ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1391/12/9 1:02
نویسنده : مامان
452 بازدید
اشتراک گذاری

بچه که بودم آن وقت ها که مادرم شاکی و خسته دنبال یک بیایان می گشت تا سر بگذارد و راحت شود منظورش را نمی فهمیدم....حالا خودم مادرم و روزی هزار بار در دلم آرزوی یک بیابان بی آب و علف را دارم...جایی که خودم باشم و کسی و کسانی نباشند تا روی این سیستم عصبی درب و داغانم پیاده روی کنند..این روزها بیش تر از آن چیزی که فکرش را بکنی شاکیم..خسته ام...تمام فکر و تنم درد می کند...برای خانه تنکانی هیچ نکرده ام ...یه عالمه کار دارم ....هفته ی دیگه امتحان دکتری دارم و هیچ نخوانده ام ....داغونم....سرم درد می کند و چشمانم داغ است گویا یه عالمه اشک در دل خود زندانی کرده است....این روزها بیشتر از هر زمانی احساس تنهایی می کنم با اینکه تنها نیستم ... بابا جواد یه عالمه کار و مشغله داره و وقتی میاد خونه از فرط خستگی حال گوش دادن به حرفهایه منو نداره چه برسه که با من حرف بزنه  ....یه عالمه حرف دارم یه عالمه درد و دل دارم ولی نمی دونم چرا نمی تونم بنویسم....این روزها درگیر از پوشک گرفتن ملیکا هستم و یه پام تو دستشویی و یه پای دیگه ام دنبال جمع و جور کردن خرابکاری هایه ملیکا ....تازه کلاس های دانشگاه هم شروع شده ...نمی دونم چرا اینجوری شدم ...دیگه مثل قبل حال و حوصله ندارم  ...تمام کارهایه خونه و نگهداری ملیکا رویه دوش منه و احساس می کنم که کم اوردم ....دلم یه شانه  می خواد تا سرم رو اروم بزارم روش ...دلم یه گوش می خواد تا به درد و دلم گوش کنه ....دلم خیلی چیزا می خواد ولی از همه مهمتر می خواد که حالش خوب بشه

پاورقتی :دوستان همراهم نصیحت نکنید که دلم از هر چی نصیحت پره

خدایا حال ای روزام خوب کن ...........................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

گلشن
9 اسفند 91 2:42
سلام آبجی عزیزم خسته نباشی.از خوندن این دلنوشته ناراحت شدم دعا میکنم با قدرت و اراده قوی به جنگ مشکلات بری و شک ندارم تو پیروز میشی،ولی اگه شونه و گوش وجان برای دردل کردن میخوای تا سبک بشی من همیشه در خدمتت هستم(زنده و پایدار باشی آبجی)


سلام . ممنون عزیزم . من هم مطمئنم با کمک شما دوستان همه چی درست می شه. ممنون که هستید و تنهام نمی زارید.
کژال مامان عایشه
9 اسفند 91 9:23
سلام خواهرعزیزتر ازجانم،فدات بشم،پیش مرگت بشم،بجان عایشه از خوندن این متن اشکم جاری شد انشاالله تمام غم و غصه هات و ناراحتیهات بیاد سراغ من،انشاالله تو همیشه خوشحال و بانشاط باشی بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام ابجی گلم .خدا نکنه که شما غم ببینید . عزیزم سعی می کنم با تمام مشکلاتم کنار بیام و قسمت پر لیوان اب رو ببینم . دوستت دارم عزیزم
مامان ساحل تپلک نازمن
9 اسفند 91 9:45
سلام سمیه جیگری خوبی؟بخدا شانس آوردی پیشت نیستم وگرنه میکشمت سمیه..تو خجالت نمیکشی اینقدر ناامید هستی!!!توروخدا ببین ما به شاد بودن تو دل بستیم وازتو انگیزه و انرژی میگرفتیم توهم که اینجوری شدی!!بهت دستور میدم که باید تو زندگیت تغییرات بدی تا سرحال بشیOK‏hr]
سلام عزیزم . مطمئن باش دوباره سرحال می شم و به زندگی تکراریم پایبندم

