ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تولدت مبارک ملیکا

1392/2/31 1:03
نویسنده : مامان
715 بازدید
اشتراک گذاری

چه روز قشنگی بود روز شکفتنش و امروز تکرار اون روز قشنگ خداست... روزی که خدا یکی از

بهترین فرشته هاشو به زمین فرستاد،روزی که برای همیشه در ذهنمون حک شده و هیچ گاه

فراموشمون نمیشه...                 "روز تولد ملیکا کوچولوی ما در ٢٨ اردیبهشت سال ٩٠ " 

 

دوسال پیش در چنین روزی خداوند عشق را به ما هدیه داد ،

تا  بهار زندگیمان باشد 

ملیکا جان ؛

دو سال پیش که صدا بود و آسمانی روشن، چشمان زیبایت را باز کردی و اکنون هر بار که پلک میزنی وجودم را لبریز از عشق و آرامش میکنی....

 

 

نمی دونم می تونم حس الانمو برات توصیف کنم یا نه.  یه حس عجیبی دارم همش میترسم نباشم و بالندگیتو نبینم. لحظاتی با تو دارم که دلم نمی خواد با هیچ کس تقسیمش کنم ، دلم می خواد این لحظه های ناب از آن خودم تنها باشه. برام بشه یه صندوقچه پر از زیبایی و یاد واره های قشنگ تو ،که با باز شدن اون پروانه ها با شادی پرواز کنن و خونه دلم پر بشه از ستاره. دلم می خواد فقط و فقط بشینم و نگاهت کنم تو با اون صورت معصومت بازی کنی و صدهزار بار قربون صدقه ات برم . می خوام فقط برای من باشی کنار من باشی ، من باشم و تو. و لحظه های شاد زندگی. خدایا این فرشته آسمونیت که دو ساله به من سپردی هنوزم به توجه و مراقبت تو نیاز داره ، پس خدایا نگهدارش باش.کاش بتونم اونجور که شایسته توست ازت مراقبت کنم و بهت برسم.کاش بتونم هر چه لیاقتته بهت بدم و تو بعدها از من گله نکنی.

 

دوستت دارم با تمامی وجودم

 

 تولد 2 سالگیت مبارک ملیکا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

گلشن
31 اردیبهشت 92 9:12
تولدش1000بار مبارک/این شعر تقدیم به ملیکاکوچولو ازطرف مامان خوشگلش/اومدی که عشقو باتو بشناسم/دنیای شور و نشاط رو بشناسم/اومدی که زیر سایه ی تو،من/چشمه آب حیاطو بشناسم/تو خوبی،تو ماهی/فداتشم الهی/واسه من تو دنیا/تو تنها تکیه گاهی،امیدی،پناهی،،،


ممنون عزیزم یه دنیا تشکر
سمیرا عامری
31 اردیبهشت 92 12:35
سلام خوشگل بانو خوبید بازم تولد دخترخوشگلت را بهت تبریک میگم براش بهترینها آرزو دارم


مرسی عزیزم
مامان خوشگل
31 اردیبهشت 92 13:07
تولدش خیلی مبارک میبوسمش


ممنون عزیزه دلم
فهیمه کینگشاد
31 اردیبهشت 92 13:39
سلام بشما مادرملیکاجان بشما تبریک و شادباش میگم انشاالله عروسیش


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان ساحل
31 اردیبهشت 92 14:20
سلام سمیه جیگری خوبی?ااااای جان فدای دخمل خوشگلت بشم که خیلی دوستش دارم،تولدش مبارک*انشاا...که 121ساله بشه**


سلام عزیزه دلم .مرسی گلم .خوش بگذره
مامان الهام
31 اردیبهشت 92 14:57
سلام سمیه جان،ازطرف خودم و دوستم که الان کنارم نشسته تولد عزیزدلت دخترمهربونت را بهت تبریک میگویم


سلام هم به شما و هم به دوستتون . مرسی از هر دوتاتون .ممنون
گلشن
31 اردیبهشت 92 17:02
سلام عزیزم خوبی؟چه خبر؟


سلام به بهترین ابجی خودم .هی بد نیستم .تو چطوری ؟خوبی؟
ایمیلت رو چک کن
مامان عاطفه
31 اردیبهشت 92 23:04
سلام سمیه خانمی،خوب هستین تولدخورشیدپرنور زندگیت خجسته باد


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان ساحل
1 خرداد 92 13:08
سلام سمیه جیگری خوبی؟


سلام عزیزم به نظر من بی خیالش شو و وقتت رو بزار رویه یه کار مثبت.عزیزم از من چه کمکی بر میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان راحیل
1 خرداد 92 13:22
سلام به روی ماه خودت و دختر نازت""خاله ملیکاجان تولدت مبارک باشه عزیزم میبوسمت ملیکاجان


سلام عزیزم. مرسی گلم
مامان ساحل
1 خرداد 92 16:43
سلام سمیه جیگری،


سلام عزیزم . کاری از دست من بر نمیاد .خیلی وقته از ایشون خبری ندارم .
لیلا مامان مریم
1 خرداد 92 19:45
عزیزدلم تولدش تبریک میگم اول به خودش بعد به شما


سلام عزیزه دلم . مرسی
مامان ساحل
1 خرداد 92 21:18
سلام سمیه جیگری،


سلام .عزیزم از دست من کاری بر نمیاد .
مامان ساحل
1 خرداد 92 23:30
دیگه دوستت ندارم،باهات قهرم


عزیزم از من کاری بر نمیاد .مثل بچه ها قهر نکن
مامان ساحل
2 خرداد 92 2:47
سمیه جیگری دووووووووستت دارم


سلام عزیزم .من هم تو رو دوست دارم عزیزم
سمیرا عامری
2 خرداد 92 11:56
سلام خوشگل بانو:ضمن تبریک گفتن تولد دخترت تشکر میکنم از متن زیبایی که نوشتید مرسی خوشگل بانو


سلام عزیزم.مرسی گلم شما زیبایید و همه چی رو زیبا میبینید
مامان ساحل
3 خرداد 92 15:21
سلام سمیه جیگری.روز**مرد**را تبریک میگم


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان ساحل
3 خرداد 92 19:37
هوراااااااااااااا


چرا هورااااااا؟چی شده؟
مامان ساحل
4 خرداد 92 1:34
هورااااااا بالاخره به یکی از آرزوهام رسیدم


خوشحالم برات
مامان ساحل
5 خرداد 92 2:54
سلام سمیه جیگری راستی هنوز جنوب هستم تا یک هفته دیگه برمیگردم شهرخودمون


سلام عزیزه دلم . خوش بگذره. الهی خدا مشکلش رو حل کنه
مامان عاطفه
5 خرداد 92 10:44
سلام سمیه خانمی چه خبر تازه؟


سلام عزیزه دلم . سلامتی خبره تازه ای نیست . شما چه خبر؟خوش می گذره؟
مامان عاطفه
5 خرداد 92 14:59
سلام سمیه خانمی بهم خوش میگذره واقعا دارم از زندگیم لذت میبرم


سلام عزیزم .خوشحالم برات
مامان ساحل
5 خرداد 92 15:59
سلام سمیه جیگری


سلام عزیزه دلم . به نظر من اینقدر اصرار نکن
مامان ساحل
5 خرداد 92 22:23
سلام سمیه جیگری خیلی ناراحتم


سلام عزیزم.چرا ناراحتی؟
مامان زهرا
9 خرداد 92 5:57



مرسی عزیزم
زهرامامانه ایلیا جون
16 خرداد 92 3:05
مبارکه عزیزم


مرسی گلم