ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

مسابقه نی نی شکمو

1392/4/10 11:22
نویسنده : مامان
770 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خاله های گل ، عموهای مهربون... 

 

من در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کردم

 

 فقط کافیه 

 

عدد ٢١١را به شماره  20008080200 

 

پیامک کنید. 

 

به همین سادگی  ، به همین خوشمزه گی...  

 

مهلت ارسال پیامک تا ١٨ مرداد ماه ١٣٩٢ می باشد.

 

هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به 

 

 شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) 

 

هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.

 

در غیر این صورت رای محسوب نمی شود.

تا الان با حضورتون و نظراتتون من و مامانم رو همراهی کردید اینبار خیلی خیلی به حضورتون و پیامتون نیاز دارم لطفا از من حمایت کنید  

 

جان من یه رای تپل مپل بهم بدین... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (128)

گلشن
11 تیر 92 4:11
سلام من خودم از5خط رای میدم به دوستانم هم گفتم رای بدین(سپاس)


مرسی.
میتراقاسمی
11 تیر 92 15:02
چشم عزیزم حتما بهش رای میدیم


مرسی عزیزم
سمیرا عامری
11 تیر 92 18:21
سلام خوشگل بانو،چشم باافتخار بهش رای میدم،خودت هم ازهمه دوستان و اقوامت بخواه بهش رای بدن


مرسی عزیزم .همین کارو کردم شما هم به دوستانت بگو مرسی عزیزم
مامان ساحل
11 تیر 92 18:34
سلام سمیه جیگری خوبی؟من و دوستم فاطمه بهت قول میدهیم که به عروسکت رأی بدیم


سلام عزیزم .هم از شما هم از فاطمه جون تشکر می کنم .خوش بگذره
گلشن
11 تیر 92 18:37
سلام آبجی فوق العاده خوشگلم عصربخیر،خوبی فدات بشم؟از یک چیز میترسم،،،میترسم اگه میلکا اول بشه بعدش حسودان چشمش بزنند بگند وای چه دختر شکمویی...


سلام عزیزم مرسی که همیشه با نظراتت به من روحیه می دی. بترکه چشم حسود
گلشن
11 تیر 92 18:56
سلام مجدد عزیزفوق العاده خوشگلم/


سلام عزیزم .
مامان الهام
11 تیر 92 20:11
سلام عزیزدل،منم مثل بقیه دوستان به دخترت رای میدم


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان الهام
11 تیر 92 20:25
سلام عزیزدل،منم مثل بقیه دوستان به دخترت رای میدم،مرسی


فدات بشم مرسی
مامان خوشگل
12 تیر 92 0:14
سلام گلم خوبی بازم به لطف آن جوانمرد بامعرفت به وبلاگت برگشتم بهش زنگ زدم که پولشو پس بدم گفت فعلا لازم ندارم،خیلی خوشحالم که برگشتم،به دخملت هم رای میدم


سلام عزیزه دلم خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی .مرسی که به دخترم رای می دی .
گلشن
12 تیر 92 10:27
سلام خوشگلم تا الان خودم و دوستام به ملیکاکوچولو رای دادیم قول میدم تا 18مرداد همه دوستان و اقوام را بسیج کنم تا بهش رای بدیم(میبوسمت)


سلام عزیزم . مرسی از این همه حمایت واقعا ممنون
مامان ساحل
12 تیر 92 17:34
سلام سمیه جیگری خوبی چطوری؟راستی چرا شماره پیامک اینقدر طولانی هست 20008080200


سلام عزیزم . این شماره دست من نیست خود نی نی وبلاگ معرفی کرده
گلشن
12 تیر 92 18:25
سلام خوشگلم خوبی انشاالله که همیشه شاد و خرم باشی/(میبوسمت)


سلام عزیزم . من هم شما رو مثل خواهرم دوست دارم
گلشن
12 تیر 92 20:08
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم،


سلام عزیزه دلم
فهیمه کیگشاد
12 تیر 92 21:04
سلام رای دادم عزیزم


سلام عزیزم . مرسی عزیزم
خاله پارمیدا
13 تیر 92 17:50
_*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#پیش منم بیاین خوشحال میشم


سلام . حتما خاله
گلشن
14 تیر 92 20:17
سلام عزیز فوق العاده خوشگلم خوبی قربونت بشم؟یه پیشنهاد دارم،بزار همین پست رای دادن به ملیکا تا 18مرداد باشه که هرکی چشمش به این پست خورد اراده کنه و به ملیکاجان،رأی بده(میبوسمت)


