ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بهانه های زندگی من

1391/12/19 15:44
نویسنده : مامان
572 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی اینقدر دلخوشی هایم کوچک می شود و لذتش برایم اندازه یک دنیا که دلم می خواهد مثل بچه های لوس بنشینم و زار زار گریه کنم ...می دانی دختر؟ از وقتی  که تو آمدی انگار کم توقع شده ام..دیگر دنبال اتفاق بزرگی نمی گردم تا شادم کند...همین دلخوشی های کوچکی که برایم آوردی دنیا دنیا برایم ارزش دارد..امروز بردمت دستشویی !!!دمپایی های قرمز شماره 24ات را جفت کردم جلوی پایت...بزرگند و من کیف می کنم از لق لق زدن آن پاهای کوچک درونشان...نمی دانی چقدر خوشحال بودم....حس خوبی است وقتی شاهد رشد باشی...ترس دارد اما لذت هم دارد..بیشترین لذتش آنجایی  بود که میخ و انبر به دست ایستادم پای گاز تا دمپاییت را سوراخ دار کنم تا آب نماند داخلش..خدایا چقدر خوبی تو..چقدر خوبی که می گذاری حواسم به همین چیزهای دم دستی باشد..

پی نوشت: موفق به گرفتن از پوشک نشدم وبه علت خانه تکانی و کار زیاد بی خیال اموزش شدم نیت فقط شروع تمرین و آشنایی با محیط محبوب دستشویی است...

مادرانه نوشت از قول پدرانه: دست ها و صورت دخترک را که پدر می شوید زمینش که می گذارد خم می شود دستانش را به حالت مسح روی سر و پاهایش می کشد....خدایا می دانی احوال درونم را ..ایمان دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

گلشن
19 اسفند 91 16:26
سلام آبجی فوق العاده خوشگلم قربونت بشم نوشتهات خیلی زیباست واقعا بهت افتخار میکنم،سپاس نفسم،عشقم،سرورم،دوستت دارم


ممنون عزیزم . سعی می کنم زیبا بنویسم تا شما همیشه از وبلاگم لذت ببرید. ممنون از این همه تعریف
مامان شادی
19 اسفند 91 16:37
زیبا و دلنشین و اثرگذار نوشتی مرسی


سلام عزیزم . ممنون گلم نظر لطفته
مامان ساحل
19 اسفند 91 17:18
سمیه جیگری مرگ من راست بگو تو نویسنده کتاب یا روزنامه نگارنیستی؟آخه این نوشتهای قوی و شاهکار فقط میتونه کار یک نویسنده قهار باشه،بخدا صمیمانه بهت تبریک میگم معرکه نوشتی مرررررررسی


سلام عزیزم نظر لطفته .خوشحالم که از نوشته هام خوشت میاد.


خدیجه جنوبی
19 اسفند 91 17:41
سلام دوست عزیزم خوب هستین? عجب دلنوشته جذاب و خواندنی نوشتی واقعا از خواندنش لذت بردم تشکر


سلام عزیزه دلم من و ملیکا خوبیم و درگیر خانه تکانی.ممنون عزیزم
گلشن
19 اسفند 91 21:22
آبجی خوشگلم بیشتر از جونم دوستت دارم


سلام . ممنون خواهر گلم من هم شما رو دوست دارم
سمیراعامری
19 اسفند 91 23:10
سلام خوشگل بانو،خوبی عزیزم؟فوق العاده زیبا نوشتی"مرسی"


سلام عزیزم
ممنون گلم
گلشن
19 اسفند 91 23:18
سلام آبجی مهربونم واقعا خداراهزاران بار شکر میکنم که با آبجی گلی مثل شما آشنا شدم واقعا باتو بودن لیاقت میخواد امیدوارم لیاقت باتو بودن را داشته باشم،آبجی گلم،آبجی خوشگلم از راه دور دستان مهربونت رو میبوسم سپاس


سلام عزیزم. باز هم با تعریف هایه زیادت منو شرمنده خودت می کنی . امیدوارم من لیاقت خواهر خوب و مهربونی چون شما را داشته باشم . ممنون از این همه لطفی که به من دارید
گلشن
20 اسفند 91 0:30
آبجی خوشگلم لیاقت و ارزش و مقام تو خیلی بالاتر از تعریفهای ناچیز منه /دستان پاک و مهربونت رو میبوسم


سلام عزیزم . ممنون خیلی لطف دارید .واقعا به داشتن شما افتخار می کنم . همیشه شاد و سر زنده باشی
گلشن
20 اسفند 91 0:49
با تو نفس کشیدنو دوست دارم/همیشه باتو بودنو دوست دارم/


میتراقاسمی(شیراز)
20 اسفند 91 13:39
سلام عزیزم منم نظرم مثل بقیه دوستان هست واقعا عالی نوشتی این پست جدیدت رو دوست دارم


سلام . ممنون عزیزم
گلشن
20 اسفند 91 20:42
سلام آبجی خوشگلم خوبی فداتشم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سلام عزیزم.مواظب خودت باش
مامان غزل
20 اسفند 91 22:50
عزیزم سلام دلنوشته که گذاشتی خیلی ازش خوشم اومد چندبارخوندم


سلام عزیزم . ممنون گلم
گلشن
20 اسفند 91 23:10
آبجی بینهایت خوشگلم،فرشته مهربوبم،سرورم،تاجسرم،همه وجودم(تاابد،تاقیامت دوستت دارم)


سلام ابجی خوبم ممنون .من هم شما رو دوست دارم عزیزم مواظب دل پاکت باش
گلشن
21 اسفند 91 12:23
سلام آبجی خوشگلم خوبی ؟قربون کوچولوی نازت بشم،از راه دور دست پاک و مهربونت رو میبوسم...


