ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1391/12/30 5:41
نویسنده : مامان
438 بازدید
اشتراک گذاری
 

12 مآه گذشت....


بعضیا دلشون شکست.....


بعضیا دل شکوندن........

خیلیا عاشق شدن.......

خیلیا تنها شدن..........

خیلیا از بینمون رفتن.........

خیلیا بینمون اومدن........

خیلی وقتا گریه کردیم........

خیلی وقتا خندیدیم.......

زندگی برخلاف آرزوهامون گذشت...........
و.............

بیایید دعا کنیم تو سال 92........
همه به آرزوهاشون برسن....

 

 

سلام به همه

 

سال نو مبارک. سالی همراه با موفقیت و سربلندی توام با خیر و برکت واسه همتون آرزو می کنم.

 

عید امسال با سالهای قبل متفاوت است با وجود اینکه امسال دومین عیدی است که ملیکا در کنارمانه اما ملیکا رنگ و بویی دیگری به این عید بخشیده با حرکاتش و شیطنت هایش و خنده هایش و شیرین حرف زدنش دل همه رو می بره.خدایا بابت وجود دختره نازم و همسره مهربانم شکر

تو سال جدید از خدایه مهربون سلامتی تمام خانواده و دوستانم را خواهانم و از خدایه خوبم می خواهم که در این سال جدید روزهایه خوب و خوشی را تمام دوستانم داشته باشند . الهی امین.

 

هفت سین امسال ما مثل همیشه نبود بعلت ذیق وقت نتونستم ابتکاری به خرج بدهم اما سال بعد جبران می کنم حتما حتما. البته این ملیکا همین هفت سین را در ربع ساعت بهم ریخت.

 

 

 

ملیکا تموم زندگی بابا و مامان

 

قشنگترین عشق زندگی

 

ملیکا قرتی خانوم خوشگل ما

 

الهی فدات شم

 

ملیکا  آتیش پاره

 

همیشه بخندی عزیزکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان ساحل
30 اسفند 91 19:57
سمیه جیگری سال جدید مبارک از صبح تا حالا وبلاگت وصل نمیشه الان بعد سه ساعت تلاش وصل شد


سلام عزیزم .یکی دیگه از بچه ها هم ایم مشکل رو داشته نمی دونم چرا این مشکل پیش اومده . ممنون که بهم سر می زنی . عیدت مبارک . سال خوبی داشته باشی
خدیجه جنوبی
30 اسفند 91 20:04
سلام دوست عزیزم سال جدید بر خودت و خانواده گلت شادباش باد


سلام دوست عزیزم .ممنون . سالی پر برکت داشته باشید
مامان عاطفه
30 اسفند 91 20:17
سمیه خانم سلام سال جدیدجدید را بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشید


سلام عزیزه دلم . ممنون . سالی پر از اتفاقات خوب داشته باشید
لیلا مامان مریم
30 اسفند 91 21:10
عزیزدلم سال نو بهت تبریک و تهنیت میگم،چرا وقتی میخوام برات نظر بزارم وقتی رو ارسال کلیک میکنم به طورکامل از وبلاگت خارج میشم باید صدبار رو واژه ارسال کلیک کنم تا مطلبی ارسال بشه


سلام عزیزم . نمی دونم چرا این مشکل واسه نظر دهی براتون پیش اومده .شاید سرعت اینترنتتون کم هست . در هر صورت از اینکه به من سر می زنید و نظر میزارید صادقانه تشکر می کنم. سال خوبی داشته باشید
مامان ساحل
1 فروردین 92 1:59
سمیه جیگری پرسیدم علت سخت وصل شدن به وبلاگت اینکه پهنای باند وبلاگت کمه ولی مطالبی که میزاری زیاده،وبلاگت کشش نداره،باید دیر به دیر پست جدید بزاری


سلام . چشم دیر به دیر میزارم
مامان غزل
1 فروردین 92 10:16
تبریک سال جدید دارم برات فراوان سالی پر از شادکادمی آرزو دارم برات فراوان


سلام . ممنون همچنین
مامان ساحل
1 فروردین 92 12:10
سلام سمیه جیگری،الان یکماهه از آقای رحیمی هیچ خبری تو وبلاگت نیست خبرنداری چرا نیستن؟


سلام عزیزم . یک ماه پیش خداحافظی کرد و گفت نمی تونه به وبلاگ بیاد . خبری ندارم ازش.
مامان عاطفه
1 فروردین 92 12:28
سمیه خانم حق با مامان ساحل هست متصل شدن به وبلاگت مدتیه که تو بیشتر ساعتهای روز غیرممکن شده یا باید ساعتها منتظر وصل شدن باشیم


