ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

برای همسرم ...........

1391/12/23 2:39
نویسنده : مامان
524 بازدید
اشتراک گذاری

تشكرم براي همه وقت هايي كه مرا به خنده واداشتي. براي همه وقت هايي كه به حرف هايم گوش دادي. براي همه وقت هايي كه به من جرات و شهامت دادي. براي همه وقت هايي كه مرا در آغوش گرفتي. براي همه وقت هايي كه با من شريك شدي. براي همه وقت هايي كه با من به گردش آمدي. براي همه وقت هايي كه خواستي در كنارم باشي. براي همه وقت هايي كه به من اعتماد كردي. براي همه وقت هايي كه مرا تحسين كردي. براي همه وقت هايي كه باعث راحتي و آسايش من بودي. براي همه وقت هايي كه گفتي "دوستت دارم" براي همه وقت هايي كه در فكر من بودي. براي همه وقت هايي كه برايم شادي آوردي. براي همه وقت هايي كه به تو احتياج داشتم و تو با من بودي. براي همه وقت هايي كه دلتنگم بودي. براي همه وقت هايي كه به من دلداري دادي. براي همه وقت هايي كه در چشمانم نگريستي و صداي قلبم را شنيدي. به خاطر همه ي اين ها هيچ وقت فراموش نكن كه : لبخند من به تو يعني " عاشقانه دوستت مي دارم " آغوش من هميشه براي تو باز است. هميشه براي گوش دادن به حرفهايت آمادگي دارم. هميشه پشتيبانت هستم. من مثل كتابي گشوده برايت خواهم بود. فقط كافي است چيزي از من بخواهي , بلافاصله از آن تو خواهد شد. مي خواهم اوقاتم را در كنار تو باشم. من كاملا به تو اطمينان دارم و تو امين من هستي. در دنيا تو از هركسي برايم مهم تر هستي. هميشه دوستت دارم چه به زبان بياورم چه نياورم. همين الان در فكر تو هستم. تو هميشه براي من شادي مي آوري به خصوص وقتي كه لبخند بر لب داري. من هميشه براي تو اينجا هستم و دلم براي تو تنگ است. هر وقت كه احتياج به درد دل داشتي روي من حساب كن. من هنوز در چشمانت گم شده هستم. تو در تمام ضربان هاي قلبم حضور داري

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

میتراقاسمی
23 اسفند 91 10:03
سرتاسر مزخرف نوشتی
گلشن
23 اسفند 91 10:11
سلام آبجی فوق العاده خوشگل و مهربونم،فدات بشم،بسیار زیبا نوشتی قربونت بشم خیلی خیلی خوشحالم کانون خانوادت گرم و صمیمی هست بر دستان پاک ومهربونت بوسه میزنم انشاالله همیشه شاد و تندرست و پایدار باشید


سلام عزیزه دلم . ممنون از این همه ارادت که به من دارید . امیدوارم شما هم همیشه شاد و سر بلند باشید .
مامان الهام
23 اسفند 91 10:30
قشنگ نوشتی


سلام عزیزم . ممنون گلم
خدیجه جنوبی
23 اسفند 91 10:54
سلام دوست عزیزم خوبید دقیقا حرف دل من را نوشتید.مرسی گلم


سلام دوست خوبم ممنون گلم
گلشن
23 اسفند 91 13:22
خانم قاسمی احترام خودت رو حفظ کن شما حق نداری به آبجی خوشگل من توهین کنی،بارآخرت باشه//آبجی خوشگلم خیلی دوستت دارم بهت افتخارمیکنم


سلام عزیزم . ممنون عزیزم .ولی من از خانم قاسمی و بعضی از دوستان دلخور نیستم هر جا که هستم موفق و شاد باشن .
سمیراعامری
23 اسفند 91 17:06
سلام خوشگل بانو خوبی عزیزم? انشاالله شاد و بانشاط باشید


سلام عزیزه دلم ممنون .
گلشن
23 اسفند 91 17:30
سلام آبجی خوشگلم خوبی فداتشم؟

سلام عزیزم خوب نوشتی

گلشن
24 اسفند 91 16:54
سلام آبجی فوق العاده خوشگلم خوبی فداتشم،تا ابد بوجودت افتخار میکنم و دوستت دارم


