ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

من این خاله بازی را دوست دارم

1392/5/14 2:53
نویسنده : مامان
527 بازدید
اشتراک گذاری

من اين خاله بازي رو دوست دارم ...

بازي اي كه توش تو عروسكم باشي. من كه تو بچگي از اون عروسكها كه حرف ميزدن نداشتم اماحالا توهستي ! مثل يك عروسـك تو خونه ما نشستي . منم هستم ! چادر هم 2 تا داريم يدونه برامن و يدونه اندازه ي تو تازه قابلمه كوچولو و كفگير ملاغه هم داريــم بزرگش هم داريم .اصــلا نيازي نيست از كســي اجازه بگيريـم برشون داريم .

قشنگترين خاله بازي دنيا برام اونيه كه اگر قراره من مامان باشم فقط و فقط تو ني نيم باشي. باهم صداهامون نازك ميكنيم با هم ميخنديم واااي ملیکا خيلي روزهاي قشنگي رو شكر خدا داريم ميگذرونيم اين قدر قشنگ كه وقتي پام رو از خونه بيرون ميذارم ازهمون اول دلم غش ميره واسه اينكه برگردم خونه و دوباره با تو باشم . تموم كارهات رو تو ذهنم دوره ميكنم:

خنده هات ،جيغ و دادت، دستهاوپاهات، راه رفتنت ،بازی هات ,شیطنتهات, رقصیدنت, نماز خوندنت ،و اينكه هي با يه اداي قشنگي موهات رو از جلوي چشمات ميدي كنار.

دوستت دارم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

گلشن
14 مرداد 92 4:55
سلام عزیزدل فوق العاده خوشگلم جای خودت و ملیکا خالی،همین الان از کنار دریا برگشتم/من حس مادرانه که شما دارید رو ندارم ولی خداییش فوق العاده با احساس و زیبا نوشتید،آفرین عزیزم(سپاس)


خوشبحالتون که دریا دارید . مرسی عزیزم
مامان راحیل
14 مرداد 92 20:10
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عجیبه هرچی واسه ملیکا مینویسی حرف دل من درباره راحیل هست مرسی عزیزم


سلام عزیزم مرسی از نظرت
مامان ساحل
14 مرداد 92 20:47
سلام به بهترین دوستم سمیه جیگری خوبی?


سلام عزیزم .بهت خوش بگذره
گلشن
14 مرداد 92 22:11
سلام به عزیزدل فوق العاده خوشگل(سپاس)


سلام عزیزم . دست من نیست درک کن
مامان غزل
14 مرداد 92 22:29
سلام عزیزم خیلی قشنگ نوشتی از خوندش لذت بردم همیشه کوتاه بنویس عزیزم


مرسی که خوشت اومد
گلشن
15 مرداد 92 0:48
سلام عزیزدل فوق العاده خوشگل/


سلام عزیزم .پیام نمی دم
مامان راحیل
15 مرداد 92 12:02
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم**


سلام عزیزم
میتراقاسمی
15 مرداد 92 15:39
مثل همیشه خوووووووشگل بود


مرسی عزیزم
مامان ساحل
15 مرداد 92 20:03
سلام به بهترین دوستم سمیه جیگری


سلام عزیزم
مامان ساحل
15 مرداد 92 23:31
سلام سمیه جیگری تو جنوب کار گیرم اومد


سلام عزیزم
چه کاری گیرت اومده؟ موفق باشی
شوهرت چه کاری داره که دائم ماموریته؟اوایل رابطه خیلی خوبی باهاش داشتی یکدفعه چی شد؟
میتراقاسمی
16 مرداد 92 0:28
سلام عزیزم شنیدم استان شما سیل اومده آیا خسارتی هم داشته؟؟


سلام عزیزم اره تو مرکز استان ولی شهرستان ما فقط اروم بارون اومد و هوا فوق العاده عالیه یه بوی بارونی پیچیده که نگو
گلشن
16 مرداد 92 5:36
سلام به عزیزدل فوق العاده مهربونم/


سلام عزیزم
مامان ساحل
16 مرداد 92 20:36
سلام سمیه جیگری،خوبی چه خبرتازه


سلام بگو چی شده؟
گلشن
17 مرداد 92 0:42
سلام به عزیزدل فوق العاده خوشگلم،عیدت مبارک/


سلام . مرسی عزیز عید شما هم مبارک
گلشن
17 مرداد 92 3:21
سلام عزیزدل مهربونم،واقعا فقط فقط جای خودت و ملیکا خالی بود کنار دریا بودم به طرز عجیب و باورنکردنی تو این موقع سال نم نم بارون اومد!!!!!!نسیم خنکی هم از دریا میومد که واقعا محشر بود/


سلام عزیزم .مرسی که به یاد ما هستی . خوشبحالت که دریا داری خوشبحالت
مامان ساحل
17 مرداد 92 16:11
سلام سمیه جیگری چه خبر تازه?


سلام عزیزم
خوبی گلم
خبری نیست
راستی عیدت مبارک
مامان ساحل
17 مرداد 92 16:46
سمیه جیگری عید شما مبارک


عزیزم مرسی . اینقدر به یه چیز محال اهمیت نده خوب نمی شه بی خیال
گلشن
17 مرداد 92 19:21
سلام به مهربونترین عزیزدل دنیا/


سلام ابجی گلم
گلشن
17 مرداد 92 21:29
سلام به عزیزدل و مدیرمحبوب وبلاگ ملیکاجان،خوبی فداتشم؟/(سپاس)


سلام عزیزه دلم . ملیکا هم سلام داره
خاله سمانه
18 مرداد 92 2:43
سلااام ابجی گلم و تمام زندگیم ملیکاجی

خیلی از نوشته ات خوشم اومد یه جورایی دلم بچه خواست.
ملیکا خاله عاشقانه دوستت داره


سلام به بهترین ابجی خودم خدا کنه تو بچه بخواهی منم دلم لک زده که خاله بشم
گلشن
18 مرداد 92 8:23
سلام عزیزدل مهربونم،صبح گرم تابستونی بخیرخوبی فداتشم؟


سلام عزیزم خوبی عزیزم؟