ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

این خانه بیشتر از قبل روشن است

1392/1/6 18:15
نویسنده : مامان
511 بازدید
اشتراک گذاری

می دانی دختر؟یک روزهایی هست که خوبم...خیلی خوب...آنقدر خوب که وقتی چشمانت را باز می کنی دلت بخواهد بی دلیل جیغ شادی بکشی و اولین نفری که دم دستت باشد را محکم بغل کنی و ببوسیش و او هم خودش را برایت لوس کند .روزهایی که همه چیزهای کوچک زندگی روزمره برایت قشنگ می شوند حتی وقتی که بچه یک سال و 10ماهه ات تو را به خاطر افتادن از روی صندلی مسخره کند و هی مرور کند خاطره وحشتناک و خنده دار آن روز را و خودش قهقهه بزند از شادی... این خانه این روزها بیشتر از قبل روشن است...به خودم که می آیم می بینم چقدر شادم ...از این که صدای اضافه این روزهای خانه ام تیک و تیک کلید پریزهایی است که تو به زور روشنشان می کنی...دستانت را کش می دهی، روی نوک پنجه پا می ایستی ودستت نمرسد و میروی بالای مبل و دستانت را بالا می بری و با رقص انگشتانت و شیطنیت درون چشمانت با کلی هن هن روشن می کنی چراغ های این خانه را... خدایا چقدر خوبی .

مادرانه نوشت:به قول قدیمی ها پول چرک کف دسته...گور پدر مال دنیا بگذار قبض برق هر چقدر خواست بیاید می ارزد به کیف قد کشیدن تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

گلشن
7 فروردین 92 22:39
سلام آبجی فوق العاده خوشگل و مهربونم،مادر نیستم و نمیتونم دقیقا حسی که داری را داشته باشم ولی زیبا نوشتنت رو بسیار دوست دارم و بهت افتخار میکنم واقعا از هرنظر نمونه هستی خوشگلم/سپاس/


سلام عزیزم ممنون که به من سر می زنی . عزیزم شما مادر نیستی ولی احساس یه مادر رو درک می کنی دوستت دارم .
سمیرا عامری
7 فروردین 92 23:54
سلام خوشگل بانو،خوبی عزیزم?مطلب جدید را خوشگل نوشتی،پرمعنی و جذاب نوشتی=(مرسی)


سلام عزیزه دلم . مرسی گلم . چشم در اسرع وقت
مامان ساحل
8 فروردین 92 0:16
سلام سمیه جیگری نویسنده بزرگ کشور،خوبی جیگری؟بسیار زیبا نوشتی همیشه کوتاه بنویس،واقعا زیبا و خواندی نوشتی قربون دخترخوشگلت بشم


سلام عزیزه دلم ممنون بابت این همه لطفی که به من داری . مرسی گلم
مامان عاطفه
8 فروردین 92 14:53
سلام سمیه خانم قشنگ نوشتی دستت دردنکنه عزیزم


سلام الهام جون ممنون نظر لطفته
لیلا مامان مریم
8 فروردین 92 15:05
سلام عزیزم دخترخوشگلت را حسابی از طرف من ببوس و در ضمن متن جالبی نوشتید


سلام عزیزم . ممنون . دختر نازتون رو ببوسید
گلشن
8 فروردین 92 16:20
خوشگلتر،مهربونتر از آبجی سمیه من هیچ جا پیدا نمیشه/فدات بشم،عزیزدلم که نظیرنداری و ازهمه نظر نمونه هستی/از راه دور دستان مهربونت را با افتخار میبوسم(سپاس خوشگلم)


سلام عزیزم که این همه به من لطف داری
ممنون گلم من لیاقت این همه تعریف رو ندارم
می بوسمت ابجی
خدیجه جنوبی
8 فروردین 92 17:49
سلام دوست عزیزم خسته نباشید منم با دوستان موافقم واقعا اینارم زیبا نوشتی*ممنون*


سلام دوست عزیزم . مرسی گلم .خوشحالم که از نوشته هام خوشتون میاد
مامان سونیا
8 فروردین 92 18:11
رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید /
وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید
مکن زغصه شکایت که در طریق طلب /
به راحتی نرسید آنکه زحمتی نکشید
ز روی ساقی مهوش گلی بچین امروز /
که گرد عارض بستان بنفشه دمید
بهار می گذرد دادگسترا دریاب /
که رفت موسم حافظ هنوز می نچشید
سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک باد انشاالله سال خوبی داشته بشید


سلام عزیزه دلم سال پر برکتی داشته باشید

مامان سونیا
8 فروردین 92 18:11
سلام خوبین روز جمعه نهم فروردین ساعت چهارو بیست و پنج دقیقه عصر تولد سونیا است براش یک جشن تولد وبلاگی میگیریم خوشحال میشیم شما هم تشریف بیارید


سلام عزیزم ایده ی خیلی جالبیه . سعی می کنم حتما بیام
گلشن
8 فروردین 92 18:35
عزیزدلم/بزرگی،عظمت،مقام و ارزش شما خیلی خیلی بالاتر از تعریفهای ناچیز منه،از راه دور دستان مهربونت را با افتخار میبوسم(سپاس خوشگل بینظیرم)


سلام عزیزه دلم ممنون که این همه من و ملیکا رو دوست دارید . مواظب دل پاکت باش
گلشن
8 فروردین 92 18:53
سلام مجدد عزیزدل خوشگلم/!!!!!!!!!!!!!