سلام عزیزم . من هم همین عقیده رو دارم . مرسی از نظرت
گلشن
17 تیر 92 9:50
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم،خوبی فداتشم؟ بعد4روز تلاش شبانه روزی با انواع راهای مختلف بالاخره با بدبختی الان به وبلاگت وصل شدم بخدا انگشتام درب و داغون شد سیستم اعصابم قاطی کرد،ولی چون همه این تلاشها به عشق دیدن وبلاگت خوشحالم(سپاس)


سلام عزیزم خیلی ممنون بابت این همه تلاشی که برای دیدن وبلاگ دخترم انجام می دهی عزیزم خیلی خوشحال هستم که شما دوستان رو دارم
میتراقاسمی
17 تیر 92 10:55
سلام عزیزم،متأسفانه چند روز متوالی هست که نمیتونم به وبت وصل بشم احتمالا بیشتر طرفدارنت هم همین مشکل را دارن الان دیگه رمضان هست و طبیعتأ بازدید کننده وبلاگت کم میشه انشاالله بعد رمضان فکر اساسی برای وبلاگت بکن که طرفدارانت را از دست ندی چون واقعا دست رسی به وبت دشوار شده عزیزم،مرسی


سلام عزیزم .اره چند روزی خیلی مشکل داشتم مشکل از سرور بوده ایشالله که بر طرف بشه تا من شما مهربونها رو از دست ندم . می بوسمت و بابت اینکه بهم سر می زنی ازت قدرانی می کنم
گلشن
20 تیر 92 5:09
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم خوبی فداتشم؟ملیکاکوچولو خوبه؟بخداقسم خیلی خوشحالم که شماها را دارم بهتون افتخار میکنم،دوستت دارم/میبوسمت از ته دل...


سلام عزیزه دلم مرسی که این همه به من و دخترم نظر لطف داری من هم خوشحالم که شما رو دارم .
مامان ساحل
20 تیر 92 14:19
سلام سمیه جیگری چه خبرتازه؟


سلام عزیزم .خبر خاصی نیست جز سلامتی .شما چه خبر؟
گلشن
20 تیر 92 17:56
سلام فرشته مهربون فوق العاده خوشگلم،خوبی فداتشم بعلت گرمای شدید و شرجی زیاد اینجا فرداصبح به مدت 1ماه میرم شهر شیراز


سلام عزیزم . اینجا هم هوا گرم شده چه برسه به اونجا. بهت خوش بگذره عزیزم
مامان ساحل
20 تیر 92 22:02
سلام سمیه جیگری خبرخاصی نیست برگشتم شهرخودمون،


سلام عزیزه دلم .سفر به خیر امیدوارم که همیشه خوب و خوش و سرحال باشی دختر گلتم ببوس
گلشن
21 تیر 92 3:53
سلام به عزیزدل فوق العاده خوشگل و مهربونم خوبی فدات شم؟/..


سلام عزیزو مهربونم من هم شما رو دوست دارم
گلشن
22 تیر 92 0:11
همه با هم تا 18مرداد فقط فقط فقط به(ملیکاکوچولو)رای میدهیم(سپاس)


مرسی عزیزه دلم
گلشن
22 تیر 92 0:40
سلام به عزیزدل فوق العاده خوشگل و مهربونم،ایام به کام(میبوسمت) .


سلام عزیزم . مرسی گلم .خوش باشی
مامان خوشگل
22 تیر 92 2:07
سلام عزیزم امیدوارم شاد بانشاط و پرانرژی باشی مثل من
مامان خوشگل
22 تیر 92 3:59
سلام عزیزم امیدوارم شاد و بانشاط و پرانرژی باشی مثل من


سلام عزیزه دلم .خوشحالم به خاطر شادی شما . شادیهاتون مستدام
مامان راحیل
22 تیر 92 11:35
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم تابحال هرمطلب جدیدی درباره ملیکا گذاشتی تقریبا 99درصد آن چیزی بوده که اینجا واسه راحیل هم اتفاق میفته و همیشه حرفات و نوشتهات حرف دل من بوده، قبول داری هرچی هم با شوهر رابطه خوب و صمیمی داشته باشیم بعضی وقتا بازم احساس تنهایی میکنی؟دلت میخواد که با یکی درد دل کنی؟من بااینکه رابطه فوق العاده خوبی با همسرم دارم ولی بازم بعضی وقتا احساس تنهایی میکنم،مرسی