ممنون عزیزه دلم
گلشن
24 اسفند 91 17:04
سلام مجدد آبجی خوشگلم،


سلام ابجی خوبم . به سلامتی انشالله ما رو رو سفید کنن و شما از شون راضی باشید
مامان خوشگل
24 اسفند 91 17:27
سلام عزیزم،امیدوارم شوهرت هم همیشه تو رو راضی کنه و همیشه از زندگیت راضی باشی،مرسی گلم


عزیزه دلم اگه ممکنه به زبان فارسی بنویس من اصلا زبون شما رو متوجه نمی شم واسه همین نفهمیدم چی نوشتی ولی احساس کردم معنیش این بود . اگه می شه از این به بعد با معنی بفرست تا من هم زبون شما دوست عزیز و دوستداشنی رو یاد بگیرم.ممنون گلم


مامان ساحل تپلک نازمن
25 اسفند 91 1:01
سلام سمیه جیگری؟سمیه منوببخش غلط کردم آن حرفا زدم شکر زیادی خوردم ناراحتت کردم نتونستم دوریت رو تحمل کنم با روی سیاه برگشتم فدات بشم من


سلام عزیزه دلم این چه حرفیه شما قدمتون روی چشم بنده است دیگه نبینم که اینجوری بگی که از دستت دلخور می شم . دلم واست تنگ شده بود خوب شد برگشتی
گلشن
25 اسفند 91 10:22
سلام براسطوره زیبایی،نفس پاک صبحگاهی،فرشته مهربون خدایی،آبجی سمیه خوشگلم خوبی عزیزم؟


سلام عزیزه دلم . من خوبم و در گیر انجام کارهایه عید . شما هم مواظب خودت باش. ممنون که جویایه حالمی . مرسی گلم
مامان آینده
25 اسفند 91 12:38
سلام عزیزم،من در حالی که حامله بودم و الان هم هستم شوهری که بیشتر از خودم بهش اطمینان داشتم بهم خیانت کرد مثل بیشتر مردها که خیانتکارند البته زنهای خیانتکار هم کم نیستن روزبه روز بیشتر میشن


سلام عزیزه دلم واقعا واست متاسفم واقعا زندگی با مرد خیانت کار خیلی سخته خدا صبرت بده و امیدوارم شوهرت دیگه این اشتباه رو مرتکب نشه و قدرت رو بیشتر از این بدونه. من احساس می کنه تو شهر های بزرگ و قسمت های تهران و شهرستانهاش اینطور مواردی چه از طرف مرد و چه زن بیشتر دیده می شه ولی خدا رو شکر تو منطقه ی ما خیلی درصدش پایین و اگه کسی اینچنین کاری رو بکنه مورد سرزنش و طرد دیگران قرار می گیره به نظر من هر چه به سمت جنوب می ریم مردها و زن ها متعصب تر و وفادار ترند البته این نظر شخصی بنده است>



گلشن
25 اسفند 91 23:04
زنده باد آبجی فوق العاده خوشگلم،زنده باد دخترآبجی خوشگلم،زنده باد شوهرآبجی عزیزم((دوستتون دارم))


سلام عزیزم . ممنون گلم.زنده باد ابجی خوب و مهربونم
گلشن
26 اسفند 91 11:35
سلام آبجی عزیزم خوبی؟ ..........................................................................................................................................!


سلام عزیزم . به خدا نمی دونم چی بگم که چه دورو زمونه بدی شده . من چقدر ساده ام که فقط خودم و اطرافیانم رو می بینم و فکر می کنم همه خوبن .خدا همه رو هدایت کنه
مامان ساحل تپلک نازمن
26 اسفند 91 11:45
سمیه جیگری دووووووووست دارم


سلام ممنون عزیزم
مامان آینده
26 اسفند 91 13:34
سلام عزیزم مرسی از دلداری دادنت فدات بشم خیانت کردن چه زن چه مرد تقریبا همه گیر شده کاری به شمال و جنوب مغرب و مشرق نداره


سلام عزیزم . چی بگم به خدا . امیدوارم همه به راه راست هدایت بشن الهی امین
گلشن
26 اسفند 91 18:18
سلام برنفس پاک خودم،آبجی مهربون وخوشگلم/!!!!!!!!!!!!