سلام خواهر خوبم .ما خوبیم و خدا روشکر ملیکا هم خوبه .ممنون که جویایه حال ما هستی
مامان شادی
21 اسفند 91 12:32
سلام عزیزم نوروز طرفهای ما ارومیه نمیای؟


سلام عزیزم . خیلی دلم می خواد اون طرف ها رو ببینم ولی فکر نکنم بیاییم . ایشالله عید به شما خوش بگذره
گلشن
21 اسفند 91 12:44
آبجی فوق العاده خوشگلم،آبجی فوق العاده مهربونم،تو چرا اینقدر خوب و مهربونی؟؟بخداقسم آبجی به مهربونی شما اصلا ندیدم و نخواهم دید،خوشبحال خودم که فرشته مهربونی مثل شما آبجی من هست،دستان مهربونت،را میبوسم/سپاس


ممنون خواهر خوب و مهربونم واقا من لیاقت این همه تعریف رو ندارم . خدا حفظت کنه
گلشن
21 اسفند 91 17:41
سلام آبجی خوشگلم،ضمن احترام شدید به مامان شادی،شما باید منت رو سرما بگذارید و تشریف بیارید جنوب مهمون خانواده ما،قول میدم چنان بهتون خوشبگذره که همیشه بیاید جنوب"سپاس خوشگلم"


سلام خواهر عزیزم . خیلی دوست دارم بیام و شما و خانواده مهربونتون رو ببینم حالا که قرار شده مهمون واسه مامانم اینا بیاد مادر بزرگ و پدر بزرگم که به احتمال زیاد نتونیم مسافرت بریم حالا ببینیم چی پیش میاد.
گلشن
21 اسفند 91 19:28
تقدیم به آبجی خوشگلم/الهی من فدات/فدای آن چشات/میخوام اینو بدونی/که میمیرم برات...
مامان شادی
22 اسفند 91 15:47
چرا پست نظرسنجی را برداشتی عزیزم؟!!


سلام . راستش بیشتر جواب ها جوری نبود من بزارم .واسه همین حذفش کردم .
گلشن
22 اسفند 91 19:31
سلام آبجی خوشگلم خوبی فداتشم؟بهم نخندی امروز گفتم برای تنوع رمز ایمیلم را عوض کنم فکرکنم شماره را اشتباهی زدم بعدش اون رمزی که تو ذهنم بود زدم دیدم اشتباه بود خوشگلم فعلا به ایمیلم چیزی نفرست تاخودم خبرت کنم"سپاس"


سلام ابجی هواس پرتم .چشم
مامان شادی
22 اسفند 91 19:43
حذف کردن پست جدید که من نظرگذاشتم و شاید دیگران هم نظر گذاشته باشن توهین بزرگی به ما مخاطبان وبلاگت بود که وقت میزاریم و نظر میزاریم،اگه نظرما ارزشی نداره و جوری نیست که شما دوست داشته باشید پس چرا نظرسنجی گذاشتی؟؟خودتون فقط نظر بزارید_یا بگید دقیقا چی بنویسیم که به مذاق شما خوش بیاد،حقیقتی را که من و شاید امثال من نوشتن با حذف کردن پست آن از بین نخواهد رفت مرسی عزیزم


سلام عزیزم . من اصلا قصد بی احترامی به شما عزیزان رو نداشتم ولی از انجایی که وبلاگ بنده رو خیلی از بستگانم می خونن و بعدا ملیکایی هم می خونه بعضی از نظرها جالب نبود و من از گذاشتن این پست پشیمان شدم شاید عقاید من با بعضی از دوستان فرق داره نمی بایستی این کار رو بکنم شما راست می گید شما وقت گذاشتید و نظر گذاشتید واقعا عذر می خوام قول می دم دیگه مرتکب این اشتباه نشم . فکر نمی کردم جواب دوستان اینقدر متفاوت باشه .عزیزم به بزرگی خودتون ببخشید
بقیه دوستان هم از تمامشون عذر می خوام
مامان شادی
23 اسفند 91 0:10
وبلاگت را برای همیشه تحریم میکنم دیگه بمیرم به وبلاگ سرنخواهم زد


شما خیلی خوبید که جواب بدی رو با بدی بدید
گلشن
23 اسفند 91 2:23
خانم مامان شادی ضمن احترام بشما نمیخواد رو سر آبجی خوشگلم منت بزاری فدای سرم آبجیم که تحریم کردی،خودت ضرر میکنی خودت رو از دیدن یک وبلاگ محشر محروم کردی"سپاس"


سلام به ابجی گلم
میتراقاسمی
23 اسفند 91 9:59
ضمن پیروی از حرفای مامان شادی وبلاگت برای همیشه تحریم شد


دوست عزیز هر جور که دوست دارید من به زور کسی رو برای خواندن وبلاگم نگه نمی دارم . موفق باشید