سلام عزیزم . امیدوارم این مشکل مرتفع بشه . ممنون از بازدیدت
گلشن
1 فروردین 92 15:43
سلام برتنها آبجی خوشگلم،،نفسم،سرورم،تاجسرم،/سال1392بر یگانه آبجی مهربون و پاک و بامعرفت و بامحبت خودم آبجی سمیه فوق العاده خوشگلم مبارکباد/همچنین سال جدید بر عزیزدلم دخترگلت و شوهرعزیزت هم مبارکباد/از راه دور دستان مهربون را با افتخار میبوسم(سپاس)


سلام به ابجی خوب و مهربون و با معرفتم خیلی ممنون بابت تمام احساسی که به من داری امیدوارم سال جدید سال خوبی برایت باشد و همیشه شاد باشی . عزیزه دلم بابت همه چی ممنون . مرسی گلم. مواظب خودت باش
مامان آینده
1 فروردین 92 16:04
سلام عزیزم سال جدید را از ته دل بهت تبریک میگم امیدوارم زندگیت پررونق باشه


سلام عزیزم . ممنون از تبریکت امیدوارم سالی پر از اتفاقات خوب داشته باشی
مامان ساحل
2 فروردین 92 9:49
سمیه جیگری دوستت دارم


سلام ممنون عزیزم
مامان ساحل
2 فروردین 92 15:19
سلام سمیه جیگری*خبرجدید*دارم...


سلام عزیزم بگو چی شده؟دارم از کنجکاوی می میرم
گلشن
2 فروردین 92 19:31
سلام آبجی فوق العاده خوشگلم خوبی عزیزم؟خوشبحالتون کرمان بارون اومده ولی ما اینجا سه روزه داریم گردوخاک شدید تحمل میکنیم فقط خداراشکر که دریا داریم میریم کنار دریا واقعا لذت میبریم(سپاس)راستی مهمون نمیخوای؟


سلام عزیزه دلم اره اینجا بارون اومده و هوا خیلی سرد شده انگار تو فصل پاییز هستیم و مجبور شدیم دوباره بخاری ها رو راه بندازیم اخه شبها اینجا خیلی سرده البته گرد و خاک رو قبل عید تا دلت بخواد داشتیم . شما دریا تون به کل شهر ما میارزه . قدمتون رو چشم خوشحال می شم
گلشن
3 فروردین 92 2:34
سلام آبجی فوق العاده خوشگلم هروقت اومدید اینجا چشمام را فرش زیر پاهاتون میکنم قول میدم چنان پذیرایی از خودت و خانوادت انجام بدیم که همیشه بیاید جنوب(سپاس)


سلام عزیزم . من تو پزیرایی شما جنوبی ها شکی ندارم امیدوارم قسمت بشه تا بیایم .مرسی گلم
مامان ساحل
3 فروردین 92 13:05
سلام سمیه جیگری


سلام عزیزم
مامان الهام
3 فروردین 92 13:13
عیدت مبارک


ممنون عید شما هم مبارک
گلشن
4 فروردین 92 14:32
سلام بر اسطوره زیبایی،نفس پاک صبحگاهی،سلام به بهترین،خوشگلترین آبجی دنیا،خوبی عزیزدلم فرشته پاکم؟


سلام عزیزه دلم ممنون من خوبم خدا رو شکر ملیکا هم خوبه و سلام داره و از دور واسه شما دوست و خواهر عزیزم بوس می فرسته . ممنون بابت این همه لطف . مرسی عزیزم
مامان آینده
4 فروردین 92 14:36
سلام،تقریبا یکماه مونده به دنیا اومدن نی نی خودم،چقدر شوق و هیجان دارم،فعلا بیخیال خیانت شوهرم شدم فقط بخاطر نی نی


سلام عزیزم . پیشاپیش قدم نی نی ت رو تبریک می گم .
گلشن
4 فروردین 92 16:41
راستی آبجی خوشگلم،دوباره وصل شدن به وبلاگت با مشکل مواجه شده،باید حداقل2یا3وقت بزاریم تا وصل بشه نمیدونم علتش چیه،ولی اینقدر دوست دارم،اینقدر واسه زحمتهای که میکشی ارزش قائل هستم که حاضرم به جای2ساعت 1000ساعت هم صبرکنم تا وصل بشه(سپاس)


سلام به ابجی گلم . راستش نمی دونم چرا این مشکل واسه وصل به وبلاگم پیش اومده واقعا شرمنده امیدوارم بتونم این مشکل رو مرتفع کنم . از صبر و تحملتون تشکر می کنم . امیدوارم بتونم جبران کنم . ممنون از بازدیدتون . ممنون بخاطر این همه لطفی که به من دارید . مرسی گلم
خاله سمانه
4 فروردین 92 23:59
سلام به ابجی خوب و مهربونم
سلام به جیگر خاله ملیکا بلا , ملیکا طلا
سال نو رو تبریک میگم بهتون
ایشالله سالی پر از خوشی سلامتی وانرژی داشته باشین.ملیکایی خوشحالم خیلی زود داری بزرگ میشی امیدوارم بهترین ها از ان تو باشه.


