ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسهایه مسافرت عید 92

1392/1/17 20:08
نویسنده : مامان
851 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

عید امسال با سه تا از دوستان بابا جواد که دو تا شون نی نی هم سن ملیکا داشتن رفتیم شمال طرفایه رامسر خیلی خیلی خوش گذشت چون اونا هم بچه داشتن و همدیگر رو درک می کردیم بچه ها ام با هم بازی می کردن اینم عکسایه مسافرت:

ملیکا و امیر علی که امیر علی متولد 18 فروردین 90 است که از ملیکا یک ماه و 10 روز بزرگتره

ملیکا و کیان و امیر علی(کیان متولد 18 تیر است که 1 ماه و 18 روز کوچکتر از ملیکاست)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

محبوبه
17 فروردین 92 20:44
با سلام لطفا به آدرس زیر برید و اگه دوست داشتین به هفت سین ما 53 رای بدین. با تشکر http://www.iranvij.ir/?p=1772888
مامان ساحل
17 فروردین 92 21:36
سلام سمیه جیگری!!خوبی


سلام عزیزم . مرسی گلم خوبم خدا رو شکر
گلشن
17 فروردین 92 21:42
سپاس


سلام به ابجی گلم عزیزه دلم . ممنون که بهم سر می زنی و واسم پیام میزاری . می بوسمت . مرسی گلم


ایمیلتو چک کن
خدیجه جنوبی
17 فروردین 92 22:31
سلام دوست عزیزم خوشحالم بسلامت از مسافرت برگشتید عکسهای جالبی بود*ممنون*


سلام . مرسی گلم
مامان عاطفه
17 فروردین 92 22:50
سلام سمیه خانم مرسی بخاطر عکسهای خوشگل/خواهش دیر به دیر پست بزار هر15روزیکبار پست جدید بزار/بجان دخترم وبلاگت داره منفجر میشه ازبس پشت سرهم پست جدید میزاری/بجان دخترم جیگرم خون شد تا به وبلاگت وصل شدم


سلام عزیزم . مرسی که عکسامو دیدی . چشم سعی می کنم دیر به دیر پست بزارم . باز هم تشکر بابت بازدیدتون
سمیرا عامری
18 فروردین 92 1:41
سلام خوشگل بانو خوشحالم که دوباره به روز شدی مرسی


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان خوشگل
18 فروردین 92 10:13
سلام عزیزم مرسی قشنگ بود


سلام عزیزم . مرسی گلم
لیلا مامان مریم
18 فروردین 92 11:28
سلام بشما امیدوارم سفر خوبی پشت سر گذاشته باشید بخاطر عکسها ممنون و تشکر


سلام عزیزم . مرسی به خاطر وقت گذاشتن و دیدن عکسها و نظر دادن
مامان آینده
18 فروردین 92 12:37
سلام عزیزدلم خوبید دعاکن نی نی من سالم به دنیا بیاد مرسی جانم


سلام عزیزه دلم .انشالله یه نی نی سالم بدنیا میاری
گلشن
18 فروردین 92 13:36
سلام آبجی فوق العاده خوشگل و مهربونم،خوبی قربونت بشم خوبی فدات بشم نفسم،سرورم،عشقم،همه وجودم؟ملیکاکوچولو خوبه ؟

سلام عزیزه دلم . خوبی شما . من و ملیکا هم خوبیم . خدا رو شکر . عزیزم همیشه به یادت هستم
مامان راحیل
18 فروردین 92 13:46
سلام به روی ماه خودت و دختر نازت"خوب هستین انشاالله?بعد از دوماه غیبت امروز برگشتم،مرسی بخاطر تمام این پستهای که این دوماه گذاشتی همشون را دیدم همه عالی بودن"سال جدید هم مبارکت باشه عزیزم" انشاالله بهترین سال عمرت باشه عزیزم،دخترت را از طرف من ببوس


سلام عزیزه دلم خوش اومدی دلم واست تنگ شده بود خوب شد اومدی .ممنون گلم نظر لطفته . می بوسمت. سال جدید واسه شما هم بهترین سال باشه.
گلشن
18 فروردین 92 14:11
سلام مجدد آبجی خوشگلم،


سلام و درود به شما عزیزه دل
مامان الهام
18 فروردین 92 14:17
درود بر شما پست جدید مثل همیشه جذاب بود خیلی خوشم اومد


ممنون عزیزم
مامانی
18 فروردین 92 15:51
سال نو مبارک
همیشه به مسافرت و تفریح


سال نو شما هم مبارک
مرسی گلم
مامان غزل
18 فروردین 92 18:16
قربون دخترت بشم خیلی دوست داشتنیه


مرسی گلم
گلشن
18 فروردین 92 19:18
ناکامی از تولد همزاد بخت من بود/ندارم ازتو(شکوء) این سرنوشت من بود
مامان الهام
19 فروردین 92 0:43
سلام سمیه جان،کمک فکری میخوام،با اینکه رابطه خوبی با شوهرم دارم ولی ....؟؟


سلام عزیزه دلم از من می شنوی به زندگیت برس و این رابطه رو تموم کن چون با گذشت زمان رو زندگیت تاثیر منفی می زاره پس تا به خودت و کانون گرم خانواده ات لطمعه ای وارد نشده و وابستگی زیاد نشده قطع اش کن .عزیزم پا بزار رو دل و احساست و به زندگیت ادامه بده . امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم
گلشن
19 فروردین 92 5:14
دل هیچکس نمیسوزد زحالم/مگر شمعی که خواهد سوخت بر مزارم...