مامان غزل
9 اسفند 91 10:03
سلام عزیزم من قصد نصیحت کردن ندارم چون در حدی نیستم که بخوام نصیحتت کنم ولی بنظرشخصی من شما باید داخل زندگی شخصیتون یک تنوع خاص ایجاد کنید حتی اگه برخلاف عقیده و اعتقادات باشد،زندگی ایندوره مثل چندسال پیش نیست"ممنون"


سلام عزیزم . ممنون از نظرت.
خدیجه جنوبی
9 اسفند 91 11:41
سلام دوست عزیزم فقط میتونم برات دعا کنم که همیشه باروحیه و سرشار از خوشی باشی


سلام . ممنون عزیزم
مامان غزل
9 اسفند 91 12:22
عزیزم زندگی تو دقیقا کپی زندگی منه،منم تقریبأ 29سالمه شوهرم شغلش آزاده،خودم هفته سه روز دانشگاه تدریس میکنم یک دختر 30ماهه فوق العاده شیطون دارم که دنیا رو بهم میریزه،واقعا از زندگی کلافه شده بودم تا اینکه یکی از دوستام بهم پیشنهاد داد .....


سلام عزیزم .ممنون از پیشنهادت ولی من نمی خوام صورت مسله رو پاک کنم و زندگیمو دچار مشکل کنم . بازم ممنون از پیشنهادت
میتراقاسمی
9 اسفند 91 23:35
سلام عزیزم نمیدونم چی بگم فقط امیدوارم همیشه موفق باشی


سلام . ممنون عزیزم
گلشن
10 اسفند 91 1:46
آبجی عزیزم/دلشاد و سرزنده باش/به انتظار طلعت خورشید تابنده باش


سلام عزیزم . ممنون
گلشن
10 اسفند 91 1:56
سلام مجدد آبجی عزیزمhr]

سلام عزیزم

گلشن
10 اسفند 91 11:20
سلام آبجی عزیزم خیلی دوستت دارم و تا ابد بوجودت افتخار میکنم


سلام . ممنون عزیزم من هم شما رو دوست دارم
کژال مامان عایشه
10 اسفند 91 11:28
سلام خواهرو دخترخواهرعزیزتر ازجانم خوب هستین؟خواهرم بعد نوشتن این پست آخری بدجور نگرانتم،بهترشدی خواهرخوبم؟از ته دل همیشه برای سلامتی خودت و ملیکاعشق خاله دعا میکنم،و یک تشکر ویژه دارم از شما و آقای رحیمی،گوشی الان بدستمون رسید اصلا فکرنمیکردم بفرستن،آقای رحیمی ببخشید زودقضاوت کردم،خواهرخوبم میبوسمت بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام عزیزه دلم خواهر خوبم
حالم خوبه ما خانم ها یه روزایی احساس دلتنگی می کنیم و فقط بخاطر ترشح هرمون هایه بدن ما خانم هاست الان حالم بهتره خدا رو شکر .بازم ممنون که نگرانمی و به فکرمی.
مامان ساحل تپلک نازمن
10 اسفند 91 13:27
سلام سمیه جیگری چطوری گلم؟چه خبرعزیزم؟همش ما باید سوال بپرسیم شماکه از ما سوال نمیپرسید


سلام من خوبم و بهتر شدم شما هم که حالتون خوبه و همیشه سر حال و پر انرزی هستید. راستی شوهرت از ماموریت اومد؟
مامان شادی
10 اسفند 91 13:29
سلام عزیزم چون گفتی نصیحت نکن منم به حرفت احترام میزارم شادکام باشید


سلام عزیزم .ممنون گلم
مامان عایشه
10 اسفند 91 18:56
سلام خواهرو دخترخواهر عزیزتر ازجانم،فداتشم


سلام خواهر عزیزم . بهشون ایمیل زدم و ازشون خواستم که ....
عزیزم ممنون که بهم گفتی
می بوسمت


