ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

خدیا ارامتر ....

1392/1/23 4:29
نویسنده : مامان
524 بازدید
اشتراک گذاری

قسمتی از تنم لرزید

قسمتی از دلم ایرانم بوشهرم لرزید

خدایا ارامتر

نیازی به زمین لرزه نیست .....

کاخ ارزوهای این مردم

به تلنگری هم فرو میریخت

هم وطن تسلیت ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان غزل
23 فروردین 92 11:16
امیدوارم همه مردم از حواث طبیعی بخصوص زلزله،سیل،تصادف در امان باشند


سلام عزیزم . الهی امین
میتراقاسمی(شیراز)
23 فروردین 92 11:33
وای من عاشق هیجان هستم کاش شیراز زلزله میومد،درضمن من چندبار با دوست عکاسم به آن مناطق بوشهر قبلا رفتیم عزیزم خونه های آنها نیازی به زلزله نداشت با یک هل دادن هم فرو میریخت،خونه های شهریشون عالی و محکمه ولی خونه های روستایشون درب و داغون بود


سلام عزیزم هیچ وقت اینجوری حرف نزن زلزله خیلی بده من خودم تو زلزله ی بم بودم هر وقت می شنوم جایی زلزله شده تنم می لرزه .خدا صبرشون بده خیلی درده سختیه مخصوصا کسانی که داغ دیدن .
مامان عاطفه
23 فروردین 92 16:03
سمیه خانمی کشورخودمون جز کشورهای زلزله خیزه دیگه زلزله واسه همه عادی شده


سلام عزیزم
سمیراعامری
24 فروردین 92 9:46
انشاالله خداوند به همه بازماندگان صبر بده و با انرژی و امید به زندگی ادامه بدن


انشالله
مامان حسناسادات
27 فروردین 92 18:24
و اینک نیز زاهدان...
خدایا فقط صببببببببر


خدیا فقط صببببببببببببببر
ملیکا
15 اردیبهشت 92 18:22
امیدوارم خدا به همه باز مانده ها صبر و زندگی اروم و زیباو پرنشاط و ازهمه مهم تر تن سالم بده


الهی امین عزیزه دلم