فدات بشم چرا اینقدر غصه داری؟
گلشن
19 فروردین 92 13:25
ازاین همه دربه دری تو قلب من قیامته/چه فایده داره زندگی،این انتهای طاقته/ازاین همه در به دری به لب رسیده جون من/به داد من نمیرسه خدای آسمون من...


سلام ابجی عزیزم .چرا اینقدر ناامیدانه....
سمیراعامری
19 فروردین 92 13:34
سلام خوشگل بانو خوبید؟عزیزم منتظر عکس مشترک خودت با دخترت هستم


سلام عزیزم . مرسی گلم
میتراقاسمی
19 فروردین 92 14:53
سلام عزیزم عکسها قووووشگل بید


سلام عزیزم . ممنون گلم
مامان ساحل
19 فروردین 92 15:05
سلام سمیه جیگری چه خبرتازه؟راستی ازآقای رحیمی خبری نداری؟جاش واقعا تو وبلاگت خالیه


سلام عزیزم . خبر خاصی نیست سلامتی . نه ازشون خبری ندارم چطور مگه؟اره جاشون خیلی خالیه
مامان الهام
19 فروردین 92 16:34
سلام سمیه جان مرسی عزیزم بخاطر کمک فکریت ولی هرچی فکر کردم نمیتونم رابطمو باهاش قطع کنم مگر چندبار به دنیا میایم بزارهمین یکبار که هستیم از زندگی لذت ببرم


خواهش می کنم هر جور که راحتی عزیزم
مامان ساحل
19 فروردین 92 17:07
سلام سمیه جیگری خوبی؟هدف ازپرسیدن ازآقای رحیمی بخاطرمطالب قشنگی بود که مینوشت،،البته خودم چندتا ایمل براش فرستادم که هیچ جوابی به ایملم متأسفانه نداده


سلام عزیزم .ممنون خوبم .
مامان عاطفه
19 فروردین 92 22:25
سمیه خانم سلام شبت خوش


سلام عزیزم شب شما هم خوش
گلشن
20 فروردین 92 0:50
دلم خیلی گرفته...کاش میمردم...


خدا نکنه عزیزم . چرا اینجوری حرف می زنی چرا اینقدر نا امیدی؟عزیزم گلم دلم نمی خواد ناراحت ببینمت وقتی تو ناراحتی من هم غصه می خورم
گلشن
20 فروردین 92 1:40
آبجی مهربون و خوشگلم فدات بشم


سلام گلم . دوستت دارم
گلشن
20 فروردین 92 1:51
سلام مجددآبجی جوووونم خوبی فدات بشم/


سلام عزیزم . مرسی گلم .
میتراقاسمی
20 فروردین 92 1:58
سلام عزیزم شیراز داره بارون میاد اونجا چی؟


سلام . اینجا هم خیلی بارون اومد ولی الان افتابیه
مامان الهام
20 فروردین 92 3:16
سلام سمیه جان ببخشید دوباره مزاحمت شدم.


سلام عزیزه دلم .نمی دونم چی بگم از نظر من ضررش رو بعد از گذشت زمان می زاره. ولی شما ازادی هر کار دلت خواست انجام بدی هر کسی می دونه چی واسه زندگیش خوبه و چی بده.گلم همیشه شاد باشی
گلشن
20 فروردین 92 13:08
میروم تا که فراموشم کنی/با غم و غصه هم آغوشم کنی/میرم از رفتنم شاد باش/از رنج و غم آزاد باش..


عزیزم نوشته هات خیلی غم داره .
خاله سمانه
21 فروردین 92 1:04
می سو ججججییییی جیگررررر خاله
نفسم عسلم خاله فدای خنده های نازت بشه.


سلام.می بوسمت خاله سمانه
گلشن
21 فروردین 92 13:04
سپاس که بهم .....


سلام عزیزم .ببخش که نتونستم کمکت کنم . ببخش نمی تونم
گلشن
21 فروردین 92 13:50
تو زندگیم چقدر غمه/دلم گرفته ازهمه...


عزیزم کاشکی می تونستم غصه ات رو کم کنم
گلشن
22 فروردین 92 2:13
سلام آبجی خوشگل وعزیزم/


سلام عزیزم
ایمیلت رو چک کن
مامان عاطفه
22 فروردین 92 18:53
سلام سمیه خانم خوبی؟با اینکه تو بعضی چیزها باهم اختلاف نظر داریم ولی من هیچ وبلاگی جز وبلاگ شما را دوست ندارم فقط وبلاگ شمارا دوست دارم


سلام عزیزم . ممنون نظر لطفته . همین اختلاف نظرهاست که دوستی رو شیرین تر می کنه.
مامان راحیل
22 فروردین 92 19:40
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت وااای اگه آنجا بودم چنان دخترت رو تو بغلم فشار میدادم اینقدر ماچش میکردم که بهم بگه خاله ولم کن..قربونش بشم


سلام عزیزه دلم . مرسی خاله
میتراقاسمی
22 فروردین 92 20:19
سلام عزیزم بالاخره برای گرفتن مدرک دکترا چکار کردی؟مرسی


هنوز نتیجه هاش نیومده ولی فکر نکنم قبول شم دعا کن که قبول شم. ممنون عزیزم
مامان ساحل
22 فروردین 92 21:57
سلام سمیه جیگری خوبی؟


سلام عزیزم .اون ازدواج نکرده؟