مامان ساحل تپلک نازمن
10 اسفند 91 19:12
سلام سمیه جیگری،شوهرم28 اسفند میاد دوباره 7فروردین


سلام عزیزم . این چه کاریه که همش شوهرت ماموریت هست ؟. ما که شغل شوهرمون ازاده و همیشه بیخ گوشمون کاشکی شوهر من یه دو روزی میرفت جایی ههههههههه
سمیراعامری
10 اسفند 91 20:23
سلام خوشگلم خوبی ماه بانو،امیدوارم ازاین به بعد شاد و خوشحال باشی دیگه غمی نداشته باشی مرسی


سلام عزیزم . کم پیدایی خوبی؟خوشی؟ممنون که جویای حال منی.
گلشن
10 اسفند 91 22:04
دلم از دنیا گرفته آبجی جونم/غم توچشمونم نشسته آبجی جونم...


سلام . چرا عزیزم؟چی شده؟دلم نمی خواد ناراحت و غمگین ببینمت.
گلشن
10 اسفند 91 22:56
سلام آبجی عزیزم قربون قلب مهربونت بشم که مثل فرشته هاست،،فداتشم چیزی خاصی نشده فقط بعضی وقتا مثل همه مردم دلم میگیره ولی چیزی خاصی نیست قربونت بشم/سپاس فراوان/


سلام. امیدوارم خیلی زود غصه هات از بین برن و لبت خندون.مواظب خودت باش
مامان عایشه
10 اسفند 91 23:01
سلام خواهرخوب و مهربونم خوبی عزیزدلم؟شرمنده دوباره مزاحمت شدم در مورد آن موضوع که گفته بودم نکنه دعواش کرده باشی؟؟؟میشه بدونم چی بهش گفتی خواهرخوبم؟بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام عزیزم. نه فقط گفتم به خاطر من کاری نکنه همین عزیزم دعواش نکردم.می بوسمت
گلشن
11 اسفند 91 9:51
سلام آبجی عزیزم،آبجی خوشگلم،خوبی نفسم?امیدوارم روز بسیار خوبی در انتظارت باشه،خیلی دوستت دارم مواظب خودت باش


سلام . ممنون عزیزم من خوبم امیدوارم شما هم خوب باشید. اگه خدا بخواد امروز می خوام از اتاق ملیکا شروع کنم به تمیز کردن .
مامان ساحل تپلک نازمن
11 اسفند 91 10:09
سلام سمیه جیگری خوبید؟والا خودم هم نمیدونم این چه مأموریتی هست که هی تمدید


سلام عزیزم . اینقدر بدبین نباش داره واسه رفاه تو کار می کنه .بهش پایبند باش. تو که خیلی دوستش داشتی؟

مامان ساحل تپلک نازمن
11 اسفند 91 10:25
سمیه جیگری اول خودت و دخترت بعد وبلاگت رو خیلی دوست دارم


سلام عزیزم .ممنون گلم
فهیمه کینگشاد
11 اسفند 91 13:04
سلام عزیزم ببخشید مدتی نبودم برات بهترینها آرزو میکنم امیدوارم سال پرازخبرهای خوب در انتظارت باشه


سلام عزیزم ممنون عزیزه دلم .من هم برای شما این ارزو را دارم.
گلشن
11 اسفند 91 22:17
آبجی من خوشگلترین،مهربونترین،بهترین آبجی دنیاست،دخترآبجی من هم نازترین کوچولویه دنیاست،وبلاگ آبجی من هم بهترین وبلاگ دنیاست..


سلام عزیزم .ممنون گلم نظر لطفته . امیدوارم لیاقت این همه تعریف رو داشته باشم
گلشن
12 اسفند 91 3:31
آبجی خوشگلم،آبجی مهربونم شک نکن ارزش و مقام تو بالاتر از این تعریفهای ناچیز منه،تو سرور و سالار تمام آبجیهای دنیا هستی،تو نفس منی،تا ابد بوجود نازنینت افتخار میکنم،از ته دل،از اعماق وجود دوستت دارم،مواظب خودت باش عزیزدلم.


