ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسهای 20 ماهگی

1391/11/16 15:35
نویسنده : مامان
511 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکایی در حال فوت کردن کبریت خانه مامان جون

ملیکایی در خواب ناز

ملیکایی در حال عوض کردن کانال تی وی

ملیکایی خونه خاله سمانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان راحیل
17 بهمن 91 2:24
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،مرسی گلم بخاطر عکسهای این عروسک خوشگل


سلام عزیزم . ممنون گلم نظر لطفته
مامان عاطفه
17 بهمن 91 2:59
سلام عزیزدلم خوبی عکسهای جالبی بود بزنم به تخته دخترخوشگلی داری


سلام عزیزم . ممنون گلم چشماتون زیبا می بینه
رحیمی
17 بهمن 91 9:32
سپاس


سلام . ممنون
خاله سمانه
17 بهمن 91 23:20
جیگرتو بخورم عزیزم



ممنون خاله
مامان تپل/اصفهان
18 بهمن 91 1:16
سلام عززززیزم خوبی جووووون دلم؟تشکر بخاطر گذاشتن عکسها/نمیدونم چرا اینروزها وصل شدن به اکثر وبلاگها بخصوص وبلاگ شما سخت شده


سلام عزیزم . ممنون گلم . سرعت اینترنت کلا کم شده من هم یک روزی قطع بودم .فکر کنم مشکل اینترنت کلی هست
داداشی سعید
19 بهمن 91 8:06
سلام آبجی محترم و مهربون،الان تقریبا 1هفته هست که تقریبا از ساعت12ظهر تا 1شب وارد شدن به وبلاگت تقریبا غیرممکن شده"سپاس"


سلام . نمی دونم چرا این مشکل رو دارم در صورتی که دیگه زود به زود هم پست نمی زارم . امیدوارم این مشکل هم حل بشه. ممنون از خبر دهیت
مامان ساحل تپلک نازمن
20 بهمن 91 0:42
سلام سمیه جیگری خوبی خوشگل خانم؟


سلام .ممنون خوبم. نمی دونم چی بگم

داداشی سعید
20 بهمن 91 0:49
چرا غم میخوری از بهر مردن/مگر آنها که غم خوردن نمردن//پس//عمر کمه،صفا کن/رنجو غمو رها کن/اگه نباشه دریا،به قطره اکتفا کن
مامان ساحل تپلک نازمن
20 بهمن 91 2:57
سلام سمیه راستی خوشگل خانم یک نظرسنجی ساده هم بزار مرسی خانمی


سلام عزیزم . من حالم خوبه راستش می ترسم حرف دلم رو بزنم و تو ناراحت بشی ولی چون خودت خواستی می گم :عزیزم من با کارت کاملا مخالفم و اصلا نمی تونم کارت رو توجیح کنم و اصلا دلم نمی خواد تو رابطه ات با همسرت دچار مشکل بشی .عزیزم تو عاقل و بالغی پس همه جوانب رو بسنج و کاری رو انجام بده که به صلاحت هست. تو عاشق شوهرت هستی و اون هم عاشقت پس نیازی به هیچ رابطه ای نیست. در رابطه با نظر سنجی هم چشم میزارم