سلام عزیزم . مشکل ایمیلت حل شد؟مسنجر داری؟
مامان الهام
8 فروردین 92 19:11
سلام عزیزم،پست جدیدت را زیبا به نشر درآوردید موفق باشید


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان غزل
8 فروردین 92 19:43
آفرین صدآفرین عالی نوشتی


سلام . مرسی عزیزم
گلشن
8 فروردین 92 20:56
سلام آبجی خوشگلم،فعلا به اینترنت خونه گی دست رسی ندارم که ایمیلم را چک کنم الان3روزه با گوشی به سختی بو وبلاگت وصل می شم


سلام عزیزه دلم . ایشالله مشکل اینترنت حل بشه . در هر صورت از اینکه با هر سختی که هست باز هم به من سر می زنی ممنون عزیزم.
مامان خوشگل
8 فروردین 92 21:21
درود بر شما و خانواده محترم شما


سلام عزیزم ممنون گلم
گلشن
8 فروردین 92 22:41
آبجی فوق العاده خوشگل و مهربونم،خیلی خیلی خیلی دوستت دارم،بخداقسم بدجور بهت وابسته شدم انشاالله1000سال باسلامتی زنده باشی و(سایه مهربهانیت)رو سر(ما)باشه(میبوسمت خوشگلم)


سلام عزیزه دلم از اینکه شما همراه من و وبلاگم هستید خیلی خیلی خوشحالم و قول میدم تا شما عزیزان هستید ادامه بدم . ممنون که اینقدر به من لطف داری . بابت این همه تعریف ممنون عزیزم. مرسی گلم
میتراقاسمی
9 فروردین 92 0:01
سلام عزیزم،نوشته جدیدت قوووووشگل بید.


سلام میترا جون ممنون گلم
گلشن
9 فروردین 92 3:39
سلام آبجی خوشگلم خوبی فداتشم؟خیلی دوستت دارم،انشاالله 1000سال(سایه مهرت)رو سر(ما)باشه عزیزم(میبوسمت خوشگلم)


سلام عزیزم
عزیزم اصلا وقت ندارم یک دفعه ای قراره بریم مسافرت شمال بعدا میام تعریف می کنم فعلا بای
خوشگل رفسنجان
9 فروردین 92 10:22
سلام گلم مرسی بخاطر وبلاگ جالبت


سلام عزیزم . مرسی گلم
گلشن
9 فروردین 92 15:41
خدا به همرات آبجی خوشگلم خدانگهدار خودت و خانواده گلت باشه،تورو خدا تو این هفته شلوغ مواظب خودتون باشید،دلم بدجور برات تنگ میشه،(میبوسمت خوشگلم)


سلام به ابجی گلم . ممنون که اینقدر جویایه حال منی . ممنون گلم . سفر خوبی بود امشب برگشتیم و لحظه شماری می کردم که بیام و نظرات شما دوستان رو ببینم
مامان ساحل
9 فروردین 92 16:09
حسنک به مکتب نمیرفت اگه میرفت جمعه میرفت،حالا حکایت شما شده تو این هفته همه برمیگردن شما تازه میخوای برید؟سمیه جیگری تو این جاده های مرگبار مواظب باشید


سلام عزیزه دلم اره راست می گی ولی کار شوهرم جوری هست که هر سال اینجوری مسافرت می ریم
گلشن
9 فروردین 92 17:30
الله مهربان مواظب آبجی خوشگلم و همه خانواده عزیزش باش


مرسی گلم
گلشن
12 فروردین 92 18:50
آبجی خوشگلم فدات بشم کجایی دلم برات تنگ شده،خواهش زود برگرد چشم انتظارت نشستم


سلام عزیزم . مرسی گلم . بوس
لیلا
13 فروردین 92 10:32
سال نو مبارک....
در کنار هم شاد باشید و سلامت....
ما آپیم عزیزم...


سلام عزیزم .
گلشن
14 فروردین 92 12:32
سلام برآبجی فوق العاده خوشگل و ناز و مهربونم،امروز چهارشنبه14 فروردین ،خداکنه زودتر بیای(دوستت دارم)(میبوسمت خوشگلم)(سپاس)


سلام عزیزه دلم . من هم از این که کنار شما دوستان و وبلاگم نبودم خیلی ناراحت بودم و دلم واسه همه مخصوصا شما تنگ شده بود. مرسی گلم
سمیرا عامری
14 فروردین 92 12:49
سلام خوشگل بانو،انشاالله سفر خوبی داشته باشید و بسلامت برگردید


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان ساحل
14 فروردین 92 20:45
سلام سمیه جیگری خوبی؟


سلام عزیزم . ممنون خوبم
گلشن
15 فروردین 92 11:44
امروز پنجشنبه15فروردین آبجی خوشگل و نازم اگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شده برای سلامتی خودت و خانوادت هرروز دعا میکنم(سپاس)

سلام عزیزم . مرسی از این همه احساس.مرسی گلم

مامان عاطفه
15 فروردین 92 12:40
سلام سمیه خانم خوبید شما؟چه خبرتازه


سلام . سلامتی عزیزم
گلشن
16 فروردین 92 10:52
امروزجمعه16فروردین،اینقدر دلم برات تنگ شده آبجی جونم که دلم میخواد بشدت از نبودنت گریه کنم،التماس برگرد(میبوسمت نفسم)


سلام به ابجی خوبم . من هم دلم برای شما تنگ شده