ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکس هایه اتلیه

1392/2/16 15:25
نویسنده : مامان
675 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قشنگ مامان

دیروز عصر با ملیکا رفتیم اتلیه و یه عالمه عکس گرفتیم البته بماند که چقدر اولش اذیت کردی و همش می خواستی بغلم باشی ولی کم کم خوب شدی و حسابی ژست می گرفتی . الان چند تاش رو میزارم تا ببینید بعدا با طراحی میزارم

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)

11)

12)

تو پست بعدی چند تا عکس که شما انتخاب می کنید رو خودم طراحی میکنم

قرار شده برای  تولد ملیکا چند تا عکس انتخاب کنم تا ظاهر کنم با طراحی کودک , از شما دوستان می خوام که به عنوان نظر سنجی از بین عکس هایی که گذاشتم چند تا عکس که به نظرتون قشنگ هست انتخاب کنید تا کار من اسون تر بشه .ممنون عزیزانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

گلشن
16 اردیبهشت 92 22:24
سلام عزیزخوشگل /عکسهای(1)(2)(3)(4)(5)(6)و(8)عالی بودن بقیه هم خوب بودن


سلام عزیزم .مرسی گلم .بوس
مامان عاطفه
16 اردیبهشت 92 22:37
سمیه خانمی بخدا انگشت برام نموند سرسام گرفتم مشکل از وبلاگت نیست مشکل از اینترنت ضعیف ماست،عکسهای شماره،یک و دو و سه و هشت و نه قشنگتر بود


سلام عزیزه دلم .مرسی از اینکه به وبلاگ خودت سر می زنی . مرسی گلم.
مامان خوشگل
16 اردیبهشت 92 22:55
به نظرمن و دوستم عکس 1و2و7 خیلی جالبتره که چاپ کنی


سلام دوست خوبم. مرسی گلم
مامان راحیل
16 اردیبهشت 92 23:46
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت همه عکسها خوب بود بخصوص چندعکس اول


سلام عزیزه دلم . مرسی از نظرت
خدیجه جنوبی
17 اردیبهشت 92 2:00
سلام دوست عزیزم خوبید؟عکسهای یک تا پنچ بسیار زیبا بود،مرسی


سلام عزیزه دلم . مرسی از نظرت
گلشن
17 اردیبهشت 92 3:01
سلام عزیزم خوشگلم



سلام عزیزه دلم خیلی دوستت دارم ولی جواب سوالت نه هست درکم کن


میتراقاسمی
17 اردیبهشت 92 11:16
سلام عزیزم،نظرمن رو عکس شماره،1و3و6و12هست


سلام عزیزم ممنون از نظرت
لیلا مامان مریم
17 اردیبهشت 92 11:43
سلام عزیزم،عکس1و2و8 انتخاب کن و طراحی کن


سلام عزیزم ممنون از نظرت
خاله سمانه
17 اردیبهشت 92 16:32
سلااااام عسل خاله
فدات بشم عزیزم
دیشب حسابی باهات بازی کردم تو هم کلی خندیدی خداییش هیچی شیرین تر از دیدن خنده های نازت نیست.
باهات زنده میشم و با خنده هات هزاربار زنده تر
دوسسس دارم خیلی خیلی.........


سلام خاله ی خوبم که وقتی می بینمت هر بار با استقبالم غافلگیرت می کنم . خاله ی خوبم خیلی دوستت دارم و هر بار با دیدنت حسابی شاد می شم . زودی یه نی نی بیار تا من هم یه هم بازی داشته باشم . می بوسمت خاله
گلشن
17 اردیبهشت 92 16:58
تو زندگی به کسانی دل میبندیم که هیچوقت مارا نمیخواهند////با این وضیعت ما بمیریم خیلی بهتره

سلام عزیزم . چرا اینقدر ناامید خواهر گلم؟
مامان ساحل
17 اردیبهشت 92 17:13
سلام سمیه جیگری هر12تا عکس قشنگ بود با سلیقه خودت انتخاب کن


مرسی عزیز نظر لطفته
می بوسمتم .
طیبه اسمعیلی بیگی ماهانی
17 اردیبهشت 92 19:32
سلام عزیزم
خوبی خانم؟
منم خوبم. خداروشکر.
پارسال که کارت دعوتات ماه شده بود.
دامین و هاست خریدی که عکساشو بذاری توش؟
اون عکسش که یه شال پر دورشه خیلی ماهه!
ببوسش از قول من روی گل خودتم می بوسم