ممنون خواهر خوبم نظر لطفته گلم .راستش شرمنده ی این هم عشق و دوست داشتن می شم . ممنون از حرفهایه زیبات. من هم شما رو دوست دارم و به امید شما می نویسم.
مامان عایشه
12 اسفند 91 9:16
سلام خواهرودخترخواهرعزیزتر از جانم خوب هستین گلهای محمدی من؟خواستم جویای حالتون بشم فدای شما گلهای محمدی بشم بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام خواهر خوبم .ممنون ما خوبیم . اتاق ملیکا رو تمیز کردم امروز استراحت می کنم تا فردا اتاق خواب تمیز کنم .شما خونه تکونی رو شروع کردی؟
مامان ساحل تپلک نازمن
12 اسفند 91 13:06
سلام سمیه جیگری خوبی چه خبرگلم؟


سلام عزیزم . ممنون خوبم شما چطورید؟خوبید؟
گلشن
12 اسفند 91 17:26
خدایاخداوندا،به آبجی خوشگلم و خانواده محترمش طول عمر همراه با سلامتی بده/خدایا خداوندا آبجی عزیزم و خانواده عزیزش را همیشه پیروز،خوشبخت بگردان/خدایاخداوندا آبجی گلم رادر پناه خودت حفظ بفرما(الهی آمین)


سلام عزیزم ممنون از این همه دعا خواهر خوبم . الهی امین.
از خدا می خوام که همیشه سلامت و شاد و سر زنده باشید و هر روز از روز قبلتون خوشبختتر .
گلشن
14 اسفند 91 0:47
سلام آبجی خوشگلم،آبجی مهربونم قربون شکل ماهت بشم کجایی؟دلم برات بدجوری تنگ شده


سلام . ممنون عزیزم من خوبم درگیر کارهایه خونه هستم
گلشن
14 اسفند 91 2:26
آبجی خوشگلم،آبجی مهربونم،کاش بدونی چقدر دوست دارم،چقدر بهت وابسته شدم،فدات بشم آبجی جونم


سلام عزیزم . ممنون از این همه لطف
مامان ساحل تپلک نازمن
14 اسفند 91 10:47
سلام سمیه جیگری خوبی فداتشم؟دیگه تا نوروز پستی نزار قبل نوروز یک نظرسنجی جوان پسند ساده که جواب دادانش کوتاه باشه بزار بعد نوروز به روزش کن*مرسی*


سلام . قول می دم حتما یه نظر سنجی بزارم . البته یکی دوتا پست از عکسهایه ملیکایی هم میزارم .
مامان شادی
15 اسفند 91 1:17
سلام شماکه کل نوروز خونه نیستید برای چی خونه تکونی میکنی گلم


سلام فدات شم ما اول عید همیشه خونه هستیم اگه بریم اخر عید می ریم و البته خونه ی من خیلی کثیف شده بود و من همش منتظر بودم تا نزدیک عید کارامو بکنم
گلشن
15 اسفند 91 3:10
سلام آبجی خوشگل و مهربونم خوبی فداتشم؟چند روزه دیگه تولدمه

سلام عزیزم .تولدت مبارک خواهر خوبم .

سمیراعامری
15 اسفند 91 11:43
سلام سمیه ماه خوشگلم عزیزم پیشاپیش سال (نو)را بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشی


سلام عزیزم ممنون . امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید
گلشن
15 اسفند 91 19:19
الله مهربان یار یاورتان


سلام ممنون عزیزم
گلشن
16 اسفند 91 3:03
سلام آبجی خوشگلم خوبی فداتشم؟


سلام عزیزم.ممنون
..........................................

nasema
16 اسفند 91 3:57
سلام دوست عزیز برای داشتن قالبی منحصر ب فرد و تقویمی زیبا برای خود سری ب ما بزنید با بهترین کیفیت و طرح دلخواه شما فقط 1000تومان