ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دختر داشتن خوب است

1392/2/1 18:28
نویسنده : مامان
544 بازدید
اشتراک گذاری

دختر داشتن خوب است خیلی خوب....آنقدر خوب که دلت بخواهد به جای یکی چند تایش را داشته باشی تا بچشی طعم های متفاوتشان را!!!

دختر که داری مطمئن می شوی که کسی هست که حواسش به توست...کسی که شاید و گاهی بیشتر از خودت هوایت را دارد...دختر شیرین است ...برایت حرف که می زند ته دلت شاکر می شوی برای داشتنش برای شیرین زبانیش برای زبانی که به قد و قواره اش نمی خورد...مادر دختر که باشی کیف می کنی وقتی خسته و درمانده نشسته ای و در خودت فرو رفته ای یکی می آید دستان کوچکش را می کشد روی پیشانیت و نازت می کند و بوست می کند و با خندیدن الکی از تو می خواهد که بخندی .دختر داشتن آنقدر خوب هست که حظ می کنی از اظهار نظرهای بی مورد و الکیش...تمام خیال پردازی های دختر را باور می کنی...دختر که داشته باشی دنیا برایت خوش رنگ و رنگا رنگ می شود... انگار همه چیز را بهتر می بینی با داشتنش...دختر داشتن اصلاً آدم را گل گلی می کند...دامن و لباس گل گلی که می بینی دست و دلت ضعف می رود برای گل های صورتی و قرمزو یاسی لباسش ، دنبال لاک های رنگارنگ که می گردی برایش عیش را کامل می کنی انگار...

خلاصه آن که  تغییر رنگ موهایم را متوجه می شوی  ارایش صورتم را متوجه می شوی حتی وقتی لباس زیبا می پوشم خوشت میاید و دلت می خواهد همیشه زیبا باشم و می گویی خوشل شدی ناز شدی و یه عالمه قربون صدقه ام می روی

خدایا شکرت برای بودن همین دختر که می دانم روزی خودش مادر می شود و می چشد شیرینی مادر بودن را..شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 92 18:30
سلام عزیزمماشالا فرزند زیبایی دارینخوشحال میشم باهم دوست بشیمپیش ما هم بیاین


سلام عزیزه دلم نظر لطفتون . خدا فرزند شما رو براتون حفظ کنه . حتما خوشحال می شم که با شما دوست باشم .بازم بیایید
مامان ساحل
2 اردیبهشت 92 1:13
سمیه جیگری صددرصد وجود دختر شیرینتره


مرسی گلم
مامان عاطفه
2 اردیبهشت 92 3:11
سلام سمیه خانمی دوباره وصل شدن به وبلاگت سخت سخت شده از ساعت12شب تلاش کردم الان که 3شبه به وبلاگت وصل شدم انگشت برام نموند


الهی
نمی دونم چرا دوباره مشکل پیدا کرده امیدوارم بر طرف بشه. عزیزه دلم مرسی از بازدیدت
سمیراعامری
2 اردیبهشت 92 10:01
سلام خوشگل بانو خوبی بازم فوق العاده زیبا نوشتی


سلام عزیزم .مرسی گلم
خدیجه جنوبی
2 اردیبهشت 92 10:53
سلام دوست عزیزم خوبید دیروز هرکاری میکردم تو این قسمت نظر بزارم نمیشد به هرحال خیلی ممنونم بخاطر مطلب جدید و زیبایی که نوشتی(ممنونم)


سلام عزیزه دلم .مرسی گلم
لیلا مامان مریم
2 اردیبهشت 92 12:43
دخترها شیرینی خاصی دارن که البته بیشتر دخترها بابایی میشن و بیشتر پسرها مامانی میشن


سلام عزیزم حق باشماست از خدا می خوام یه پسر قند عسل هم بهم بده
مامان خوشگل
2 اردیبهشت 92 15:36
فوق العاده زیبا و جذاب نوشتید و حقیقت را بیان کردید


سلام عزیزه دلم .مرسی گلم
میترا قاسمی
2 اردیبهشت 92 18:36
پس قربون خودم بشم که دخترم




سلام عزیزم.

