ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

روز جمعه

1390/5/21 13:29
نویسنده : مامان
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

امروز جمعه هست و تو اروم تو گهواره ات خوابیدی منم دارم خونه رو تمیز

می کنم و هی دعا دعا می کنم بیدار نشی نه اینکه دوست ندارم بیدار

شی واسه اینکه به کارهای عقب افتاده ام برسم . بابایی سر کاره هی

زنگ می زنه و حالت می پرسه کوچولویه من تو واسه ما خیلی عزیزی .

دیشب افطاری خونه عمت بودیم یه لباس قشنگ تنت کرده بودم خیلی

ناز شده بودی همش حواسم بود بچه ها اذیتت نکنن خیلی مواظبت بودم

گلم . دیر اومدیم خونه واسه همین تو خسته شده بودی و زود خوابیدی و

 مامانی هم تونست استراحت کنه. دوستت دارم عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)