سلام عزیزم خوبی .مرسی که نوشته هایه منو دوست داری و خیلی هم خوشحالم که با همسرت رابطه نزدیک و خوبی داری عزیزم. من هم قبول دارم که ادم یه وقتایی با وجود همراه خوب احساس تنهایی می کنه و بعضی وقتا دلتنگ و ناراحت هست ولی عزیزه دلم خواهر خوبم هر کسی هم لیاقت نداره که با هاش درد و دل کنی به نظر من تو اینجور مواقع باید صبر کنی و نگذاری دلتنگی تو رو مجبور کنه تصمیم نادرستی بگیری عزیزه مهربونم من هم مثل شما یه وقتایی دلم می گیره و میام تو این دنیای مجازی با شما دوستان درد و دل می کنم و همین منو اروم می کنه در ضمن رو رابطه ام با همسرم هم تاثیر خوبی داره شما چرا اینکارو تو دنیایه مجازی نمی کنی.یه وبلاگ واسه خودت بساز و از دلتنگی هات از شادی هات بنویس
امیدوارم راه درست رو انتخاب کنی و زندگی زیبا و خوبت رو دچارمشکل نکنی. شادی هاتون مستدام عزیزم
مامان ساحل
22 تیر 92 13:08
سلام سمیه جیگری خوبی


سلام .فدات شم اخه من چکاره هستم من اصلا با ایشون ارتباطی ندارم پس نمی تونم
لیلا
22 تیر 92 16:31
آرسام در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به پسرم رای بدین. فقط کافیه کد 594 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ....
مامان ساحل
23 تیر 92 0:42
سمیه جیگری بشدت باهات قهرم


سلام عزیزه دلم .چرا گلم از من خطایی سر زده؟
مامان راحیل
23 تیر 92 1:03
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت قربونت بشم هیچ انگیزه ای برای وبلاگت زدن ندارم


سلام عزیزم .انگیزه می تونه همین احساس تنهایی باشه عزیزم
گلشن
23 تیر 92 1:41
خیلی دلم گرفته...
گلشن
23 تیر 92 11:29
عجیب دلم گرفته...نه همدلی،،نه هم زبانی/دلم گرفت ازاین همه تنهایی....


چی بگم به خدا فقط می تونم واست دعا کنم تا از این همه دلتنگی وتنهایی خلاص بشی.
مامان ساحل
23 تیر 92 15:50
سلام سمیه جیگری،خوبی؟


سلام عزیزم . دست من نیست من نمی تونم کاری بکنم در ضمن من با اصل کار موافق نیستم به زور که نمی شه
گلشن
23 تیر 92 17:30
سلام به عزیز فوق العاده خوشگل،)


سلام عزیزم مرسی عزیزم
مامان راحیل
23 تیر 92 20:30
سلام به روی ماه خودت و دختر نازت،عزیزم برای یکبارم که شده برای امتحان کردن میخوام به حرف دلم گوش بدم و آن کاری که بهت گفتم انجام بدم مرسی


سلام عزیزم . همیشه سعی کن درست تصمیم بگیری تا عاقبت پشیمون نشی. دختر نازتم ببوس
میتراقاسمی
24 تیر 92 16:35
سلام عزیزم باورت نمیشه امسال شیراز عجیب گرم شده اصلا نمیشه بیرون رفت،در تعجبم هموطنان تو جنوب کشور چطور تحمل میکنند آنجا چندبرابر گرمتره


سلام عزیزم اینجا هم خیلی گرم شده با شما موافقم ولی مردمان انجا با این جور اب و هوا خو گرفته اند
مامان راحیل
24 تیر 92 18:55
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم


سلام عزیزه دلم . نه اینکارو نکن فکر کن خواهرت ازت اینو می خواد به خاطر دخترت این کارو نکن
مامان ساحل
25 تیر 92 3:36
سلام سمیه جیگری،خوبی گلم?


سلام مرسی ولی به خوبی شما نیستم
مامان راحیل
25 تیر 92 9:34
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،دخترت را میبوسم


سلام عزیزم .می بوسمت
میتراقاسمی
25 تیر 92 11:07
سلام عزیزم از شهر شیراز به شما و همه طرفداران وبلاگت سلام عرض میکنم انشاالله شاد باشید،راستی عزیزم آقای رحیمی باهام تماس گرفت و گفت که شیراز هستن ازش برای نهار دعوت کردم ازم تشکر کردن و قبول نکردن


سلام عزیزم . امیدوارم بیام شیراز و شما رو ببینم
می بوسمت
مامان خوشگل
25 تیر 92 15:50
سلام عزیزم با این روزهای گرم چکار میکنی؟