سلام به ابجی خوب و مهربونم . سلام به بهترین خاله ی دنیا . امیدوارم تو این سال جدید تو هم صاحب یه نی نی سالم بشی و من رو خاله کنی . عزیزم بهترین سال رو برات ارزو می کنم
مامان ساحل
5 فروردین 92 2:16
سمیه جیگری،چه عجب سمانه جون بالاخره بعد از ماها پیداشدن،دلمون واسش تنگ شده بود


سلام عزیزم . سمانه جون خواهر خودمه چون همش همدیگر رو می بینیم کم واسم نظر می زاره .
میترا قاسمی
5 فروردین 92 10:19
عید باستانی بر شما خجسته باد


سلام عزیزم عید شما هم مبارک سال پر برکتی داشته باشید
گلشن
5 فروردین 92 10:33
سلام برخوشگلترین،مهربونترین آبجی دنیا خوبی عزیزدلم؟منم از راه دور دستان مهربون خودت رو میبوسم و چندتا بوسه بزرگ و داغ به داغی گرمای جنوب هم میفرستم برای عشق همه ماها(ملیکاکوچولو)(سپاس)


سلام ابجی خوب مهربونم . خدا رو شکر خوبیم . شما چطورید خوبید؟حسابی جنوب شلوغ شده به خاطر مسافرها؟هر وقت رفتی دریا نگاه کن به دریا و از خدا برای من براورده شدن ارزوهامو بخواه من همیشه لب ساحل که می رم شروع می کنم به ارزو کردن البته هنوز دریای جنوب نیومدم . جایه من هم از زیبایی های جنوب لذت ببر. مرسی گلم
گلشن
5 فروردین 92 11:11
آبجی من خوشگله/دوری ازش مشکله/آبجی مهربونم/درد و بلات به جونم..


سلام ابجی خوبم / ممنون گلم عزیزم مهربونم
گلشن
5 فروردین 92 15:25
سلام آبجی فوق العاده خوشگل و مهربونم،امسال نصف پارسال هم مسافر نیومده که دلیل اصلیش گرونی هست/قلب خودت آنقدر پاکه که نیازی به دعای من نیست ولی ازته دل،ازاعماق وجود برای برآورده شدن آرزوهات و برای سلامتی خودت و خانواده گلت دعا میکنم(سپاس خوشگلم)


سلام عزیزه دلم .ممنون گلم .
مامان الهام
5 فروردین 92 22:24
امروز37تا وبلاگ کوچولها را بررسی کردم که11تاش به روز بودن،که یکیش وبلاگ شما بود برای همه وبلاگها نظرگذاشته بودن ولی بیشترین تعداد نظرات برای وبلاگ شما بود،واقعا خوشحال شدم که بیشترین تعداد نظرات وبلاگ شما داشت "تبریک عزیزم"


سلام عزیزم . ممنون که به ما سر می زنی و نظر می گذاری امار نظرات من به خاطر وجود شما عزیزان می باشد که هر بار با خواندن نظراتشون دلگرم تر می شم واسه نوشتن. مرسی گلم نظر لطفته . همیشه پاینده و شاد بمانی
گلشن
5 فروردین 92 22:41
سلام برفرشته ناز و خوشگل من،اسطوره زیبایی ایران،آبجی سمیه خوشگل و پاکم،


سلام عزیزه دلم . مرسی گلم
خوشگل رفسنجان
5 فروردین 92 23:28
سلام عزیزم باتأخیر،سال جدید مبارک


سلام عزیزم . ممنون گلم سال خوبی داشته باشی
گلشن
6 فروردین 92 12:22
سلام آبجی فوق العاده خوشگلم خوبی نفسم؟ضمن تشکر از مامان الهام برای ارائه آمار،واقعا منم خوشحال شدم که وبلاگ آبجی خوشگل من بیشترین تعداد نظرات مردمی را داره،خوب هرچی باشه آبجی هنرمند،کدبانو،خوش سلیقه،مهربونم و بامعرفت و زحمتکش خودمه دیگه...


سلام عزیزم . واقعا از شما دوست عزیزم تشکر می کنم به خاطر این همه ارادتی که به بنده و وبلاگ بنده دارید . مرسی گلم
مامان خوشگل
6 فروردین 92 20:57
سلام امیدوارم خوب و بانشاط باشی


سلام عزیزم ممنون گلم شما هم همیشه سر زنده باشید
خدیجه جنوبی
6 فروردین 92 21:58
سلام دوست عزیزم،خوب هستین؟من هم به شما تبریک میگم بخاطر بالابودن تعداد نظرات کاربرهات*ممنون*


سلام عزیزم ممنون خدا رو شکر خوبیم . مرسی گلم
گلشن
7 فروردین 92 14:13
سلام بر زیباترین،خوشگلترین،مهربونترین،عزیزترین آبجی دنیا،خوبی گلم؟چه خبر نفسم؟


سلام عزیزه دلم من خوبم ملیکا هم دست بوسه . شما چطورید اصل حالتون خوبه ؟سلامتی خبر خاصی نیست