مامان عاطفه
2 اردیبهشت 92 18:54
سلام سمیه خانمی چطورین؟


سلام عزیزم خوبم .شادیهاتون مستدام
مامان راحیل
2 اردیبهشت 92 22:11
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم مثل همیشه حرف دل من را نوشتی.میبوسمت مرسی


سلام عزیزه دلم .مرسی گلم .بوس
گلشن
3 اردیبهشت 92 5:19
سلام عزیزخوشگلم خوبی فداتشم؟هم خودت هم نوشته هاتو دوست دارم


سلام عزیزم خواهرم من هم شما رو مثل خواهرم دوست دارم.
مامان ساحل
3 اردیبهشت 92 12:52
سلام سمیه جیگری خوبی


سلام ممنون عزیزم شما چطوری خوبی؟
گلشن
3 اردیبهشت 92 14:40
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم،(سپاس خوشگلم)


سلام عزیزم
مامان غزل
3 اردیبهشت 92 14:48
محشر نوشتی


مرسی عزیزم
گلشن
3 اردیبهشت 92 17:21
خداحافظ برای تو شگون داشت/برای من غم صد آسمون داشت/خداحافظ برای من که محتاج تو بودم/شکستو ماتمو رنجو جنون داشت...((خداحافظ......حداحافظ.....))
مامان غزل
3 اردیبهشت 92 18:25
سلام به مدیرت لایق وبلاگ ملیکاجان با عرض شرمندگی چندماهی افتخار بودن باشما را ندارم اگه زنده بودم اگه عمری باقی بود دوباره برمیگردم،تشکرعزیزم


سلام عزیزم .ایشالله هرچه زودتر برگردی
منتظره نظراته خوبت هستم
می بوسمت موفق باشی
زود برگرد
مامان ساحل
3 اردیبهشت 92 18:33
سلام سمیه جیگری،


سلام عزیزم .
مامان الهام
4 اردیبهشت 92 9:21
سلام سمیه جان خوب و سلامتی؟مرسی بابت این پست جدید خیلی بااحساس نوشتی


سلام عزیزم ممنون نظر لطفته .مرسی گلم
مامان ساحل
4 اردیبهشت 92 15:17
سلام سمیه جیگری،


سلام عزیزم .
مامان عاطفه
4 اردیبهشت 92 16:28
سلام سمیه خانمی مامان غزل هم که رفت پس دیگه کی مونده؟


سلام عزیزم .شما که هستی عزیزم
میتراقاسمی
4 اردیبهشت 92 16:41
سلام دوستان ملیکایی عزیزم،از اول اردیبهشت تا آخر اردیبهشت هوای شیراز محشره،از دوستان عضو این وبلاگ درخواست دارم که به شیراز تشریف بیارن،من خودم با ماشین تمام نقاط دیدنی شیراز را بهشون نشان میدهم،فقط دوستان قبل اومدن به شیراز با این شماره بهم تلفن بزنید،سمیه جان لطفا این شمارا برای تماس دوستان بامن حتما بزارحتمأ 09338218932


سلام عزیزم ممنون از این همه لطفت . مرسی گلم امیدوارم از گذاشتن شماره ات تو قسمت نظرات پشیمون نشی
مامان الهام
4 اردیبهشت 92 21:04
سلام سمیه جان شبت خوش،


سلام عزیزم شب شما هم خوش
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
4 اردیبهشت 92 21:40



سلام عزیزم .مرسی گلم
میتراقاسمی
4 اردیبهشت 92 23:31
سلام عزیزم مرسی که شمارمو گذاشتی فعلا مامان راحیل و مامان عاطفه بهم زنگ زدن قراره بیان شیراز


سلام عزیزم .من هم خواستم بیام باهات تماس می گیرم.خوش بگذره بهتون
میترا قاسمی
5 اردیبهشت 92 1:28
سلام عزیزم،لیلا مامان مریم،خانم سمیراعامری وآقای رحیمی هم بهم زنگ زدن که البته آقای رحیمی با پدر و مادرش مثل اینکه الان شیراز هستن قراره صبح برم دنبالشون،نقاط دیدنی شیراز نشونشون بدم


سلام عزیزم . بهتون خوش بگذره .خیلی دوست دارم من هم بیام .
گلشن
5 اردیبهشت 92 8:43
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم خوبی فداتشم؟/(سپاس)


سلام عزیزم مرسی گلم .می بوسمت
گلشن
5 اردیبهشت 92 12:02
سلام عزیزفوق العاده خوشگلم/

سلام عزیزه دلم .می بوسمت .از دیدن نظراتت خوشحال می شم .
مامان الهام
5 اردیبهشت 92 12:27
سلام سمیه جان خوب هستین?