سلام عزیزم . بیشتر تو خونه هستم و با ملیکا بازی می کنم تا حوصله اش سر نره . شما چکار می کنی عزیزم؟
گلشن
25 تیر 92 16:57
سلام عزیزدل فوق العاده خوشگلم،،خوبی فداتشم؟(میبوسمت)


سلام .از دستت ناراحتم
گلشن
25 تیر 92 20:30
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم


سلام ایمیلت رو چک کن
گلشن
25 تیر 92 22:23
سلام عزیزدل خوشگلم/


سلام عزیزم مثل خواهرم دوستت دارم درکم کن
گلشن
25 تیر 92 22:33
سلام مجدد به شما عزیرخوشگل/(سپاس)


سلام
خیر
خاله ملیکا جون
26 تیر 92 15:34
سلام عزیزم.ما به ملیکا جان رای میدیم و لینکتون کردیم.لطفا شماهم مارو لینک کنید .منتظزیم.
http://melikanavayi.niniweblog.com/


سلام عزیزم باعث افتخار ما هست که شما لینک کنیم .مرسی از رای تون
مامان الهام
26 تیر 92 17:08
سلام سمیه جان عزیزم خوب هستین دخترت را از طرف ببوسید


سلام عزیزم .مرسی می بوسمت
مامان ساحل
26 تیر 92 20:50
سمیه جیگری سلام چه خبرتازه?


سلام عزیزم .سلامتی
مامان ساحل
26 تیر 92 23:09
سمیه جیگری خبرخوب برای خودم دارم--


سلام عزیزم خوبی. چی می گی تو دختر؟
مامان راحیل
27 تیر 92 14:13
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت


سلام عزیزم . به نظر من که کار درستی نکردی
مامان ساحل
27 تیر 92 14:44
سلام سمیه جیگری عزیزم چه جور متوجه نشدی نوشتم


یعنی چی؟ واسش اتفاقی افتاده چیزی شده تو از کجا فهمیدی؟نگران شدم.بیشتر توضیح بده
مامان غزل
27 تیر 92 22:01
سلام عزیزدلم امیدوارم خوب باشید


سلام عزیزم .مرسی خوبم
مامان ساحل
27 تیر 92 22:07
سلام سمیه جیگری اذیتم میکنی منکه فارسی نوشتم ... مرده


شوخی می کنی؟مرده؟تو از کجا فهمیدی؟چی شده؟بیشتر توضیح بده تو رو خدا نگران شدم
فهیمه کینگشاد
28 تیر 92 0:01
سلام سمیه خانم ببخشید یه سوال داشتم قراربود مدرک دکترا بگیرید بالاخره گرفتید mr30


سلام عزیزم .امتحان دادن مجاز هم شدم ولی به علت نداشتن مقاله و فعالیت های علمی تو مصاحبه قبول نشدم سال اینده معلوم نیست شرکت کنم یا نه
مامان ساحل
28 تیر 92 14:40
سلام سمیه جیگری چه خبر?
مامان راحیل
28 تیر 92 15:07
سلام به روی ماه خودت و دختر نازت


مامان ساحل
28 تیر 92 21:44
سلام سمیه جیگری،


عزیزم این چه کاری تو کردی خیلی شیطونی
مامان ساحل
29 تیر 92 4:37
سمیه جیگری دوووووست دارم و همیشه با خودت و وبلاگت همراه هستم


مرسی عزیزم
مامان ساحل
29 تیر 92 12:54
سمیه جیگری سلام،


سلام . برخلاف نظر تو من تجربه ی همه ی اینهایی که گفتی دارم و فوق العاده گرم هستم
مامان غزل
29 تیر 92 21:12
سلام عزیزم روزگاران برشما خوش باد


سلام مرسی عزیزه دلم
مامان ساحل
30 تیر 92 1:01
سمیه جیگری خوبی عزیزم


سلام از این بزرگتره خخخخخخخخخخخخ
مامان ساحل
30 تیر 92 11:55
سلام به سمیه جیگری،


سلام عزیزم بزرگتره
مامان راحیل
30 تیر 92 12:20
سلام به روی ماه خودت و دختر نازت،به قول مامان ساحل که همیشه تو نظراش ازت میپرسه چه خبرتازه عزیزم؟


سلام عزیزم هیچ خبری نیست اینروزا چون روزه می گیرم زیاد حال و حوصله ای ندارم یه کم خسته و کم بنیه شدم یه کم هم دلم گرفته شما چطوری خوبی عزیزم؟
مامان ساحل
30 تیر 92 14:34
سلام سمیه جیگری،