سلام عزیزم ما خوبیم خدا رو شکر
اره یادته چه کارتهایی درست کردم ولی حیف تولدش پارسال کنسل شد خدا کنه امسال بتونم تولد واسش بگیرم .امسال می خوام یه لباس تور واسش بدوزم حالا بعدا عکسش رو میزارم.
دامین و هاست ؟متوجه نمی شم
مرسی گلم که به ما سر می زنی و نظر می زاری. ملیکا می بوستت .من هم می بوسمت . موفق باشی
مامان عاطفه
17 اردیبهشت 92 20:40
سمیه خانمی خداییش دختر بانمک و خوشگلی داری خداحفظش کنه


سلام عزیزه دلم مرسی گلم نظر لطفته خدا کنه پیشونی داشته باشه و اینده ی خوبی داشته باشه. خدا دختر ناز شما رو هم حفظ کنه
گلشن
17 اردیبهشت 92 22:40
سلام عزیزم،سلام مهربونم/


سلام عزیزم. اصرار نکن نه
گلشن
18 اردیبهشت 92 10:02
خسته ام از تلخی شب...
گلشن
18 اردیبهشت 92 21:55
از الان تولد ملیکاکوچو را خدمت شما تبریک عرض میکنم انشاالله 120سال با سلامتی زنده باشیدBye


سلام خواهر گلم مرسی از تبریکت .از الان رفتم تو فکر تدارکات تولد امیدوارم امسال بتونم یه تولد زیبا واسه دخترم بگیرم . مرسی عزیزم
مامان غزل
18 اردیبهشت 92 22:41
سلام عزیزم من برگشتم والا انتخاب کردن چند عکس بین این همه عکس زیبا کارسختیه ولی من میگم عکس یک و چهار و هشت باحالتره،مرسی عزیزم


سلام عزیزه دلم . خوش اومدی .مرسی از نظرت عزیزه دلم .
فهیمه کینگشاد
18 اردیبهشت 92 23:37
سلام،عکس اولی و آخری


سلام عزیزم . مرسی از نظرت
مامان الهام
19 اردیبهشت 92 13:06
سلام**سمیه جان خوبی گلم**من عکس شماره هشت را انتخاب میکنم دوستم هم عکس یک را انتخاب کرد


سلام عزیزم .مرسی گلم ما خوبیم . ممنون از نظر شما و دوستتون
میتراقاسمی
19 اردیبهشت 92 19:15
سلام عزیزم،خوبی?چندروز مامان ساحل جان و دوستش فاطمه جان مهمون من بودن که امروز حرکت کردن به طرف جنوب،فعلا دیگه مهمون ندارم تا هفته بعد که قراره خانم عامری بیان شیراز


سلام عزیزه دلم .بهتون خوش بگذره .ما هم خوبیم ایشالله قسمت بشه ما هم بیاییم شیراز و شما رو ببینیم . به سمیرا جون هم سلام من رو برسون
مامان ساحل
20 اردیبهشت 92 21:52
سلام سمیه جیگری،ای جاااااان خیلی خوشحالم


سلام عزیزم . شادیهاتون مستدام
خاله سمانه
21 اردیبهشت 92 1:30
سلام نفس خاله
جیگرتو بخورم
همه ی عکسات قشنگن
از عکسای شماره 11 و 12 تو خیلی خیلی خوشم اومد.
میبوسمت طلا


سلام خاله ی خوبم . مرسی گلم
دوستت دارم
گلشن
21 اردیبهشت 92 2:42
ای که به عشقت زنده منم/گفتی ازعشقت دم نزنم،من نتوانم،نتوانم،نتوانم


سلام عزیزم .
مامان ساحل
21 اردیبهشت 92 10:22
سلام سمیه جیگری عزیزم با دوستم فاطمه اومدیم جنوب ای جااااااااااان


سلام عزیزه دلم . بهتون خوش بگذره
گلشن
21 اردیبهشت 92 17:49
انگارکارکنان داروخانه ها هم میدانند که زخم خورده هستیم که باقیمانده پولمان را چسب زخم میدهند...