سلام عزیزم .مرسی گلم
میتراقاسمی
5 اردیبهشت 92 15:06
سلام عزیزم امروز روزخوبی بود امروز با آفای رحیمی و خانواده گل و مهربونش آشنا شدم ،یکشنبه قراره لیلا مامان مریم بیاد شیراز و برم دنبالشون.


سلام عزیزم خوشبحالت کاش من شیرازی بودم و می تونستم میزبان دوستان باشم . بهت خوش بگذره
گلشن
5 اردیبهشت 92 17:35
سلام به عزیزترین خوشگل دنیا/(سپاس عزیزم)


سلام عزیزم.
نمی تونم
مامان ساحل
5 اردیبهشت 92 17:47
سمیه جیگری دوووووست دارم


سلام عزیزه دلم من هم تو رو دوست دارم .می بوسمت
گلشن
5 اردیبهشت 92 18:18
سمیه،سمیه،سمیه،سمیه،سمیه


چرا عصبانی هستی ؟نمی دونم چی بگم .چرا اصرار می کنی
گلشن
6 اردیبهشت 92 10:22
ای که به عشقت زنده منم/گفتی از عشقت دم نزنم/من نتوانم،نتوانم،نتوانم...


مامان ساحل
6 اردیبهشت 92 14:42
سلام سمیه جیگری،آیا تابستون هم به مسافرت میرید؟مرسی


سلام عزیزم البته که می رویم به احتمال زیاد یه عروسی شیراز دعوت هستیم و بعد از ان به خانه پدر بزرگم در کرج می رویم البته اگر خدا بخواهد . شما چطور؟
میتراقاسمی
6 اردیبهشت 92 14:52
سلام عزیزم خوبید امروزهم درخدمت آقای رحیمی و پدر و مادرش بودم،پسفردا هم درخدمت لیلامامان مریم


سلام عزیزم .به تو و دوستان خوش بگذره
«فائزه»دختردايي دينا
6 اردیبهشت 92 15:20
سلام!مي شه همديگه رو لينك كنيم؟ ممنون مي شم از اين كه از وبلاگ دينا جان بازديد كني و نظر بذاري


سلام عزیزم چشم
گلشن
6 اردیبهشت 92 16:46
میروم از رفتنم شاد باش...از رنجو غم آزاد باش


سلام عزیزم من از رفتن تو شاد نمی شم پس بمان
مامان ساحل
6 اردیبهشت 92 20:38
سلام سمیه جیگری،قراره من هم برم شیراز،اصفهان،و جنوب برم


سلام عزیزم .راستی عزیزم ساحل اسم دخترته؟چرا از دخترت چیزی نمی گی؟ اسم خودت چیه؟بهت خوش بگذره.
مامان دو قلوها
7 اردیبهشت 92 1:08
سلام تازه اول راهی دو روز دیگه که بزرگتر شدو محرم رازت تازه می فهمی خدا شمارو برگزیده که دختر دارید اینو جدی جدی میگم
من با وجود پسرای سالم همیشه شاکر خدام اما دروغ چرا ته ته دلم یه کوچولو از خدا دلخورم که چرا یه گیس گلابتون نصیبم نکرد
امیدوارم منو یادتون باشه


سلام عزیزم خوبید چند وقته نیومده بودید ولی من شما رو به خاطر دارم .عزیزم پسرهایه گلتون چطورن ؟چه خبرا؟از خدا می خوام بهتون یه ختر بده تا از لذت دختر دار می بودن هم بچشید و امیدوارم به من هم یه پسر بده تا من هم لذت پسر دار بودن رو بچشم . در هر صورت خوشحال شدم که دوباره به من و دخترم سر زدید . خوشحالم که دوستی چون شما دارم .مرسی گلم . هر جا که هستی شاد و موفق باشی . به همه سلام برسان .
خاله سمانه
7 اردیبهشت 92 3:28
الهی فدات بشم خاله



مرسی عزیزم
طیبه اسمعیلی بیگی ماهانی
11 اردیبهشت 92 19:07
خدا برات حفظش کنه!


سلام عزیزه دلم . مرسی گلم