ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

مادرم روزت مبارک

1392/2/11 0:52
نویسنده : مامان
503 بازدید
اشتراک گذاری
مادر یعنی به تعداد همه ی روزهای گذشته ی تو ، صبوری

مادر یعنی به تعداد همه ی روزهای آینده تو ، دلواپسی
مادر یعنی به تعداد آرامش همه ی خوابهای کودکانه تو، بیداری !

مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد !


مادر یعنی بهانه ی در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود !

مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن . . .
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 8:54
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

روزت مبارک بانو

سلام عزیزم .فوق العاده زیبا بود .مرسی گلم .روز مادر رو به شما تبریک می گم مادر مهربون

مامان راحیل
11 اردیبهشت 92 10:12
سلام به روی ماه خودت و دختر نازت روز مادر خجسته باد


سلام عزیزه دلم . من هم روز مادر رو به شما عزیزه دل تبریک می گم
گلشن
11 اردیبهشت 92 10:39
سلام برخوشگلترین عزیزدل جهان خوبی فداتشم؟بازم روز مادر را ازصمیم قلب از اعماق وجود بهت تبریک میگم(میبوسمت خوشگلم)


ممنون عزیزه دلم . منم می بوسمت
مامان عاطفه
11 اردیبهشت 92 15:24
سلام سمیه خانمی،مادرملیکاجان روزت مبارکت باشه گلم


سلام عزیزه دلم .روز شما هم مبارک
گلشن
11 اردیبهشت 92 16:12
سلام برعزیزفوق العاده خوشگلم/(دوستت دارم خوشگلم)(میبوسمت عزیزم)


سلام عزیزه دلم . مرسی از این همه لطف .تنها کاری که می تونم بکنم اینه که از دور ببوسمت .
مامان ساحل
11 اردیبهشت 92 18:18
سمیه جیگری دووووستت دارم


سلام عزیزه دلم . می بوسمت
لیلا مامان مریم
11 اردیبهشت 92 18:44
سلام عزیزدلم خوبید منم این روز بزرگ و فرخنده را بشما و همه طرفداران این وبلاگ تبریک عرض کرده و برای همه آرزوی سلامتی و شادکامی میکنم


سلام عزیزه دلم .من هم این روز بزرگ رو به تمام مادران بلاخص مادر خودم تبریک می گم.
عزیزم روزت مبارک . می بوسمت
گلشن
11 اردیبهشت 92 20:25
تقدیم به مادرخودم و همه مادران گرامی//دنیا را میخواستی برام/عمرتو گذاشتی به پام/عشق تو فقط زیارت/نماز بوده و عبادت/حرف و حدیثت منم/عاشق گیست منم/سفیده مثل برفه/راست راستی خیلی حرفه/دل نگرونم توئی/آروم جونی تویی/عزیز خونه من/خون تو رگهام تویی...


سلام عزیزم .مرسی گلم . زیبا بود
گلشن
12 اردیبهشت 92 11:58
روزمعلم بر تو ای خوشگلترین و مهربونترین،بهترین،معلم عشق جهان مبارکباد(دوستت دارم،میبووووووووسمت)


سلام به بهترین ابجی دنیا.عزیزم ممنون خیلی ممنون از این همه لطف.
سر کلاس من نیومدی شاید اونقدری هم فکر می کنی مهربون نباشم
می بوسمت عزیزم
گلشن
12 اردیبهشت 92 12:46
سلام عزیزخوشگلم خوبی عزیزم// من حاضرم شاگرد شما باشم حتی اگه روزی صدبار کتکم بزنی،از دست شما کتک خوردن باعث افتخاره(قربونت بشم)(میبوسمت خوشگلم)


سلام عزیزم . اختیار دارید شما استاد مایید این چه حرفیه .عزیزم ایمیلت رو ببین
مامان خوشگل
12 اردیبهشت 92 17:11
سلام عزیزم روزمادر را بهت تبریک میگم خوشحالم هنوزم میتونم برات پیام بزارم اینم بخاطر لطف و بزرگواری آن جوانمرد است که نزاشت فعلا بدون کامپیوتر بشم


سلام عزیزه دلم . ممنون گلم . خدا حفظش کنه و هرچی می خواد خدا بهش بده اینطور ادمهایه خوبی کم پیدا می شن . می بوسمت
میتراقاسمی
13 اردیبهشت 92 12:07
سلام عزیزم خوب هستید ملیکا خوبه؟ازطرف من ببوسش


سلام عزیزم .ممنون ما خوبیم .ملیکا هم خاله ی مهربونش رو می بوسه
گلشن
15 اردیبهشت 92 15:59
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم،کجایی؟دلم بدجور برات تنگ شده


سلام عزیزم .منم دلم واست تنگ شده .خوبی؟قول می دم امروز تا فردا یه پست جدید بزارم
مواظب خودت باش خواهر گلم . می بوسمت .بوووووووووووووس
گلشن
15 اردیبهشت 92 23:03
عزیزخوشگلم سرعت اینترنت بشدت کم شده وصل شدن به وبلاگت واقعا سخت و دشوار شده((دوستت دارم خوشگلم))


سلام عزیزم .ممنون که به من سر می زنی . می بوسمت
مامان ساحل
15 اردیبهشت 92 23:17
سلام سمیه جیگری خوبی میشه یک نظرسنجی راحت راحت بزاری برای طرفداران وبلاگت؟مرسی


سلام عزیزه دلم .چشم
گلشن
16 اردیبهشت 92 1:37
سلام عزیزخوشگلم خوبی فداتشم/سپاس خوشگلم((میبووووووووسمت))


سلام خواهر عزیزم . تمام اینهایی که گفتی دوست دارم ولی نمی شه پس دیگه سوال سخت نپرس
مامان راحیل
16 اردیبهشت 92 10:40
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت امیدوارم روزهای خوبی در انتظارت باشه


سلام عزیزه دلم . مرسی گلم . شادی هاتون مستدام
گلشن
16 اردیبهشت 92 14:31
سپاس سپاس سپاس سپاس که عکس گذاشتی !‎‎!‎‎!‎‎!‎‎!‎‎!‎‎!‎


سلام عزیزه دلم . گلم اخه من چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