدید منم مشتاقانه پذیرفتم این بودکه به دستور ایشون در 2ماهگی و3 ماهگی و4 ماهگی یه دعای کوچک تو مفاتیح الجنان هست نوشته دعابرای پسر دار شدن دستورش رو هم نوشته اونو بخونید بعد نماز صبح که من البته چندین بار خوندمش وحتمآ باید اسمشو بذارید محمد که اگه پسر شد ونذاشتید خدایی ناکرده بلایی سرش میاد من تو مفاتیح خوندم که اگه خدااراده کنه ازت میگیره ویا شاید بهت ببخشه که چون از اول در موقع دعا این یه شرط بین شما وخداست باید به شرطتتون عمل کنید من اسم پسرمو گذاشتم محمدرضا باید شما از خیلی قبل حاملگی شروع به خوردن چیزهای گرم مثل عسل، سیر ،به وچیزهای دیگری که می دونید گرمه هم شما وهم همسرتون میل کنین وهمسرتون چیزهای مقوی مثل موز وغیره را میل کنن انشالله که خداوند ارزوتونو براورده کنه ویه پسمل سالم وناز وتپل مپل بهتون ببخشه البته ما رژیم غذایی نداشتیم ولی دعارو خوندم نتیجه هم دیدم اگه دوست ندارید این کامنتو تایید نکن اگه هم ایرادی نداره تایید کن شاید خیلی از مامانا دوست داشته باشن پسردار بشن اینو بخونن
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 آبان 92 18:55
خصوصی عزیزم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
6 آبان 92 19:02
مامان ملیکا شما ازم خواسته بودید که برا پسردار شدن چکار کنم درسته؟




سلام عزیزم . اره عزیزم من خواسته بودم و نظرت خیلی منو کمک کرد . خیلی خیلی ممنون عزیزم