سلام عزیزم خوبی؟
مامان راحیل
30 تیر 92 15:37
سلام به روی ماه خودت و دخترناز و خوشگلت،عزیزم یه سوال،دلت برای کدوم یک از کاربرهای غایب تنگ شده که دوست داری دوباره بیاد و پیام بزاره؟ضمن احترام به همه کاربرهای غایب من خودم به شخصه دلم واسه مامان عایشه و آقای رحیمی که واقعا مطالب فوق العاده زیبایی میزاشتن تنگ شده،چون دقیقا یادمه ما سه نفر پارسال همیشه نظر میزاشتیم،کاش برگردن،به دلم افتاده هردوی این عزیزان برمیگردن،مرسی


سلام عزیزم من هم با شما هم عقیده هستم خیلی دلم واسه مامان عایشه تنگ شده و البته اقای رحیمی امیدوارم هر کجا که هستن خوشبخت باشن
مامان ساحل
31 تیر 92 9:10
سلام سمیه جیگری خودم و ساحل قربونت بشیم--


سلام عزیزم خدا نکنه عزیزم . خدا حفظتون کنه .
مامان راحیل
31 تیر 92 9:34
سلام به روی خودت و دخترنازت عزیزم چرا دلت گرفته؟فضولی نباشه میشه بدونم؟منکه این روزها با داشتن شوهرخوب،دخترخیلی خوب،و دوست خوب خیلی خوبتر،فوق العاده سرحالم


سلام عزیزم خدا رو شکر شادی هاتون مستدام .نه چیزه مهمی نیست روزهای تکراری یه کم خسته ام کرده فقط همین
ماماساحل
31 تیر 92 14:26
سمیه جیگری سلام ظهرتابستون بخیر،


سلام عزیزم . خدا حفظش کنه
گلشن
31 تیر 92 18:01
من به خاکسترنشینی عادت دیرینه دارم/سینه مالامال درد،اما دلی بی کینه دارم(آبجی سمیه،دوستت دارم)


عزیزم از دیدن پیامت خوشحال شدم امیدوارم درک کنی
گلشن
31 تیر 92 20:13
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم،خوبی فداتشم؟(سپاس)


سلام عزیزم ممنون عزیزم
ایمیلت رو نگاه کن
گلشن
1 مرداد 92 10:35
سلام عزیزفوق العاده مهربون وخوشگلم خوبی؟(سپاس)


سلام عزیزم . ممنون گلم .شما چطورید؟
میتراقاسمی
1 مرداد 92 13:24
سلام عزیزم خوب هستین


سلام عزیزم . مرسی ممنون . عزیزم شما نامزد داری؟
گلشن
1 مرداد 92 16:47
سلام عزیزدلم خوبی خوشگلم؟


سلام عزیزم. مرسی
گلشن
1 مرداد 92 16:59
دوستان عزیزم رای دادن به ملیکاجان را فراموش نکنید لطفأ و خواهشأ بهش رأی بدهید(سپاس)
میتراقاسمی
2 مرداد 92 1:04
سلام عزیزم خوبی گلم>>آره دارم


سلام عزیزه دلم پس چرا پیشنهاد داری؟
میتراقاسمی
2 مرداد 92 4:07
سلام عزیزم خوبید$


سلام عزیزم . چی بگم به خدا.موفق باشی
گلشن
2 مرداد 92 11:31
سلام به آبجی فوق العاده خوشگلم خوبی فداتشم؟


سلام عزیزم . مرسی خوبم .شما چطورید خوبی؟چی شد؟
گلشن
2 مرداد 92 18:05
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم،‎سپاس)


سلام عزیزم .
میتراقاسمی
2 مرداد 92 22:14
سلام عزیزم


سلام عزیزم
مامان ساحل
3 مرداد 92 3:29
سلام سمیه جیگری چه خبرتازه؟


سلام عزیزم سلامتی
گلشن
3 مرداد 92 11:28
سلام به خوشگلترین،مهربونترین،عزیزدل جهان خوبی گلم؟/(سپاس)


سلام عزیزه دلم ممنون خوبم شما چطوری عزیز؟
مامان راحیل
3 مرداد 92 12:25
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت خوبی عزیزه دلم?؟


سلام عزیزه دلم ما خوبیم خدا رو شکر شما چطوری خوبی؟
گلشن
3 مرداد 92 17:23
سلام و درود بیکران برتو عزیزدل مهربان/(دوستت دارم)


سلام عزیزه مهربونم
مامان الهام
4 مرداد 92 12:04
سلام عزیزم امیدوارم روزهای خوبی در پیش رو داشته باشی


سلام ممنون عزیزه دلم و همچنین برای شما
گلشن
4 مرداد 92 22:15
سوال هوش برای دوستان/فرق(سپید با سفید)چیه؟جایزه جواب درست،برای کسانی که خط ایرانسل دارن شارژ5000تومنی ایرانسل/برای کسانی که همراه اول دارن شارژ5000تومنی همراه اول،ولی برای کسانی که خط دائم دارن دیگه شرمنده...