سلام ابجی خوبم . مواظب دل پاکت باش
مامان خوشگل
26 اسفند 91 18:39
سلام عزیزم وبلاگت رو دوست دارم چون متنوع است،چون مطالبش تکراری نیست،چون نظرات مختلف گذاشته میشه درسته خودم زیاد نظر نمیزارم ولی یک تبریک بزرگ بخاطر تعداد نظرات مردمی تو وبلاگت که خیلی زیاد است برات دارم،خلاصه کلام واقعا از وبلاگت خوشم میاد


سلام عزیزه دلم . ممنون گلم نظر لطفته من به امید شما و دختره نازم می نویسم شما دوستان روحیه من هستید
گلشن
26 اسفند 91 19:29
آبجی خوشگل من/محبوب این دل من/گل پیش پات میریزم/دوستت دارم عزیزم...


ممنون عزیزم . مرسی گلم
سمیرا عامری
26 اسفند 91 21:08
سلام عزیزم خوبی خوشگل بانو؟تعطیلات کجا میرید؟بعلت گرونی ماکه هیچ جا نمیریم همش خونه هستیم،واقعا خرج بالاست.


سلام عزیزه دلم ما هر سال می رفتیم طرف کرج خونه مادر بزرگم که امسال اونا اومدن اینجا پس مسافرت کرج کنسل شد با این گرونی به قول شما دیگه حال مسافرتی نمونده .
گلشن
26 اسفند 91 22:10
سلام برآبجی فوق العاده خوشگل ونازم خوبی قربونت ،خوشبحال خودم که آبجی مثل شما دارم خداحفظت کنه انشاالله1000سال زنده باشی و سایه ت رو سرمن وخانوادت باشه (سپاس)


سلام عزیزه دلم باعث افتخار بنده هست که شما دوست عزیز و خواهر مهربون رو دارم . ممنون که هستی
مامان ساحل
27 اسفند 91 19:49
سمیه جیگری شوهرم بعد سه ماه الان ازمأموریت اومده میگه یک ریال هم بهش پول ندادن سفرهای ماهم کنسل شد
گلشن
27 اسفند 91 20:39
تو زندگیم چقدر غمه/دلم گرفته ازهمه..
مامان خوشگل
27 اسفند 91 21:16
سلام بشما واقعا خانم سمیراعامری حرف دل مارا زدی به علت گرانی وحشتناک،ما تا پارک بغل خونه هم نمیتونیم بریم چه برسه به مسافرت
گلشن
28 اسفند 91 0:44
جهان بی صفا زندان من شد/گل غم قسمت دامان من شد...
گلشن
28 اسفند 91 13:08
مامان برتر و نمونه سال/آبجی سمیه خوشگل و ناز...


ممنون عزیزه دلم جمله ی اغراق امیزی نوشتی
فهیمه کینگشاد
28 اسفند 91 16:14
سلام عزیزم تمام پستهای قبلیت رو دوست داشتم ولی این پست آخریت پیش ازحد اغراق کردی،این چیزهای که نوشتی رو بیشترش قبول ندارم نه تنها من بلکه بیشتر دوستان هم فکرکنم قبول نداشته باشند


سلام دوست عزیز شاید کمی اغراق امیز باشه ولی وقتی به عمقش توجه می کنی همش درسته من که از این نامه تشکر خوشم میاد و باعث می شه دوباره عاشقانه با شوهرم زندگی کنم
گلشن
28 اسفند 91 23:30
بدون شک خارج از تعصب وبلاگ (ملیکای نازمامان و بابا)ازهرنظر بهترین وبلاگ هست،آبجی جونم ازته دل بهت تبریک میگم(دوستت دارم)


سلام ابجی مهربونم .نظر لطفته امیدوارم همیشه خواننده ی وبلاگم باقی بمونی
مامان عاطفه
29 اسفند 91 2:36
قسمت کوتاهی از مطلب که برای همسرت نوشتی خداییش قشنگ بود ولی بیشترش خیالپردازی بود و خنده دار...منکه کلی خندیدم


سلام عزیزم شاید برای تو خنده اور بود ولی برای من عین واقعیت هست این نامه ای بود که اولین سالگرد ازدواجم به همسرم دادم و تا الان که سه سال از زندگی مشترکمان می گذرد حس من به او هیچ تغییری نکرده . خوشحالم که باعث خنده ی شما شدم