ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکس های تولد

1392/3/29 17:41
نویسنده : مامان
1,671 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه سری عکس از تولد ملیکا که تونستم پیدا کنم اخه اون شب بیشتر فیلم دارم و عکسهام خیلی محدود بودن امیدوارم خوشتون بیاد.

 عکسایی از روزی که به دنیا اومده تا 2 سالگی به ترتیب چسبونده که به نظر خودم ایده ی جالبی بود

گیفت های تولد که به بچه های تو تولد دادم

ملیکا در حال ناخنک زدن

کادوهایه ملیکا خانم

اینم کادوی من و بابایی واسه فرشته ی زندگیمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

گلشن
29 خرداد 92 21:50
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم،خوبی عزیزم؟سپاس عکسها فوق العاده خوشگل بود بخصوص کیک عروسکی تولد محشر بود تابحال کیک تولد به این قشنگی ندیده بودم،(سپاس)


سلام عزیزم .مرسی نظر لطفته خیلی خوشحالم که از عکسها خوشت اومده.عزیزم این اجازه رو ندارم درکم کن
مامان خوشگل
29 خرداد 92 23:23
فوق العاده عکسها خوشگل بود دستت دردنکنه


سلام عزیزم .مرسی گلم
میتراقاسمی
29 خرداد 92 23:32
سلام عزیزم،عکسها خووووووشگل بید


مرسی عزیزم
خونه ی ما
30 خرداد 92 3:29
سلام
آخی چه نی نی نازی
خوشال میشم تبادل لینک کنیم
به منم سر بزنید


سلام عزیزم .باعث افتخار بنده هست .
مامان غزل
30 خرداد 92 12:34
قشنگ و جذاب بود


مرسی عزیزم
خدیجه جنوبی
30 خرداد 92 17:02
سلام دوست عزیزم مثل همیشه قشنگ بود منکه خوشم اومد*ممنونم*


سلام عزیزم . مرسی گلم
لیلا مامان مریم
30 خرداد 92 21:08
سلام عزیزم همه عکسا قشنگ بود کادوی خودتان برای دخترتون چی بود؟


سلام عزیزه دلم .مرسی گلم . کادوی ما یه نیم ست طلای کفشدوزک بود
مامان راحیل
31 خرداد 92 0:13
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت


سلام عزیزه دلم
مامان ساحل
31 خرداد 92 0:58
سلام سمیه جیگری حالته خوبه؟


سلام عزیزم . مرسی خوبم . شما چطوری خوبی؟خوش می گذره؟
مامان عاطفه
31 خرداد 92 22:28
سلام سمیه خانمی مرسی بخاطر زحماتی که میکشی و مرسی بخاطر عکسا


سلام عزیزه دلم . ممنون
از اینکه شما هستید خیلی خیلی خوشحالم
رادین عشق زندگی...
4 تیر 92 18:00
سلام عزیز دل خاله ماشالله چه بزرگ شدی واسه خودت خانمی شدی دیگه کوچولو نازنازی خانم کوچولو...ممنون اومدی پیش اقا رادین


سلام عزیزم . مرسی خاله جون امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم . رادین کوچولو رو می بوسم
مامانی
5 تیر 92 7:51
سلام بر ملیکا جون و مامانش امیدوارم صد ساله بشی عزیز دلم



سلام عزیزم. مرسی گلم