سلام عزیزم جالب هست . حتما در این نظر سنجی شرکت می کنم
گلشن
4 مرداد 92 23:44
سلام عزیزدلم خوبی فداتشم؟تا الان خانم قاسمی،مامان ساحل،مامان الهام،مامان راحیل که شمارمو داشتن ازطریقsmsدادن به من درمسابقه هوش شرکت کردن که هرچهارنفر جواب اشتباه دادن،دوستانی که شماره منو ندارن میتونند تو همین قسمت نظرات پاسج جواب را بدهند(سپاس عزیزم)
گلشن
5 مرداد 92 1:56
سلام عزیزدل مهربونم،همین الان هم مامان خوشگل با smsدادن به من تو مسابقه هوش شرکت کرد آنم جواب اشتباه داد!!!!!!!
مامان غزل
5 مرداد 92 13:03
سلام خانم گلشن ببخشید از چه طریق میتونیم تو مسابقه هوش شرکت کنیم؟! تشکر ازشما و مدیرزحمتکش وبلاگ
فهیمه کینگشاد
5 مرداد 92 13:30
سلام عزیزم میخواستم تو مسابقه هوش خانم گلشن شرکت کنم به نظرمن سفید یعنی درخشش نور و سپید یعنی طلوع صبح
گلشن
5 مرداد 92 14:52
دلم از دنیا گرفته/غم تو چشمونم نشسته..


خدا نکنه عزیزم
مامان غزل
5 مرداد 92 16:29
جواب سوال هوش،جواب من تقریبأ شبیه جواب فهیمه خانمه،بنظرمن فرق سپید با سفید اینکه سپید به معنی سپیده دم صبح زود هست سفید یعنی تمیزبودن شسته روفته بودن
گلشن
5 مرداد 92 20:35
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم،اگه تا فردا 6عصرکسی دیگه جواب سوال هوش نفرستاد بیزحمت سوال بردار تا سوال جدید مطرح کنم(سپاس فرشته مهربونم)


چشم عزیزم
به نظر من رنگ سفید هر رنگی شبیه شیر هست یا همون رنگ مدادسفیدی که تو جعبه مداد رنگی هست سفید سمبل پاکی ، پاک‌دامنی ،‌بی‌گناهی و صلح است ولی سپید معنی عرفانی داره مثل همون رنگی که دم صبح ظاهر می شهبه معنی روشن هست
پس سفید همون رنگی شبیه رنگ شیر و سپید یعنی روشن و همچنین نوعی اسب سفید .دیو نام دیوی که رستم بمازندرانش کشته
مامان دیانا
6 مرداد 92 10:54
سلام سمیه عزیزم من را که یادت هست**مامان آینده **سابق هستم .**مامان الان دیانا**وااای دیانا امانم را بریده دیگه خواب درست حسابی ندارم.راستی ضمن عذرخواهی از گلشن خانم سوال هوشش سخته**میشه سوال راحتر بیان کنند،همچنین به دخترت هم رای میدم*مرسی*


سلام عزیزه دلم اره یادم عزیزم مگه می شه ابجی گلم رو فراموش کنم .دیانا جان خوبه؟عزیزم هر چی بزرگتر بشه مواظبت ازش سختر می شه و اذیتهاش بزرگتر ولی از خدا می خوام از تک تک لحظات بزرگ شدن دیانا لذت ببری و شاهد بزرگ شدنش باشی
مرسی از رای .
دیانا رو ببوس و باز هم به ما سر بزن
گلشن
6 مرداد 92 17:15
سلام عزیزدلم خوبی فرشته مهربونم؟ضمن تشکر از همه دوستانی که تو مسابقه هوش شرکت کردن باید بگم متأسفانه هیچکدوم از دوستان به سوال دقت نکردن پرسیدم(فرق)(سپید با سفید)چیه؟نه اینکه(معنیش)چی میشه،(فرق سپید با سفید)تو طرز(نوشتنشه)(سپاس)
گلشن
6 مرداد 92 21:58
سلام عزیزدلم خسته نباشی،


