ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

مهدی جان تولدت مبارک

1392/4/3 11:52
نویسنده : مامان
559 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهدی جان، تولدت مبارک باشه مهربونم 

مهدی جان، خیابونها رو دیدی چه قشنگ شده. دیدی چه کسایی برات چراغونی کردن. یه کسایی که اصلا به تیپ و قیافشون نمیخوره تو این وادی ها باشن. ولی عاشقتند. این بچه ها با چه ذوق و شوقی توی خیابونها راه افتادن و برات شیرینی و شربت پخش میکنن. چقدر قشنگ وقتی میبینم همه با هم مهربونند. وقتی بچه ها وسط خیابونها با سینی های شربت وشیرینی می ایستن و ماشینها رو نگه میدارن و ازشون پذیرایی میکنن . وقتی همه جلوی مغازه هاشون رو تزئین کردن. روی پرچم هاشون رو خوندی چیا نوشته، روی بعضی هاشون نوشته مهدی بیا مهدی بیا.

مهدی جان، میدونم خودتم دوست داری بیای ولی این ماییم که باعث شدیم با گناهامون جلوی اومدنت رو بگیریم. همین خود من، وقتی فکر میکنم از اون نیمه شعبان تا این نیمه شعبان چکارایی کردم،  باید بگم فقط دلتو شکوندم.فقط با کارام باعث شدم اشکتو در بیارم. چقدر برای من گریه کردی چقدر کمکم کردی، من که دیگه فکرشم نمیکنم دوستم داشته باشی امشب رفتم تو یه جشنی که واسه شما گرفته بودن وقتی خودمو بین خوبات دیدم، یادته بهت چی گفتم، گفتم: آقا جون حالا که لابه لای خوبات نشستم جوری منو تحویل بگیر که آبروم نره، یه جوری که نفهمن من همون آدم بدم. ازت ممنونم تو هم خیلی خوب از مهمونت پذیرایی کردی. مهدی جان وقتی دعای فرج رو با هم می خوندیم نگام به اسمان بود یه حس غریبی داشتم اشک تو چشمام جمع شده بود و به قرص کامل ماه که تو اسمون نور افشانی می کرد نگاه می کردم ولی باز یاد گرفتاری هایه خودم افتادم تو اون موقعیت یاد ارزوهام افتادم  و اصلا دعا نکردم زودی بیایی از خودم ناراحت شدم خیلی زیاد .....

مهدی جون این مردم خیلی گرفتارن. خیلی مریض دارن. غصه دارن  تو رو خدا به همین روز عزیز عیدی همشون رو بده.

هر سال روز نیمه شعبان بابایی نذر کرده و  شربت می ده .عقد منو بابایی هم نیمه شعبان بوده من تا حالا هرچی می خواستم بواسطه ی توسل به ائمه بدست اوردم و به خاطر ارادت خاصی که به مهدی جان داشتم نام فرزندم رو ملیکا گذاشتم که اسم مادر امام زمان بوده امیدوارم همیشه نظرش به ما و مخصوصا دخترم باشه و همیشه حواسش به ما باشه امسال هم طبق سالهایه قبل  ارزوهایی دارم و دوباره تکرارشون می کنم امیدوارم صدامو بشنوه

مهدی جان ارزوهامو تو دلم گفتم . شنیدی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بابای ملیسا
3 تیر 92 12:34
سلام . ضمن عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشم اگر دلنوشته های یک پدر در مورد دخترش رو بخونید و یک یادگاری هر چند یک شاخه گل برای دخترم به یادگار بزارید . منتظر حضور سبزتون هستیم .


سلام بابایه خوش ذوق حتما به دیدن وبلاگتون میام . مرسی از بازدیدتون
مامان الهام
4 تیر 92 20:45
مبارک


مبارک باشه
مامان راحیل
4 تیر 92 22:07
سلام به روی ماه خودت و دختر نازت*الان که به امام بشدت احتیاج داریم نیست بعدها دیگه چه فایده


سلام عزیزم .
علی خوشتیپ
5 تیر 92 10:11
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون


سلام عزیزم .چشم
مامان ساحل
5 تیر 92 12:28
سلام سمیه جیگری جونم خوبی?با دوستم فاطمه و دخترم ساحل به جنوب رسیدیم وااای چقدر گرمه،برای یکماه یه خونه نقلی گرفتیم،


سلام عزیزم .بهتون خوش بگذره
مامان ساحل
5 تیر 92 13:14
سمیه جیگری خیلی خیلی خیلی ....؟؟؟


سلام عزیزم . قدر و منزلت خودت رو بشناس تو لیاقتت خیلی بیشتر از ایناست .می بوسمت
مامان ساحل
5 تیر 92 14:21
سمیه جیگری خیلی خیلی خیلی دوستت دارم


سلام عزیزم من هم شما رو دوست دارم . به نظر من کار درستی نیست باید خودش بخواد نه به زور .
مامان ساحل
5 تیر 92 18:29
سمیه جیگری دلم برای تمامی کاربرانی که نیستن تنگ شده


سلام عزیزم من هم دلم واسشون تنگ شده
سمیراعامری
5 تیر 92 18:41
سلام خوشگل بانو،خوبید؟چرا دیگه نظرسنجی نمیذارید خوشگل بانو؟


سلام عزیزم . مرسی خوبم خدا رو شکر.چشم می زارم .می شه یه ایده واسه نظرسنجی بدید؟
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:19
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
گلشن
7 تیر 92 10:37
برگشته ام پشیمان،بگذر تو از گناهم/ای نازنین عاشق،قلب تورا شکستم/این اشتباه من بود/ازقلب مهربانت دارم امید بخشش/فرصت بده دوباره با بوسه نوازش/فرصت بده که از نو، از عشق تو بمیرم/بغضی که در دلم هست با بوسه ها بگیرم..
♥متین من♥
7 تیر 92 16:20
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) یه دنیا ممنونم
مامان ساحل
8 تیر 92 3:15
سمیه جیگری دیگه وبلاگت مثل قبل به روز و فعال نیست،قبلا میگفتی گرفتار درس و مدرسه هستم الان دیگی چی؟؟


سلام عزیزم . دو روز هست که زیر دلم خیلی خیلی درد گرفته نمی دونم دلیلش چیه ولی حسابی داره اذیتم می کنه.ملیکا بزرگ شده و اذیتهاش هم بزرگتر. دیگه وقت هیچ کاری رو بهم نمی ده
مامان ساحل
8 تیر 92 15:38
الهی قربونت بشم انشاالله خوب میشی،،

سلام عزیزم . امیدوارم