سلام عزیزم .مرسی پاینده باشی
گلشن
6 مرداد 92 23:27
سلام عزیزم خوبی؟/سپاس


سلام عزیزم
جواب مسابقه دوم :قلیه ماهی
مامان راحیل
7 مرداد 92 1:38
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت خوبی گلم$؟عزیزم درکنار شوهر و دخترخوبم و بابودن با دوستم فوق العاده سرحال و شادم,.عزیزم خودت و دخترت رو فوق العاده دوست دارم


سلام عزیزه دلم . شادیهاتون مستدام . من هم شما رو دوست دارم مثل خواهرم واز خدا می خوام هر چه صلاحت هست واست پیش بیاد
گلشن
7 مرداد 92 4:02
سلام عزیزدل مهربونم خوبی؟جواب سوال هوش2 کاملا درست بود آفرین آفرین شمابرنده شدید،لطفا سوال را بردارید(سپاس)(سپاس)


سلام عزیزم . خوشحالم که جواب رو درست دادم . چشم سوالو بر می دارم
مامان ساحل
7 مرداد 92 12:34
سلام ظهربخیر سمیه جیگری خوبی چه خبرتازه?


سلام .سلامتی
فهیمه کینگشاد
7 مرداد 92 15:15
سلام جواب سوال هوش فکرکنم بشه معروفترین غذای جنوب باشد
مامان دیانا
7 مرداد 92 15:30
سلام عزیزم خواستم جواب مسابقه گلشن خانم را بدم معروفترین غذای جنوب غذایی هست به اسم((گیویده))
گلشن
8 مرداد 92 4:34
سلام عزیزدل فوق العاده مهربون وخوشگلم/(سپاس)


سلام عزیزم . من ترجیح می دم ملیکا با فرهنگ خودمون و شبکه هایه خودمون بزرگ بشه بیشتر پرشین تون رو می بینم از شبکه های خارجی
مامان راحیل
8 مرداد 92 13:53
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت خوبی عزیزه دلم؟؟


سلام عزیزم ما خوبیم خدا رو شکر . تو این شب هایه عزیز محتاجیم به دعا
مامان دیانا
8 مرداد 92 14:50
سلام عزیزم خوبید ببخشید چرا این کوچولها ساعت خواب مشخص ندارن وای کلافه شدم.


سلام عزیزم . اره به خدا خیلی اذیت کننده است
مامان راحیل
8 مرداد 92 17:12
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم شادشادم این روزها..


سلام .
مامان دیانا
8 مرداد 92 17:26
مثل اینکه گلشن خانم دوست ندارن ما جایزه ببریم آخه این سوالها خیلی سخته جواب دادنش
گلشن
8 مرداد 92 18:06
سلام به شما عزیزدل فوق العاده خوشگل خوبی فداتشم؟به نظرشما این سوال که مطرح کردم سخت هست که مامان دیاناجان میگه سخته؟(سپاس)


راستش نمی دونم دلایل زیادی داره نقاب به نظر من اولین دلیلش حجاب هست و دومین به خاطر افتاب شدید اونجاست
گلشن
8 مرداد 92 19:52
سلام عزیزفوق العاده خوشگل و مهربونم ببخشید یه سوال داشتم من تابحال مادرمو برای درمان دیسک کمرش پیش دکترهای شهرهای(بندرعباس)(شیراز)(یزد)و(اصفهان)بردم ولی فایده نداشته،تو استان شما دکترخوب دیسک کمر سراغ نداری ممنون میشم اگه کمکم کنی(سپاس)


سلام عزیزم تحقیق می کنم و بهت خبر می دم
مامان ساحل
8 مرداد 92 20:10
سمیه جیگری سلام یک خبر خوب دارم حدس بزن چیه؟


سلام عزیزم . بگو ببینم چی شده
گلشن
8 مرداد 92 20:58
دعاکنید که مادرم خوب بشه یک شیرینی توپ به تک تک اعضای این وبلاگ پرطرفدار خواهم داد


سلام . حتما دعا می کنیم اگه قابل باشیم ایشاالله که به حق این شب ها مادر شما شفا پیدا کنن و خوب شن شیرینی ما خوشحالی شماست
مامان راحیل
9 مرداد 92 0:08
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم شاید شاید آخرشهریور بیام کرمان میشه باهم دیداری داشته باشیم.


سلام عزیزم من خود کرمان زندگی نمی کنم هر وقت خواستی بیایی قبلش بهم خبر بده تا بیام ببینمت باعث افتخارمه
گلشن
9 مرداد 92 2:08
سلام به شما عزیزفوق العاده خوشگلم/بابا دمت گرم جواب کاملا درست بود دلیل اصلی نقاب زدن زنهای جنوبی فقط بخاطر آفتاب شدیده/واقعا شوکه شدم که جواب درست را سریع پیدا کردی واقعا آفرررررررررین شما برنده شدید/(سپاس گلم)


مرسی عزیزم . خوب ماییم دیگه ابجی
گلشن
9 مرداد 92 2:43
سلام عزیزدلم چون جواب سوال را درست گفتی بیزحمت سوال را بردار/تشکر از زحمتهای خستگی ناپذیرت که برای ماها میکشی خسته نباشی/خداقوت عزیزم


سلام . چشم
گلشن
9 مرداد 92 3:58
بدون شک بهترین وبلاگ بین همه نی نی ها وبلاگ ملیکاست،من به سهم خودم ازچندخط بهش رأی دادم و چندتا از دوستان و اقوامم هم بهش رأی دادن،ازنظرمن حتی اگه ملیکا آخرهم بشه بازم هیچ اشکالی نداره چون ما دوستش داریم و از نظرما همیشه موفق و برنده است(سپاس)


سلام عزیزم . ممنون از این همه لطف ممنون بخاطر تمام دلگرمی ها و حرفهایه خوبت
ممنون عزیزم
مامان ساحل
9 مرداد 92 10:18
سلام صبح بخیر سمیه جیگری خوبی ؟


سلام عزیزم . من خوبم تو هم انگاری خوبی امیدوارم که یه روز خود واقعیتو باور کنی
مامان ساحل
9 مرداد 92 15:22
سلام سمیه جیگری


سلام
مگه چی فرستادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
گلشن
9 مرداد 92 22:42
بدجور دلم برای کودکی برای دیدن کارتونهای مثل(دکتر ارنست)(سنباد)(هاکل برفین)(پسرشجاع)(باخانمان)(حنا دختری در مزرعه)تنگ شده
گلشن
10 مرداد 92 12:24
ملیکای ناز،خوش خنده/جیگرناز بنده/عاشق انار و انبه/طلای لای پنبه(انشاالله1000سال زنده باشه)
مامان غزل
10 مرداد 92 15:10
سلام عزیزم امیدوارم خوب و خوش باشید


سلام . مرسی عزیزم
گلشن
10 مرداد 92 16:10
شعرتقدیم به ملیکا،ازطرف مامانش/ملیکای نازخوشگل/اهل صفا،اهل دل/بیرون نرو زمنزل/بوست کنم جون دل...
گلشن
10 مرداد 92 16:32
ملیکاجان عزیزکوچولی باصفای ما/ عزیزدل همه ما،ای تسخیرکننده همه قلبهای ما/تو اگه بین تمام شرکت کنندگان تو مسابقه نفرآخرآخرم بشی هیچ اشکالی نداره ازنظرهمه ما فقط فقط تو اولی،فقط یه چیز بگم و تمام،تو خدایی اول هستی چون عاشق و دوست دار زیاد داری،این بزرگترین برگ برنده توست،خیلیها هستن که حتی یک نفر آنهارا دوست نداره ولی تو خوش شانسی چون انواع انسانها با انواع عقیده و فکر و فرهنگ متفاوت تو یک چیز هم عقیده هستن آنهم(دوست داشتن توست)(سپاس)
مامان الهام
11 مرداد 92 5:22
سلام سمیه جان عزیزم ?


سلام عزیزم
مامان ساحل
11 مرداد 92 13:09
سلام به بهترین دوستم سمیه جیگری خوبی جیگری?؟


سلام عزیزم .مرسی که منو بهترین دوستت می دونی . خوش بگذره
گلشن
11 مرداد 92 22:34
دلم برای خواهرم عجیب تنگ شده، کاش چندسال پیش من بجای اون فوت کرده بودم...


خدا بیامرزتش . اخرین غمت باشه عزیزم
گلشن
12 مرداد 92 1:01
سلام به شما عزیزدل مهربون/


سلام عزیزه دلم
مامان ساحل
12 مرداد 92 2:53
سلام به بهترین دوستم سمیه جیگری بجان ساحل جدی گفتم من جز تو و جز دوستم دیگه دوستی ندارم


سلام عزیزم .باعث افتخار بنده هست که از دوستان شما هستم . امیدوارم هرچی به صلاحت هست پیش بیاد